eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Usługi w zakresie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Tarnobrzeg: Usługi w zakresie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy
Numer ogłoszenia: 497872 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu , ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8230030, faks 015 8230166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puptarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu, osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług lekarskich w zakresie badań profilaktycznych na rzecz: a) pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu - badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz inne badania zlecone przez Zamawiającego. b) osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu, w celu stwierdzenia ich przydatności do wykonywania określonych czynności zawodowych albo kierunku szkolenia wymaganych przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010r,. Nr 214 poz.1407 z póź. zm. ) mających na celu: stwierdzenie zdolności bezrobotnego lub poszukującego pracy do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych, określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu i umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, c) wszelkie inne badania zlecone przez lekarza medycyny pracy wobec osób o których mowa w pkt. 1a, 1b. 2. Badania lekarskie dotyczyć będą różnych zawodów ( stanowisk pracy) 3. Przewidywana szacunkowa ilość badań,usług w okresie od 01.01.2013 roku do 31.12.2013 roku w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi: Lp. Rodzaj usługi ,badania Przewidywana ilość badań,usług w okresie umowy 1 Orzeczenie lekarskie 1046 2 Morfologia 871 3 Mocz 966 4 OB 871 5 Glukoza 133 6 Cholesterol 8 7 Badanie RTG- klatki piersiowej 218 8 Badanie RTG- rąk 10 9 Badanie RTG- stawów łokciowych 10 10 Badanie specjalistyczne - okulista 276 11 Badanie specjalistyczne - laryngolog 133 12 Badanie specjalistyczne - neurolog 30 13 Książeczka zdrowia 225 14 Wymazy 68 15 Test sprawnościowy 10 16 Badanie psychologiczne 173 17 Próba oziębienia 10 18 Palestezjometria 10 4. Podana szacunkowa wielkość zamówienia ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert. Nie stanowi ona dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu wyszczególnionych usług,badań w podanej ilości. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży odbywać się będzie według faktycznie wykonanych usług,badań. 5. Badania lekarskie przeprowadzane będą na podstawie skierowania, które Zamawiający wyda indywidualnie dla każdego bezrobotnego, poszukującego pracy i pracownika Urzędu. Wykonawca winien uwzględnić, iż nie każda osoba będzie musiała przechodzić wszystkie badania podstawowe oraz dodatkowe,specjalistyczne. Lekarz medycyny pracy określa zakres badań dla skierowanej osoby. 6. Wykonawca zapewni wykonanie badań lekarskich skierowanym osobom codziennie, co najmniej od poniedziałku do piątku, w godzinach co najmniej od 7.30 do 15.30. 7. Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłości przeprowadzania badań w okresie trwania umowy. 8. Ze względu na miejsce siedziby Zamawiającego oraz specyfikę jego działalności miejsce przeprowadzenia badań lekarskich musi odbywać się na terenie miasta Tarnobrzega, z zastrzeżeniem punktu 9. 9. Badania, których wykonanie nie jest możliwe na terenie miasta Tarnobrzega mogą być przeprowadzane w najbliższej możliwej lokalizacji. 10. Wykonawca bierze na siebie ciężar zorganizowania wszystkich wymienionych wyżej badań, także tych, których nie jest w stanie realizować samodzielnie . 11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom. W wykazie podwykonawców (stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ) Wykonawca wyszczególni badania,usługi, których wykonanie powierzy Podwykonawcom . 12. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia badania osoby skierowanej i wystawienia stosownych zaświadczeń lub orzeczeń w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia stawienia się osoby skierowanej. Termin ten może zostać wydłużony do 10 dni roboczych w uzasadnionych przypadkach. 13. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia zostały określone ogólnych warunkach umowy, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne 82.12.12.00 - 82.12.12.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi zabezpieczyć bazę lokalową gwarantującą pełen zakres usług medycznych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Przychodnie i gabinety medyczne muszą być usytuowane w Tarnobrzegu, za wyjątkiem świadczących usługi/badania o których mowa w Rozdziale II pkt. 9 niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi wskazać dokładne adresy pod jakimi znajdują się poszczególne gabinety - poradnie, w których będą wykonywane badania/usługi objęte przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Min. Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą ( Dz. U. z 2012 r. poz. 739).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

b) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS lub oświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (Urzędu Skarbowego, ZUS, KRUS) c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) Gdy przy zachowaniu zakresu przedmiotu zamówienia nastąpi obniżenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) W przypadku zmiany godzin pracy Wykonawcy lub Zamawiającego, strony mogą ustalić nowe godziny świadczenia usług. 4) Gdy istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, jeżeli zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają co najmniej te wymagania, które Zamawiający określił w SIWZ, a ich zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptarnobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd pracy w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd pracy w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 4 39-400 Tarnobrzeg pok. 310 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.