eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Warszawa: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 497942 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408858 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i pielęgnacja zieleni oraz w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych, parkingu i zjazdu do garażu - nieruchomości przy ul. Senatorskiej 29/31 w Warszawie, w tym: 1) sprzątanie powierzchni wewnętrznej o łącznej wielkości ok. 2.760 m2, 2) sprzątanie (w tym pielęgnacja zieleni i odśnieżanie w okresie zimowym) powierzchni o łącznej wielkości ok. 1.134 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych od godz. 16.00 wraz z wynoszeniem śmieci i wymianą worków na śmieci w koszach, odkurzaniem podłóg i usuwaniem innych zanieczyszczeń, 2) codzienne sprzątanie sali konferencyjnej, korytarzy i schodów wraz z odkurzaniem podłóg i usuwaniem innych zanieczyszczeń, 3) codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych wraz z zaopatrzeniem w mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz kostki zapachowe do WC, 4) codzienne sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku w tym parkingu wraz z przynależnymi chodnikami oraz czterech miejsc parkingowych wyznaczonych kopertami przy ul. Canaletta, usuwanie liści i innych zanieczyszczeń, 5) utrzymanie zieleni na zewnątrz budynku i w wewnętrznym patio polegające na: a) cięciu pielęgnacyjnym drzew i krzewów, cięciu formującym żywopłot, pielęgnacji róż zgodnie ze sztuką ogrodniczą, b) koszeniu i grabieniu trawy oraz odtwarzaniu trawnika w miarę potrzeby, c) trzykrotnym nasadzeniu kwiatów w 13 donicach wraz z zakupem materiału roślinnego, d) codziennym podlewaniu. 6) w okresie zimowym odśnieżanie schodów wejściowych do budynku, wjazdu do garażu oraz posypywanie piaskiem i solą, (z wyłączeniem schodów wejściowych do budynku od strony ul. Canaletta i ul. Senatorskiej, które należy posypywać środkami nie zawierającymi składników niszczących granit), a także odśnieżanie terenu wokół budynku, w tym parkingu wraz z przynależnymi chodnikami oraz czterech miejsc parkingowych wyznaczonych kopertami przy ul. Canaletta przed godz. 7:00 oraz w miarę konieczności również w ciągu dnia, 7) trzy razy w roku mycie wszystkich okien budynku (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym), a cztery razy w roku w gabinetach Dyrekcji i sekretariatach (pomieszczenie Nr 11 i Nr 20 I piętro), 8) codzienne sprzątanie pomieszczeń piwnicy wraz z usuwaniem kurzu i innych zanieczyszczeń. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01 stycznia 2013 roku do dnia 31 grudnia 2015 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAN-WER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Stanisławowo 11, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 391672,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 198720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 360596,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.