eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › upowszechnianie i informacja Kontrakt Nr 2000/PL/16/P/PE/010-12



Ogłoszenie z dnia 2005-09-22

POZYCJA 49789

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: upowszechnianie i informacja Kontrakt Nr 2000/PL/16/P/PE/010-12 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Toruńskie Wodociągi sp. z o.o., do kontaktów: Piotr Rabant, ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6586500, fax 056 6540151, e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl, www.wodociagi.torun.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: upowszechnianie i informacja Kontrakt Nr 2000/PL/16/P/PE/010-12. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zaplanowanie, przygotowanie i prowadzenie działań infonnacyjnych skierowanych do mieszkańców Torunia nt. realizacji projektu inwestycyjnego "Gospodarka wodno - ściekowa na terenie miasta Torunia" wspófinansowancgo w okresie początkowym z Funduszu ISPA. a po uzyskaniu przez Polskę członkostwa w UEr z Funduszu Spójności. Do zasadniczych zadań Wykonawcy w ramach umowy należeć będzie; 1) opracowanie i wdrożenie strategii informacyjnej "Fundusz Spójności w Toruniu" w oparciu o podstawowe założenia przedstawione w niniejszym dokumencie, 2) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania "Biura Informacyjnego realizacji kontraktów FS" 3) monitorowanie, gromadzenie, analizowanie i przetwarzanie informacji medialnych dotyczących projektu "Gospodarka wodno - ściekowa na terenie miasta Torunia" na potrzeby Zamawiającego zgodnie z wymaganiami podręcznika "Ogólne wytyczne dla Instytucji Pośredniczących oraz podmiotów odpowiedzialnych za realizację dotyczące działań informacyjnych i promujących odnoszących się do przedsięwzięć wspórfinansowanych z Funduszu Spójności". 4) skuteczne informowanie mieszkańców miasla o możliwych niedogodnościach związanych z realizacją robót (np, objazdy, przerwy w dostawie wody), 5) skuteczne informowanie mieszkańców miasta o wkładzie Unii Europejskiej i Zamawiającego w realizację robót wchodzących w skład projektu, 6) zwiększenie świadomości opinii publicznej dotyczącej roli jaka odgrywa Wspólnota przy realizacji projektów współfinansowanych w Funduszu Spójności, 7) zwiększenie świadomości opinii publicznej dotyczącej funkcjonowania FS i genezy pozyskania środków z Funduszu przez Bcneficjenta, 8) upowszechnianie celów Funduszu Spójności oraz efektów przedsięwzięć współ finansowanych z Funduszu Spójności, 9) stworzenie jednolitego wizerunku podejmowanych działań, 10) opracowywanie raportów wyszczególnionych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia. Od pracy Wykonawcy oczekiwać się będzie następujących rezultatów; - opracowanie i wdrożenie strategii informacyjnej "Fundusz Spójności w Toruniu", która winna zapewnić efektywną informację na temat Projektu "Gospodarka wodno-ściekowa na terenie miasta Torunia", - prawidłowe runkcjonowanie Biura Informacyjnego realizacji kontraktów FS w okresie objętym urnową, - prawidłowe relacje Zamawiającego z mediami lokalnymi, regionalnymi i krajowymi, - wzrost świadomości społeczeństwa na temat wkładu Unii Europejskiej i zamawiającego w podnoszenie standardów ochrony środowiska w Toruniu. - wzrost świadomości opinii publicznej na temat projektu "Gospodarka wodno - ściekowa na terenie miasta Torunia". - przygotowanie, druk i dystrybucja materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących toruńskiego projektu współfinansowanego z Funduszu Spójności - stworzenie i rozpowszechnienie efektywnej informacji o projekcie, - stworzenie jednolitego wizerunku podejmowanych działań, - opracowanie raportów: wstępnego, miesięcznego, półrocznego, końcowego oraz raportów ad hoc. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Toruń. Kod NUTS: 3.04.06.63 (Powiat m. Torunia). 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.16.00 - Usługi public relations Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.60.00 - Usługi public relations 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 86506. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 300 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 10 000 PLN, zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w Ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Umowa jest finansowana ze środków Funduszu Spójności oraz ze środków własnych Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał płatności na rzecz Wykonawcy w następujący sposób: 1, W przypadku wystąpienia Wykonawcy o płatność zaliczkową, płatność zaliczkowa zostanie wypłacona w wysokości 10 % wynagrodzenia bez VATS po dacie rozpoczęcia wykonywania Umowy w terminie 30 dni od dały otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury Wykonawcy i zabezpieczenia zwrotu zaliczki. Zaliczka będzie sptocana przez procentowe potrącenia dokonywane z poszczególnych płatności przejściowych dla Wykonawcy. Potrąceniu rozpoczną się od pierwszej płatności przejściowej i będą dokonywane w 25 % kwoty zaliczki, aż do czasu, kiedy zaliczka zostanie spłacona w całości. 2, Przejściowe płatności półroczne w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktuiy Wykonawcy i zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Półrocznego Wykonawcy. 