eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Bełżyce: Dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach.
Numer ogłoszenia: 498074 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach , ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 081 5162475, 5162885, faks 081 5162478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/57

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach. Kody CPV: 09.10.00.00-0 Paliwa, 09.21.16.50-2 Płyny hamulcowe, 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa, 09.13.40.00-7 Oleje napędowe, 09.21.11.00-2 Oleje silnikowe, 09.21.16.00-7 Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów. Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dokonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego w formie bezgotówkowych transakcji na stacjach Wykonawców. Zamówienie, za względu na rozległy obszar objęty zamówieniem, duże odległości pomiędzy obwodami i siedzibą jednostki, a także trudności związane z przemieszczaniem się sprzętu, obejmuje trzy części: Część 1 zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Bełżycach, w asortymencie i ilości: 1.Etylina Pb 95 - 10 730 l, 2. Olej napędowy - 16 300 l, 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 50 l, 4. Olej do pił do mieszanki - 30 l, 5. Olej do pił do łańcucha - 440 l, 6. Olej przekładniowy - 300 l, 7.Płyn do spryskiwaczy letni - 70 l, 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 80 l. Na cz. 1 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 162 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Bełżycach, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego. Część 2 zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, w asortymencie i ilości: 1. Etylina Pb 95 - 3 500 l, 2. Olej napędowy - 21 800 l, 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 30 l, 4. Olej do pił do mieszanki - 30 l, 5. Olej do pił do łańcucha - 580 l, 6. Olej przekładniowy - 60 l, 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 50 l, 8.Płyn do spryskiwaczy zimowy - 50 l, 9. Płyn chłodniczy - 30 l. Na cz. 2 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 150 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego. Część 3 zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, w asortymencie i ilości: 1.Etylina Pb 95 - 3 050 l, 2. Olej napędowy - 6 700 l, 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 28 l, 4. Olej do pił do mieszanki - 10 l, 5. Olej do pił do łańcucha - 230 l, 6. Olej przekładniowy - 51 l, 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 10 l, 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 12 l. Na cz. 3 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 60 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający, przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są ilościami orientacyjnymi i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu. Zmniejszenie wielkości zamówienia nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy z tego powodu. Są to ilości podane na podstawie zużycia w 2012 roku. Paliwa i materiały eksploatacyjne muszą spełniać wszelkie wymogi jakościowe dopuszczające je do użycia zgodnie z przeznaczeniem. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz wymagania norm: - PN-EN 590+A1:2011 Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań; - PN-EN 228:2009 Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 1964r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem. Zamawiający żąda załączenia kserokopii dokumentu potwierdzającego posiadanie koncesji w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym, c) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe i intensywne opady śniegu, silny wiatr, zawieje i zamiecie) powodujących utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy w terminie umownym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/57
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba ZDP, 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:15, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój nr 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Bełżycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Bełżycach, w asortymencie i ilości: 1. Etylina Pb 95 - 10 730 l 2. Olej napędowy - 16 300 l 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 50 l 4. Olej do pił do mieszanki - 30 l 5. Olej do pił do łańcucha - 440 l 6. Olej przekładniowy - 300 l 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 70 l 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 80 l Na cz. 1 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 162 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Bełżycach, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, w asortymencie i ilości: 1. Etylina Pb 95 - 3 500 l 2. Olej napędowy - 21 800 l 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 30 l 4. Olej do pił do mieszanki - 30 l 5. Olej do pił do łańcucha - 580 l 6. Olej przekładniowy - 60 l 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 50 l 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 50 l 9. Płyn chłodniczy - 30 l. Na cz. 2 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 150 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, w asortymencie i ilości: 1. Etylina Pb 95 - 3 050 l 2. Olej napędowy - 6 700 l 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 28 l 4. Olej do pił do mieszanki - 10 l 5. Olej do pił do łańcucha - 230 l 6. Olej przekładniowy - 51 l 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 10 l 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 12 l Na cz. 3 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 60 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający, przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.