eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniec › Budowa przedszkola w so³ectwie Nowe Chech³o w Gminie ¦wierklaniec

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-01-09



Og³oszenie nr 497759-N-2019 z dnia 2019-01-09 r.

Wójt Gminy ¦wierklaniec: Budowa przedszkola w so³ectwie Nowe Chech³o w Gminie ¦wierklaniec
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla dzia³ania: 12.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego dla poddzia³ania 12.1.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego - ZIT

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy ¦wierklaniec, krajowy numer identyfikacyjny 54000900000, ul. M³yñska  3 , 42-622   ¦wierklaniec, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 322 844 853, e-mail stefania.nolewajka@ugswierklaniec.pl, faks 322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.swierklaniec.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.swierklaniec.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, za pomoc± operatora poczotwego lub za po¶rednictwem kuriera
Adres:
Gmina ¦wierklaniec z siedzib± w Urzêdzie Gminy ¦wierklaniec 42-622 ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3 I piêtro (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa przedszkola w so³ectwie Nowe Chech³o w Gminie ¦wierklaniec
Numer referencyjny: ZP.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dokoñczenie przebudowy i rozbudowy istniej±cego budynku Szko³y Podstawowej im. Królowej Jadwigi zlokalizowanej przy ul. Lasowickiej 103, dzia³ka nr 1671/1 i 410/1 w Nowym Chechle o Przedszkole przeznaczone dla oko³o 100 dzieci wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± techniczn±, zgodnie z dokumentacj± techniczn± stanowi±c± za³±cznik nr 1 do SIWZ, Zadanie w szczególno¶ci obejmuje: 1) Czê¶ciow± przebudowê istniej±cego budynku Szko³y Podstawowej im. Królowej Jadwigi. 2) Rozbudowê istniej±cego budynku Szko³y Podstawowej im. Królowej Jadwigi w kierunku po³udniowym o cze¶æ przeznaczon± na Przedszkole 4 - oddzia³owe (czê¶ciowo zrealizowane). 3) Plac zabaw dla dzieci. 4) Doj¶cia piesze oraz dojazd do zaplecza kuchennego z placem gospodarczym (plac na pojemniki na odpadki sta³e). 5) 6 miejsc postojowych w tym dwa przeznaczone dla osób niepe³nosprawnych. 6) Demonta¿ czê¶ci istniej±cego ogrodzenia. 7) Monta¿ nowego ogrodzenia oraz bram wej¶ciowych i wjazdowych. 8) Przebudowê i budowê infrastruktury technicznej. 9) Uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie. 10) Dostawa wyposa¿enia placu zabaw wraz z jego monta¿em oraz wiaty ¶mietnikowej. Szczegó³owy zakres prac okre¶la dokumentacja projektowa oraz Opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarto opis prac ju¿ zrealizowanych. Zamawiaj±cy informuje, ¿e obiekt jest wy³±czony z u¿ytku, jednak do dnia 20.02.2019 r. niezale¿ny wykonawca prowadziæ bêdzie prace zwi±zane z remontem dachu na budynku szko³y. Wykonawca po podpisaniu umowy zobowi±zany jest przej±æ plac budowy od kierownika budowy, który nadzoruje prace zwi±zane z remontem dachu. Ponadto z zwi±zku z niedokoñczeniem prac zwi±zanych z zalaniem stropu na budynku przedszkola, Zamawiaj±cy zleci³ jego zabezpieczenie, w wyniku którego do dnia 31.03.2019 r. wynajmuje od firmy zewnêtrznej stalowe podpory. Wykonawca robót zobowi±zany jest w terminie do dnia 31.03.2019 r. dokoñczyæ prace zwi±zane ze stropem lub na w³asny koszt zabezpieczyæ strop. W zwi±zku z faktem, ¿e zadanie polega na dokoñczeniu budowy, Zamawiaj±cy sugeruje, aby Wykonawcy odbyli wizjê lokaln± w celu potwierdzenia istniej±cego stanu oraz informacji zawartych w Dokumentacji projektowej, a tak¿e uwzglêdnienia innych nieopisanych uwarunkowañ. Tam, gdzie dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³ wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê lub nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwi±zañ "równowa¿nych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji oraz bêd± zgodne pod wzglêdem: 1. Gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj, w³a¶ciwo¶ci fizyczne, liczba elementów sk³adowych), 2. Charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji), 3. Charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ materia³ów), 4. Parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), 5. Parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania, 6. Standardów emisyjnych. Wykonawca na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w stosunku do wskazanych materia³ów znaków bezpieczeñstwa, deklaracji zgodno¶ci lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodno¶ci z Polsk± Norm± przenosz±c± normy europejskie lub norm± pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±c± tê normê lub Polsk± Norm± w przypadku braku Polskiej Normy przenosz±cej europejskie. Ilekroæ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, nale¿y przez to rozumieæ polskie normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. Wykonawca przed wbudowaniem materia³ów przed³o¿y ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzaj±cej zgodno¶æ parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. Wykonawca przed odbiorem koñcowym dostarczy Zamawiaj±cemu dokumentacjê powykonawcz± (w ka¿dym zakresie wykonanych robót) w tym wszystkie dokumenty odbiorowe, dokumenty certyfikacyjne na zamontowane wyroby oraz wbudowane materia³y UWAGA Przedmiar robót stanowi materia³ pomocniczy, przy wycenie robót nale¿y uwzglêdniæ wszystkie prace w nim ujête, równie¿ te, które nie zosta³y wyszczególnione w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zosta³y wykazane pozycje, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowi±zku Wykonawcy nale¿y ich uwzglêdnienie w kalkulowaniu ceny.

