eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Opracowania geodezyjne związane z działalnością wydziału- usługi geodezyjne z podziałem na 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Zielona Góra: Opracowania geodezyjne związane z działalnością wydziału- usługi geodezyjne z podziałem na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 49777 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania geodezyjne związane z działalnością wydziału- usługi geodezyjne z podziałem na 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie warunków: wykonania w 2009r. usług geodezyjnych, z podziałem na 5 zadań. 3.1.1. Zadanie nr 1 Podział nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych: 3.1.1.1. podział nieruchomości na 2 działki, 3.1.1.2. za każdą kolejną wydzielaną działkę. 3.1.2. Zadanie nr 2 Wznowienie znaków granicznych: 3.1.2.1. do 5 znaków granicznych 3.1.2.2. za każdy następny powyżej 5. 3.1.3. Zadanie nr 3 Rozgraniczenie nieruchomości: 3.1.3.1. do 5 znaków granicznych 3.1.3.2. za każdy następny znak graniczny powyżej 5. 3.1.4. Zadanie nr 4 Sporządzanie wykazów synchronizacyjnych, wykazów i wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych. 3.1.5. Zadanie nr 5 Sporządzenie wypisów i wyrysów dla nieruchomości zabudowanych - dokumentacja przy: 3.1.5.1. łączeniu działek w jeden numer ewidencyjny 3.1.5.2. ujawnianiu budynków w KW wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych 3.2. Przewidywana do wykonania ilość usług: a) Dla zadania nr 1 - 80 podziałów, b) Dla zadania nr 2 - 30 znaków, c) Dla zadania nr 3 - 2 rozgraniczenia, d) Dla zadania nr 4 - 80 wykazów, e) Dla zadania nr 5 - 40 wyrysów i wypisów, jednak rzeczywista ilość wykonanych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług geodezyjnych w roku 2009 z podziałem na 5 zadań podlegających odrębnej ocenie, w ramach procedury objętej umową ramową. 3.4. Obowiązki Wykonawców: 3.4.1. Obsługa geodezyjna: a) prace techniczne poprzedzające podział działki obejmują: ocenę istniejącej dokumentacji geodezyjnej w celu określenia sposobu jej wykorzystania przy projektowaniu podziału działki, wznowienie punktów granicznych, ewentualną korektę granic zewnętrznych dzielonej działki, okazanie i sporządzenie protokołu okazania granic, stabilizację nowych punktów granicznych oraz sporządzenie protokołu ze stabilizacji, b) stwierdzone w toku prac technicznych i prawnych rozbieżności pomiędzy stanem ujawnionym w ewidencji gruntów a zapisami w księdze wieczystej lub zbiorze dokumentów należy roztrzygnąć poprzez przyjęcie stanu prawnego, c) przy wykonywaniu analiz i ocen istniejących materiałów należy przyjąć zasadę pełnego wykorzystania granic posiadających stan prawny ujawnioony w księdze wieczystej lub zbiorze dokumentów, d) podział nieruchomości wymaga wykonania projektu podziału opracowanego w oparciu o treść prawomocnego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w razie braku miejscowego planu na podstawie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub na podstawie art.95 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 - tekst jednolity z późn. zm.), e) ustalone na gruncie granice działki należy okazać zainteresowanym stronom i sporządzić protokół przyjęcia granic. Pomiar wykonać zgodnie z § 72 instrukcji G-4. Wszystkie punkty załamania granic należy pomierzyć bezpośrednio. Punkty graniczne stabilizować trwale, f) współrzędne punktów granicznych należy podawać w układzie 2000 obowiązującym dla miasta Zielonej Góry. Dopuszczalne różnice wartości współrzędnych przyjąć zgodnie z § 64 wytycznych technicznych - instrukcja G-5, g) wyniki pomiarów należy przekazać do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w postaci numerycznej, w formatach (SWING) uzgodnionych z ośrodkiem wraz z podaniem kodów systemu Geo-Info, na informatycznych nośnikach danych, h) przy ustalaniu granic nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, należy dokonać uzgodnień z konserwatorem zabytków, i) powierzchnie działek należy obliczyć ze współrzędnych z dokładnością do 1m2 oraz porównać z powierzchniami ewidencyjnymi i ujawnionymi w księdze wieczystej zgodnie z §102 wytycznych technicznych - instrukcja G-5, j) przy sporządzaniu wyrysu i wypisu nieruchomości zabudowanej, niezbędne jest wykonanie porównania mapy z terenem dotyczące treści ewidencyjnej, k) przy wznawianiu punktów granicznych należy sporządzić operat ze wznowienia znaków granicznych zgodnie z art.39 ustwy prawo geodezyjne i kartograficzne, a kopię protokołu granicznego należy dołączyć do materiałów dla Zleceniodawcy, l) zakres prac przy rozgraniczeniu nieruchomości obejmuje sporzadzenie operatu do wydania decyzji rozgraniczeniowej, m) kompletowanie operatów przeprowadzić zgodnie z instrukcją O-3 i rozdziałem 32 wytycznych technicznych - instrukcja G-5. Należy wyróżnić w jednostce obszarowej grupy asortymentowe. W grupach asortymentowych dokonać podziału na grupy funkcjonalne: zasób bazowy, użytkowy i przejściowy, n) wszystkie czynności wymagające dodatkowej interpretacji będą uzgadniane pisemnie w dzienniku robót prowadzonym przez wykonawcę, o) należy mieć na uwadze pismo Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim z dnia 26.02.1999r. G.III/GK-7431-2/99 w sprawie konieczności atestacji i komparacji dalmierzy. 3.4.2. Operaty podziałowe jak i pozostałe prace geodezyjne winny być sporządzone zgodnie z wymogami, które określają: a) Ustawa z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 - tekst jednolity z późn. zm.), b) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz. 2603 - tekst jednolity z późn. zm.), c) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. z 1999r., Nr 30, poz. 297), d) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r., Nr 268, poz. 2663), e) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001r., Nr 38, poz. 454), f) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 1956r., Nr 19, poz. 97), g) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.), h) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. z 2004r., Nr 37, poz. 333), i) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999r., Nr 45, poz. 453), j) Instrukcje i standardy techniczne. k) Instrukcja G-5 - wytyczne techniczno - organizacyjne w sprawie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków. 