3, Ostatnia płatność zostanie dokonana w ciągu 30 dni po wywiązaniu się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z Umowy i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa Wykonawców może wspólnie ubiegać się o udyietenie niniejszego zamówienia. Umowa cywilno - prawna powołania grupy Wykonawców tj. powołania Konsorcjum musi być zawarta po wyborze oferty tejże grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Umowa Konsorcjum musi być zawarta na czas realizacji zamówienia. Umowa Konsorcjum musi zawierać oznaczenie celu gospodarczego jakim jest realizacja niniejszego zamówienia, Wykonawcy (Członkowie Konsorcjum) realizujący wspólnie umowę są solidarnie odpowiedzialni za jej wykonanie. Wykonawcy realizujący wspólnie umowę wyznaczają Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę z Zamawiającym. Pełnomocnik upoważniony jest także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Członków Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem niewykluczeni na podstawie art. 24 ust I i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych., spełniający następujące warunki: - Wykonać w okresie ostatnich tizech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem jest upowszechnianie i informowanie z zakresu ochrony środowiska o wartości łącznej co najmniej 100 000 Euro. w przypadku Konsorcjum - warunek muszą spełniać wszyscy członkowie Konsorcjum łącznie - Przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich toech lat w ilości 10 osób, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. w przypadku Konsorcjum - warunek muszą spełniać wszyscy członkowie Konsorcjum łącznie - Posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat w ilości 3 osób, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres w przypadku Konsorcjum - warunek muszą spełniać wszyscy członkowie Konsorcjum łąc/nie Posiadać następujące narzędzia i urządzenia: komputery stacjonarne, komputer przenośny, aparat cyfrowy, kamera cyfrowa, odbiornik TV, projektor - rzutnik multimediaiiiy, ekran projekcyjny, stacjonarne DVD, drukarka kolorowa laserowa, skaner, fax, telefon stacjonarny, telefon przenośny, kserokopiarka w przypadku Konsorcjum - warunek muszą spełniać wszyscy członkowie Konsorcjum łącznie - Wskaże do wykonania, niniejszego zamówienia następujące osoby wTay. z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; a) Kierownik Zespołu - jedna osoba - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje; - Wyższe wykształcenie - Przynajmniej 8 lat całkowitego doświadczenia zawodowego - Przynąjraniej 5 lat doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku w reklamie, kampaniach informacyjnych public relations - Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie - Bardzo dobra znajomość jeżyka angielskiego w mowie i piśmie b) Specjaliści ds. materiałów promocyjnych i informacyjnych - dwie osoby - niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: - Wyższe wykształcenie - Przynajmniej 5 lat całkowitego doświadczenia zawodowego - Przynajmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu materiałów promocyjnych i informacyjnych drukowanych oraz multimedialnych, - Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie c) Personel wspomagający - (nie więcej niż 3 osoby) od niniejszej osoby (niniejszych osób) wymaga się następujących kwalifikacji: - Przynajmniej 3 lala doświadczenia w public relations, marketingu łub reklamie - Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie - Wykonawca osiągnął: roczne obroty finansowe w kwocie przekraczającej 100 000 Euro łącznie za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres w przypadku Konsorcjum - warunek muszą spełniać wszyscy członkowie Konsorcjum Łącznie - posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 20 000 Euro lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 000 Euro. w przypadku Konsorcjum - warunek muszą spełniać wszyscy Członkowie Konsorcjum łącznie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczane właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p,, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego polwierdzajace odpowiednio, źe Wykonawca nic zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spoleczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego obiegania sic o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być /łożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ID W (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Wykonawcy (Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu prze? biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz. zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za len okres. b) Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, W przypadku, gdy dane finansowe w sprawozdaniach finansowych lub informacji z banku będą wyrażone w walucie innej niż EUR, Zamawiający dokona przeliczenia na EURO wg kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, (w przypadku wspólnego ubiegania sie dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informacje na temat posiadanych narzędzi i urządzeń (komputery stacjonarne, komputer przenośny, aparat cyfrowy, kamera cyfrowa, odbiornik TV, projektor - rzutnik multimediamy, ekran projekcyjny, stacjonarne DVD. drukarka kolorowa laserowa, skaner, fax. telefon stacjonarny, telefon przenośny, kserokopiarka) sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr S do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencja! techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), c) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), d) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do EDW oraz CV zawierające informacje potwierdzające stawiane warunki, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), e) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2000/PL/16/P/PE/010 - 12. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: + VAT, wpłata na rachunek zamawiającego, Bank Milennium S.A. O/Toruń Nr 37 1160 2202 0000 0000 6172 3178. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.11.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.11.2005, godzina 12:00, Siedziba Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o., ul. Rybaki 31/35; 87-100 Toruń; Sala Narad Biurowiec Nr 1.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Środki finansowe na realizację zamówienia przyznane zostały w ramach Funduszu Spójności na podst. umowy: Memorendum Finansowe z dnia 18 grudnia 200r. nr 2000/PL/16/P/PE/010. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Na podstawie umowy w sprawie realizacji Projektu Gospodarka wodno-ściekowa na terenie miasta Torunia zawartej w dniu 10 grudnia 2003r. pomiędzy Gminą Miasta Toruń, a Spółką Toruńskie wodociągi sp. z o.o. ze zmianami. Zamawiającym dla tego zadania są wspólnie: - Toruńskie Wodociągi sp. z o.o. - Gmina Miasta Toruń. 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.