eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa materiału kamiennego do budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Polkowice: Dostawa materiału kamiennego do budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 497858 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429164 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w polkowicach, ul. Skalników 6b, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 53 53, faks 0-76 746 53 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: niepublliczna uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału kamiennego do budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest : a). Etap 1 - dostawa materiału kamiennego - płyt granitowych przeznaczonych do wykonania okładzin podłogowych i ściennych w rozbudowywanym budynku dydaktycznym DWSPiT w Polkowicach przy ul Skalników 6b. b). Etap 2 - zapewnienie nadzoru i doradztwa technicznego przy układaniu dostarczonego materiału kamiennego w rozbudowywanym budynku dydaktycznym DWSPiT w Polkowicach przy ul Skalników 6b. 2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia (kolor, wymiar, waga, wykończenie powierzchni i krawędzi płyt granitowych) określone zostały przez Zamawiającego w załączonych do specyfikacji dokumentach: a). zestawieniu elementów dostawy b). rysunkach technicznych c). wzorniku kolorystyki d). projekcie aranżacji wnętrza budynku. 3. Przedmiot umowy obejmuje w ramach realizacji etapu 1 wniesienie i złożenie dostarczonego materiału w wyznaczonym przez Przedstawiciela Zamawiającego miejscu na parterze budynku dydaktycznego przy ul. Skalników 6b w Polkowicach. 4. Realizacja przez Dostawcę etapu 2 przedmiotu umowy obejmuje : a). Odbycie w terminach wyznaczonych przez Przedstawiciela Zamawiającego co najmniej dwóch konsultacji w miejscu wbudowania dostarczonych elementów kamiennych, b). Opiniowanie robot okładzinowych wykonywanych na zlecenie Zamawiającego w celu zapewnienia ich prawidłowego wykonania, c). W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania robót okładzinowych złej jakości elementów kamiennych dostarczonych przez Dostawcę wskazanie działań naprawczych i pokrycie kosztów ich wdrożenia , d). Odpowiedzialność materialną i finansową Dostawcy za wszelkie koszty poniesione przez Zamawiającego będące konsekwencją stwierdzonych podczas wbudowywania nieprawidłowości lub wad elementów kamiennych dostarczonych Zamawiającemu przez Dostawcę. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ Zamawiający uzna inny materiał kamienny nie wymieniony w SIWZ za równoważny w przypadku gdy : a). trzy parametry fizyko - chemiczne tego materiału kamiennego takie jak : - gęstość - nasiąkliwość - odporność na zgniatanie nie będą różnić się o więcej niż +- 7%, od parametrów materiału wzorcowego (wskazanego w SIWZ- w zestawieniu elementów dostawy) oraz b). deseń, faktura, kolorystyka powierzchni materiału będzie porównywalna do powierzchni materiału wzorcowego (wskazanego w SIWZ - we wzorniku kolorystyki) Na przedmiot umowy Dostawca udziela 2 - letniej rękojmi licząc od daty odbioru przez Zamawiającego etapu 1 przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.91.21.00 - Granit .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOM.A Dominika Andrzejewska, Nowa 17, 63-842 Pudliszki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169866,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 150000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 215085,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.