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde z 5 zadań, 3.6. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest podać: 3.6.1. Dla zadania nr 1 - cenę jednostkowe oraz sumę cen jednostkowych, która będzie podstawą oceny oferty, 3.6.2. Dla zadania nr 2 - cenę jednostkowe oraz sumę cen jednostkowych, która będzie podstawą oceny oferty, 3.6.3. Dla zadania nr 3 - cenę jednostkowe oraz sumę cen jednostkowych, która będzie podstawą oceny oferty, 3.6.4. Dla zadania nr 4 - cenę jednostkową za wykonanie 1 wykazu 3.6.5. Dla zadania nr 5 - cenę jednostkową za wykonanie 1 wyrysu wraz z wykazem 3.7. Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 3.7.1. W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, Zamawiający zamierza zawrzeć umowy ramowe z Wykonawcami w maksymalnej liczbie 5 Wykonawców na każde zadanie. W sytuacji gdy wpłynie mniej ofert niepodlegających odrzuceniu na dane zadanie, umowa ramowa zostanie zawarta z odpowiednio mniejszą liczbą Wykonawców, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w ustawie pzp i SIWZ oraz zostały ocenione jako najkorzystniejsze w oparciu o podane kryteria w kolejności według dokonanej punktacji. 3.7.2. Zamawiający będzie zapraszał Wykonawców z którymi zawarł umowę ramową do składania ofert określając w przekazywanym zaproszeniu szczegółowo przedmiot, cel, ilość i termin wykonania zlecenia. 3.7.3. Wybór Wykonawcy zamówienia jednostkowego nastąpi w oparciu o najniższą cenę zaoferowaną na dane zadania, przy czym oferowana w konkretnym zadaniu cena jednostkowa nie może być wyższa od cen jednostkowych określonych w umowie ramowej (art. 101 ust. 3 pzp)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.2. dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadane w trybie przepisów ujętych w rozdziale 8 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.): w zakresach: 5.2.1. w zakresie1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 5.2.2. w zakresie 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, 5.3. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym następujące usługi w ilościach: 5.3.1. Dla zadania nr 1 - 40 podziałów nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych na dwie lub więcej działek, 5.3.2. Dla zadania nr 2 - wznowienie 20 znaków granicznych, 5.3.3. Dla zadania nr 3 - 2 rozgraniczenia nieruchomości, 5.3.4. Dla zadania nr 4 - 20 wykazów, 5.3.5. Dla zadania nr 5 - 20 wyrysów i wypisów, Potwierdzone dokumentami, że usługi zostały wykonane należycie na każde z zadań, na które składana jest oferta. 5.4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1. SIWZ; 6) wykaz wykonanych, a w przypadku wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.3. SIWZ wg załącznika nr 5 do SIWZ; 7) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.2. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.2. SIWZ; 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.6) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.2. SIWZ; 10) dokładnie wypełniona Tabela elementów rozliczeniowych wraz z cenami (netto) dla poszczególnych zadań wchodzących do przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika od nr 7, do nr 7 D do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy; 12) zaakceptowany projekt umowy ramowej wg załącznika nr 8, do SIWZ. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.1. Zadanie nr 1 Podział nieruchomości w trybie decyzyjnym wraz z dokumentacją do celów prawnych: 3.1.1.1. podział nieruchomości na 2 działki, 3.1.1.2. za każdą kolejną wydzielaną działkę. 3.2. Przewidywana do wykonania ilość usług: a) Dla zadania nr 1 - 80 podziałów jednak rzeczywista ilość wykonanych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienie znaków granicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.2. Zadanie nr 2 Wznowienie znaków granicznych: 3.1.2.1. do 5 znaków granicznych 3.1.2.2. za każdy następny powyżej 5. 3.2. Przewidywana do wykonania ilość usług: b) Dla zadania nr 2 - 30 znaków,jednak rzeczywista ilość wykonanych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozgraniczenie nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.3. Zadanie nr 3 Rozgraniczenie nieruchomości: 3.1.3.1. do 5 znaków granicznych 3.1.3.2. za każdy następny znak graniczny powyżej 5. 3.2. Przewidywana do wykonania ilość usług: c) Dla zadania nr 3 - 2 rozgraniczenia jednak rzeczywista ilość wykonanych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3.1.4. Zadanie nr 4 Sporządzanie wykazów synchronizacyjnych, wykazów i wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.4. Zadanie nr 4 Sporządzanie wykazów synchronizacyjnych, wykazów i wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych. 3.2. Przewidywana do wykonania ilość usług: d) Dla zadania nr 4 - 80 wykazów, jednak rzeczywista ilość wykonanych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3.1.5. Zadanie nr 5 Sporządzenie wypisów i wyrysów dla nieruchomości zabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.5. Zadanie nr 5 Sporządzenie wypisów i wyrysów dla nieruchomości zabudowanych - dokumentacja przy: 3.1.5.1. łączeniu działek w jeden numer ewidencyjny 3.1.5.2. ujawnianiu budynków w KW wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych 3.2. Przewidywana do wykonania ilość usług: e) Dla zadania nr 5 - 40 wyrysów i wypisów, jednak rzeczywista ilość wykonanych usług wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.