eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Przebudowa układu zasilania oraz remont sali laboratorium w Powiatowym Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Gałczyńskiego 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Wodzisław Śląski: Przebudowa układu zasilania oraz remont sali laboratorium w Powiatowym Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Gałczyńskiego 1
Numer ogłoszenia: 49797 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25099 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Gałczyńskiego 1, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4553593, faks 032 4547133 w. 114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa układu zasilania oraz remont sali laboratorium w Powiatowym Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Gałczyńskiego 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa układu zasilania oraz remont sali laboratorium w Powiatowym Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Gałczyńskiego 1na podstawie: 1) dokumentacji projektowych: - Projekt przebudowy układu zasilania Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1 opracowany przez ELEKTROPROJEKT Usługi Projektowe Andrzej Kulbaka, ul. Odrodzenia 11a, 47-400 Racibórz; - Projekt budowlany remontu Sali laboratorium w budynku Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim opracowany przez ARCHiTEKT studio projektowe Paweł Kuczyński, ul. Rymera 4, 44-270 Rybnik; 2) zgłoszenia robót nr WAB.6743.1487.2014 z dnia 23.12.2014r. oraz zgłoszenia robót nr WAB.6743.0029.2015 z dnia 20.01.2015r. 2. Zakres robót: 1) przebudowa układu zasilania: - wymiana istniejącej 3-polowej rozdzielnicy SN, - wymiana istniejącej linii kablowej 20kV na odcinku od rozdzielnicy SN w stacji TAURON DYSTRYBUCJA do pola liniowego rozdzielnicy SN, - wymiana uszkodzonego transformatora SN/nN na transformator 21/0,525/0,4 (0,525 z mocą 250kVA, 0,4 kV z mocą 400 kVA), - ułożenie linii kablowej NN od transformatora - uzwojenie 0,4 kV do nowej rozdzielnicy NN, - zabudowa nowej rozdzielnicy nN do zasilania odbiorów szkoły, - wymiana istniejących linii kablowych nN zasilających odbiory szkoły i podłączenie w nowej rozdzielnicy nN, - zabudowa rozłącznika przed wyłącznikiem głównym w rozdzielnicy 0,525 kV, - wykonanie przekuć i przepustów kablowych, zabudowa wentylatora wyciągowego, zamurowanie otworów po demontażach, odmalowanie pomieszczenia stacji transformatorowej; 2) remont sali laboratorium: - roboty rozbiórkowe związane z usunięciem starego wyposażenia sali, skucie płytek ściennych i podłogowych, powiększenie otworów drzwiowych, - wymiana istniejącej instalacji elektrycznej, - poprowadzenie nowej linii zasilającej do pracowni, - przebudowa rozdzielnicy głównej, zabudowa nowej rozdzielnicy dla pracowni chemicznej, - wykonanie sieci komputerowej, - wymiana instalacji wentylacji mechanicznej, wodnej i kanalizacyjnej, - wykonanie posadzki z płytek gresowych, ułożenie płytek ściennych, zabudowa sufitu podwieszonego, wykonanie robót malarskich, montaż nowego digestorium, mebli laboratoryjnych i tablicy. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego do dnia podpisania umowy, zgodnie ze wzorem zamawiającego (wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy), 2) zamówienie elementów związanych z przebudową przyłącza z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 3) wszelkie prace związane z przerwami w dostawie energii elektrycznej winny być uzgodnione z dyrekcją placówki oraz przeprowadzone poza godzinami pracy obiektu, 4) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym opłaty za planowane i awaryjne wyłączenia oraz włączenia zasilania energią elektryczną, 5) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 6) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych elementów robót i całego przedmiotu umowy, 7) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 8) dodatkowym obowiązkiem wykonawcy będzie prowadzenie dziennika budowy przez cały okres realizacji robót. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie Wykonawca. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia - minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 7. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. 8. Termin wykonania całego przedmiotu umowy - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, natomiast termin wykonania remontu sali laboratorium opisanego w pkt 2 ppkt 2) rozdziału III SIWZ - 3 miesiące od dnia zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Robót Energo-Elektrycznych Mostostal Będzin Sp. z o.o., ul. Kościuszki 104, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277236,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338931,83

  • Oferta z najniższą ceną: 325133,03 / Oferta z najwyższą ceną: 373568,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.