eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › świadczenie usług ochrony fizycznej budynków i posesji Inspektoratów ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8, Mławie, ul. Padlewskiego 29/31, Płońsku, ul. Warszawska 5, Pułtusku, ul. Daszyńskiego 4, Ostrołęce, ul. dr A. Kuklińskiego 3, Makowie Mazowieckim, u

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-22

POZYCJA 49785

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Płock: świadczenie usług ochrony fizycznej budynków i posesji Inspektoratów ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8, Mławie, ul. Padlewskiego 29/31, Płońsku, ul. Warszawska 5, Pułtusku, ul. Daszyńskiego 4, Ostrołęce, ul. dr A. Kuklińskiego 3, Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 6a, Ostrowi Mazowieckiej, ul. Dubois 1/5, Przasnyszu, ul. Leszno 4, Wyszkowie, ul. Sowińskiego 83 i Biura Terenowego w Żurominie, ul. Szpitalna 89/93 oraz całodobowe utrzymanie w systemie monitoringu antywłamaniowego lokalnych systemów alarmowych w budynkach Inspektoratów ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8 i w Ostrołęce, ul. A. Kuklińskiego 3. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział w Płocku, do kontaktów: Krzysztof Zbrzeźny, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, tel. (024) 262 52 71, fax (024) 262 56 60, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ochrony fizycznej budynków i posesji Inspektoratów ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8, Mławie, ul. Padlewskiego 29/31, Płońsku, ul. Warszawska 5, Pułtusku, ul. Daszyńskiego 4, Ostrołęce, ul. dr A. Kuklińskiego 3, Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 6a, Ostrowi Mazowieckiej, ul. Dubois 1/5, Przasnyszu, ul. Leszno 4, Wyszkowie, ul. Sowińskiego 83 i Biura Terenowego w Żurominie, ul. Szpitalna 89/93 oraz całodobowe utrzymanie w systemie monitoringu antywłamaniowego lokalnych systemów alarmowych w budynkach Inspektoratów ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8 i w Ostrołęce, ul. A. Kuklińskiego 3. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Taki jak w pkt. II.1.5. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tak jak w pkt. II.1.5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.12.2005; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i udokumentują, że: a) w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o rocznej wartości kontraktu nie mniejszej niż 340.000 złotych brutto każda usługa, - Poprzez "budynki użyteczności publicznej" należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w par. 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz U. Nr 75, poz. 690), b) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie nadzorowała i kontrolowała pracę pracowników ochrony, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 112 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 6) zabezpieczą ofertę wymaganą formą wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Dokumenty określone w par. 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 6 oraz w par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), 2) Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Licencja pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia osoby, która będzie nadzorowała i kontrolowała prace pracowników ochrony, 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej, o rocznej wartości kontraktu nie mniejszej niż 340.000 złotych brutto każda usługa, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ 390/33/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 10.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.10.2005, godzina 12:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, mała sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnego ogłoszenia: wrzesień 2006 rok. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.