II.5) G³ówny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45260000-7
45400000-1
45500000-2
45231300-8
31210000-1
31520000-7
31000000-6
45231400-9
45312310-3
45314300-4
32420000-3
45310000-3
45312000-7
45332200-5
45331100-7
45331210-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu umowy wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie strony ustalaj± do dnia 31.03.2020 r., z zastrze¿eniem ¿e: 1.1 Termin wykonania robót budowlanych zwi±zanych z budynkiem szko³y nale¿y wykonaæ do dnia 30.06.2019r. 1.2 Termin wykonania robót budowlanych, odbioru i rozpoczêcia u¿ytkowania kot³owni gazowej, która mie¶ciæ siê bêdzie w budynku przedszkola a obs³ugiwaæ zarówno budynek szko³y jak i budynek przedszkola - nale¿y wykonaæ do dnia 15.08.2019 r. 1.3 Termin wykonania robót budowlanych zwi±zanych z budynkiem Przedszkola nale¿y wykonaæ do dnia 31.03.2020r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zdolno¶æ zawodowa - Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, prawid³owo i zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wykona³ minimum 2 porównywalne do przedmiotu zamówienia roboty budowlane polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego wraz z instalacjami wewnêtrznymi o warto¶ci min. 2 000 000,00 z³ brutto ka¿da (zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, W przypadku robót budowlanych dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Zdolno¶æ techniczna - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob± zdoln± do wykonania zamówienia (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ) posiadaj±c± prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: a) konstrukcyjno - budowlane (kierownik budowy), b) instalacyjne w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjne w zakresie sieci i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych. lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszonymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz.U.2016 poz. 1725 z pó¼n. zm.) lub spe³niaj±cymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 t.j.), tj. osob±/osobami, której/których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ("¶wiadczenie us³ug transgranicznych").
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy Wymaga podania w ofercie imienia i nazwiska kierownika budowy, ze wzglêdu na fakt, ¿e do¶wiadczenie personelu stanowi kryterium oceny ofert.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do z³o¿enia (aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów): a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Za³±cznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowê o pracê, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ 2. Kopie polisy lub innego dokumentu (wraz z potwierdzeniem op³aconych sk³adek), który potwierdza, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody, które mog± wynikn±æ w zwi±zku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym: a) ubezpieczenia budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z mo¿liwymi do zaistnienia zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej na ³±czn± sumê gwarancyjn± minimum 2 000 000,00 z³. b) ubezpieczenia z tytu³u odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich, a powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi robotami budowlanymi na sumê gwarancyjn± co najmniej 1 000 000,00 z³. 3. Kosztorys szczegó³owy robót wraz z zestawieniem cen robocizny, materia³ów i sprzêtu, który bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy. 4. O¶wiadczenie o podjêciu obowi±zków kierownika budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 150 000,00 z³ 2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Szczegó³y wnoszenia wadium zawarto w Rozdziale XIX SIWZ


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Dodatkow gwarancja i rêkojmia10,00
Do¶wiadczenie persnelu - kierownik budowy20,00
dodatkowe wizyty kierownika budowy na budowie10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ umowê o tre¶ci przedstawionej w za³±czniku nr 10 do SIWZ. 2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego mo¿e zostaæ zawarta wy³±cznie z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, po up³ywie terminów okre¶lonych w art. 94 ustawy. 4. W przypadku wniesienia odwo³ania, a¿ do jego rozstrzygniêcia, Zamawiaj±cy wstrzyma podpisanie umowy. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±) przed zawarciem umowy zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w umowie, SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±) przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w wysoko¶ci 10 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie (³±cznie z podatkiem VAT). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie "RODO", informujê ¿e: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy ¦wierklaniec jest Wójt Gminy ¦wierklaniec reprezentuj±cy Gminê ¦wierklaniec z siedzib± w ¦wierklañcu, przy ul. M³yñskiej 3, 42-622 ¦wierklaniec, adres e-mail: kancelaria@ugswierklaniec.pl ; tel. (32) 284 74 00; 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych w nastêpuj±cy sposób: o na adres e-mail: iod@ugswierklaniec.pl; o pod numerem telefonu: (32) 284 74 16; o pisemnie na adres: 42-622 ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3; 3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego; Budowa przedszkola w so³ectwie Nowe Chech³o w Gminie ¦wierklaniec 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych wraz z jej aktami wykonawczymi; 5. Podane przez Pani±/Pana dane nie bêd± udostêpniane innym odbiorcom ni¿ upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa; 6. Podane przez Pani±/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej; 7. Podane przez Pani±/Pana dane bêd± przechowywane w okresie czasu niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane. Po spe³nieniu celu mog± byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres czasu wyznaczony w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5 lub B10; 8. Przys³uguje Pani/Panu prawo: o dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, o sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, o ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, 9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty/wziêcia udzia³u w postêpowaniu przetargowym; 11. Podane przez Pani±/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.