eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Adaptacja pomieszczenia biurowego na potrzeby serwerowni (rozbudowa istniejącej serwerowni) oraz pomieszczenia obsługi informatycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Kielce: Adaptacja pomieszczenia biurowego na potrzeby serwerowni (rozbudowa istniejącej serwerowni) oraz pomieszczenia obsługi informatycznej
Numer ogłoszenia: 498114 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419520 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczenia biurowego na potrzeby serwerowni (rozbudowa istniejącej serwerowni) oraz pomieszczenia obsługi informatycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych (zaprojektuj i wybuduj) w ramach zadania pn. Adaptacja pomieszczenia biurowego na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia obsługi informatycznej w budynku C2 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (w oparciu o załączony Program funkcjonalno - użytkowy).
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a. Przygotowanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania oraz prowadzenie nadzoru autorskiego w okresie realizacji zadania;
b. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów oraz uzyskanie stosownych pozwoleń zgodnie z wymogami prawa w tym zakresie;
c. Wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczenia;
d. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia serwerowni, urządzenia klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej pomieszczenia obsługi informatycznej;
e. Wykonanie instalacji przeciwpożarowej oraz alarmowej;
f. Wykonanie instalacji klimatyzacji;
g. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
3. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane prace, użyte materiały i dostarczone oraz zamontowane urządzenia na okres 48 miesięcy od daty bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
4. Wykonawca zapewni gwarancję dla wszystkich zamontowanych instalacji na okres 48 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis gwarancyjno-konserwacyjny dla zastosowanych urządzeń oraz ich podzespołów stanowiących części składowe instalacji przeciwpożarowej, instalacji alarmowej oraz instalacji klimatyzacji. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty koszty w/w serwisu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy, oraz w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do Programu Funkcjonalno -Użytkowego.
6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ i w Programie Funkcjonalno -Użytkowym.
7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został przez Wykonawcę zgodnie z wytycznymi Zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót.
8. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
9. Na etapie przekazywania sporządzonej dokumentacji projektowej Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić przedmiar oraz kosztorys dla planowanych robót. Ze względu na charakter przewidzianego wynagrodzenia - wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys będzie miał jedynie charakter informacyjny (pomocniczy). Rozliczenia będą odbywały się na podstawie ceny ryczałtowej podanej w ofercie, za wyjątkiem okoliczności, o której mowa w § 21 ust 4 Wzoru umowy - dodatek nr 3 do SIWZ, tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia części zadań z przedmiotu zamówienia w przypadku stwierdzenia braku konieczności realizacji robót w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Wynagrodzenie będzie pomniejszone o wartość wyłączonych prac zgodnie z cenami jednostkowymi wynikającymi z kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń. Nie zostaną również zmienione z tego tytułu zobowiązania wobec Zamawiającego.
10. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
11. Cenę oferty Wykonawca oblicza w Formularzu ofertowym, stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia.
12. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
13. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
14. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.
15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Edukacji Sylwia Obara, ul. Targowa 16a/75, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90789,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89790,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 294831,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.