eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczekociny › Dowóz dzieci niepełnosprawnych do ośrodków rehabilitacyjno - edukacyjno - wychowawczych z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Szczekociny: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do ośrodków rehabilitacyjno - edukacyjno - wychowawczych z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
Numer ogłoszenia: 498118 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach , ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, woj. śląskie, tel. 034 3557050, faks 034 3557165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczekociny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do ośrodków rehabilitacyjno - edukacyjno - wychowawczych z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do ośrodków rehabilitacyjno - edukacyjno - wychowawczych z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. 2.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część 1 - Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu, ul. Skalska 22 a.Przedmiot zamówienia stanowi dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania (Szczekociny) do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu, ul. Skalska 22 i z powrotem w okresie od 2 stycznia 2013 r. do 31 lipca 2013r. b.Dziecko porusza się na wózku inwalidzkim. Część 2 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Zielonkach (Gm. Sędziszów) a.Przedmiot zamówienia stanowi dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania (dwoje dzieci z m. Szczekociny, jedno dziecko z m. Drużykowa) do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Zielonkach (Gm. Sędziszów) i z powrotem w okresie od 2 stycznia 2013 r. do 31 lipca 2013 r. b.Jedno dziecko porusza się na wózku inwalidzkim. 3.Wykaz dzieci objętych dowozem Wykonawca otrzyma przy podpisywaniu umowy. Liczba dzieci objętych dowozem w poszczególnych częściach zamówienia w okresie wykonywania zamówienia może ulegać zmianie, zmianie może ulec przebieg trasy dowozu dzieci do danego ośrodka w zależności od miejsca zamieszkania dziecka. Zamawiajmy zastrzega sobie prawo zmian w zakresie liczby dzieci albo zmian osobowych na liście dzieci, a także zmian w trasie dowozu do 20 km. Zmiany te nie będą powodować zmian umowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się dowieźć dzieci do ośrodków rehabilitacyjno - edukacyjno- wychowawczych oraz odwieźć dzieci z w/w ośrodków do miejsca zamieszkania zgodnie z harmonogramem pracy ośrodków i planem zajęć. Dowóz będzie odbywał się we wszystkie dni nauki szkolnej wynikające z kalendarza roku 2013 najkrótszą trasą z domu do ośrodka i po skończonych zajęciach lekcyjnych bez zbędnego oczekiwania z ośrodka do domu. 5.Wymaga się, aby przewóz był realizowany pod opieką opiekuna posiadającego kurs udzielenia pierwszej pomocy medycznej. 6.Zamawiający nie dopuszcza, aby kierowca był opiekunem. 7.Opieka nad dziećmi powinna być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do ośrodka i z ośrodka do miejsca zamieszkania. 8.Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia, winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych dzieci, dyrektorów ośrodków oraz dla Zamawiającego. 9.Na przedmiot zamówienia składają się wszystkie czynności niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu dzieci rano na zajęcia i po południu z zajęć w ośrodku do miejsca zamieszkania, a zwłaszcza zapewnienie bezpieczeństwa, sprawowanie dodatkowej, specjalistycznej opieki nad powierzonymi dziećmi, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, składanie i przewóz wózka inwalidzkiego, odprowadzenie dzieci do ośrodka, odbiór od opiekuna z budynku ośrodka i przekazanie dzieci pod opiekę rodzica/prawnego opiekuna. 10.Przewóz dziecka niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim odbywać się może wyłącznie po zamocowaniu pasów zabezpieczających osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim oraz wózka pasami i zaczepami, które nie mogą być zwalnianie w czasie jazdy. 11.Wszystkie samochody muszą posiadać widoczne oznakowanie pojazdu zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r., poz. 1137). 12.Wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci muszą być sprawne technicznie, muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim. 13.Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z rodzicami dowożonych dzieci i dyrektorem ośrodka. Po uzgodnieniu, szczegółowy rozkład jazdy z przebiegiem tras dowozu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem, że dziecko powinno być dowiezione do ośrodka w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie go po zakończeniu zajęć bez zbędnego oczekiwania. 14.Kody wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV CPV 60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1 i część 2 - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1265).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożonego wraz z ofertą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że - część 1 - dysponuje co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, sprawnym technicznie, wyposażonym w atestowany sprzęt zabezpieczający, specjalne znakowanie, w ilości zapewniającej bezpieczny przewóz wymaganej ilości dzieci niepełnosprawnych na każdej trasie; - część 2 - dysponuje co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim, sprawnym technicznie, wyposażonym w atestowany sprzęt zabezpieczający, specjalne znakowanie, w ilości zapewniającej bezpieczny przewóz wymaganej ilości dzieci niepełnosprawnych na każdej trasie; UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż 1 część zamówienia, należy wykazać dysponowanie środkami transportowymi spełniającymi ww wymagania w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że - część 1 - dysponuje co najmniej 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz co najmniej 1 osobą zapewniającą opiekę w czasie przewozu dzieci posiadającą kurs udzielenia pierwszej pomocy medycznej; - część 2 - dysponuje co najmniej 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz co najmniej 1 osobą zapewniającą opiekę w czasie przewozu dzieci posiadającą kurs udzielenia pierwszej pomocy medycznej; UWAGA: w przypadku składania oferty na więcej niż 1 część zamówienia, należy wykazać dysponowanie osobami spełniającymi ww wymagania w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożonego wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.Formularz ofertowy o treści stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. b.Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia żądane przez Zamawiającego i wymienione w rozdziale 5 niniejszej SIWZ. c.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron i wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty. Zmiana ta może dotyczyć wszystkich istotnych postanowień umowy. Zmiana możliwa jest w następujących przypadkach: a)Jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej; Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależnie od woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy. b)Wszelkich zmian prawodawstwa mających wpływ na wykonanie zamówienia, a w szczególności zmiany ustawowej stawki podatku VAT; W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku. c)Gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego ze względu na interes publiczny; d)Na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; e)Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; f)Wystąpienie istotnych okoliczności mających wpływ na wykonanie zamówienia; g)Zmiany miejsca zamieszkania dowożonych dzieci; h)Przekształcenia Wykonawcy lub zmiany danych Wykonawcy; W przypadku przekształcenia lub zmiany danych Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować pisemnie o tej zmianie Zamawiającego przedstawiając stosowne dokumenty potwierdzające dokonane zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu, ul. Skalska 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu, ul. Skalska 22 a.Przedmiot zamówienia stanowi dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z miejsca zamieszkania (Szczekociny) do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu, ul. Skalska 22 i z powrotem w okresie od 2 stycznia 2013 r. do 31 lipca 2013r. b.Dziecko porusza się na wózku inwalidzkim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Zielonkach (Gm. Sędziszów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Zielonkach (Gm. Sędziszów) a.Przedmiot zamówienia stanowi dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania (dwoje dzieci z m. Szczekociny, jedno dziecko z m. Drużykowa) do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Zielonkach (Gm. Sędziszów) i z powrotem w okresie od 2 stycznia 2013 r. do 31 lipca 2013 r. b.Jedno dziecko porusza się na wózku inwalidzkim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.