eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej w Ośrodkach WOSiR w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Warszawa: Świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej w Ośrodkach WOSiR w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 498106 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 89 400, faks 22 59 89 403, 59 89 419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wosir.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej w Ośrodkach WOSiR w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej w Ośrodkach WOSiR w 2014 roku (wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ). Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na trzy zadania: 1) Zadanie nr 1 Świadczenie usług polegających na wspieraniu użytkowników lokalnej sieci komputerowej Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w zakresie dotyczącym komputerów stacjonarnych, przenośnych, sprzętu i osprzętu komputerowego oraz oprogramowania na zlecenie Zamawiającego. 2) Zadanie nr 2 Świadczenie usług w zakresie pomocy technicznej we wprowadzaniu aktualizacji, użytkowaniu i nadzorze nad poprawną pracą systemu SymfoniaR w następujących programach: finanse i księgowość forte, kadry i płace forte, analizy finansowe, środki trwałe forte, faktura systemu Symfonia Premium oraz utrzymanie i zarządzanie centralną bazą dla sieciowej wersji programu Płatnik. 3) Zadanie nr 3 Zarządzanie systemem Kontroli Dostępu i Identyfikacji kibiców i CCTV na stadionie przy ul. Konwiktorskiej 6, zarówno podczas imprez jak i podczas obsługi bieżącej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta w części dotyczącej obsługi informatycznej powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset). 2. Oferta w części dotyczącej obsługi programu Symfonia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 950,00 zł. (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt). 3. Oferta w części dotyczącej obsługi systemu identyfikacji kibica powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 550,00 zł. (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi świadczenia obsługi informatycznej podmiotów, w zakresie co najmniej 50 stanowisk komputerowych i w wymiarze co najmniej 300 godzin roboczych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczy zadania nr 1; 2) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi nadzoru nad poprawną pracą Systemu Symfonia w jednostkach samorządu terytorialnego lub jej jednostce budżetowej lub samorządowych zakładach budżetowych oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczy zadania nr 2;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 Co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Każda z osób powinna posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku informatyka z uwzględnieniem administracji niżej wymienionych programów: a) System operacyjny Microsoft Windows XP/Vista/7 oraz pakiet aplikacji biurowych Microsoft Office. b) Aplikacje zarządzające WINSERWER 2003, 2008, 2012, SQL server dla systemu Windows 2003 i wyżej. c) Serwer pocztowy MsExchange. d) Wewnętrzna sieć Intranet. e) Obsługa sieci VPN. Dla zadania nr 2 Co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Każda z osób powinna posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu co najmniej jednego modułu z następujących: a) Finanse i Księgowość Forte, b) Kadry i Płace Forte, c) Analizy Finansowe, d) Środki Trwałe Forte, e) Faktura Systemu Symfonia Premium, f) Nasz Bank. Wskazane osoby muszą posiadać łącznie doświadczenie w serwisowaniu wszystkich modułów wymienionych w punktach a) - f).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, pod następującymi warunkami i we wskazanym zakresie zmian sprzętu (w szczególności ilości lub rodzaju) lub oprogramowania komputerowego. 2) Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wosir.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa - Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa. Pok. 214.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa - Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa. Recepcja Ośrodka..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.