eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › modernizacja węzłów sanitarnych i sal chorych w skrzydle A pietro I-IV Etap III - wyposażenie



Ogłoszenie z dnia 2005-09-22

POZYCJA 49761

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ustroń: modernizacja węzłów sanitarnych i sal chorych w skrzydle A pietro I-IV Etap III - wyposażenie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka, do kontaktów: Hildegarda Szachowicz, ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8542640; 8542095 w. 213, fax (033) 854 35 99, e-mail: zaopatrzenie@szpital-reumatologiczny.ustron.pl, www.szpital-reumatologiczny.ustron.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja węzłów sanitarnych i sal chorych w skrzydle A pietro I-IV Etap III - wyposażenie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie 1- Dostawa i montaż mebli medycznych Zadanie 2- Dostawa i montaż mebli na zamówienie Zadanie 3- Dostawa i montaż mebli typowych Zadanie 4 - Dostawa i montaż mebli - ordynatorzy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ślaski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny w Ustroniu ul. Szpitalna 11. Kod NUTS: PL225. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 36.19.20.00 - 36.19.20.00 Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130000 Euro, zakres zamówienia jak w załączniku dołączonym do SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 17600 PLN Zadanie 1 - 10900 PLN Zadanie 2 - 1100 PLN Zadanie 3 - 4800 PLN Zadanie 4 - 800 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew w walucie PLN. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zawarte w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zawarte w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zawarte w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 85% Gwarancja 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 24/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.11.2005, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew, gotówką w kasie, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.11.2005, godzina 10:30, sala konferencyjna pok. 160.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 33.19.20.00, 33.19.21.20, 33.19.22.30, 33.19.23.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa i montaż mebli medycznychg. 3) Zakres lub wartość: Negatoskop, 14 szt., kozetka lekarska - 7 szt. , Taboret obrotowy - 7 szt. ,Szafka przyłóżkowa - 116 szt. , Łóżko rehabilitacyjne z materacem- 112 szt. , Łóżko rehabilitacyjne z obudową i materacem - 4 szt. , Stół operacyjny -1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.12.11.20, 36.13.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa i montaż mebli na zamówienie. 3) Zakres lub wartość: Szafa ubraniowa - 23 szt., Safa ubraniowa 2 segmentowa - 14 szt., zabudowa meblowa - 4 szt., Stanowisko pielęgniarskie- 4 szt., Szafka w myjni - 1 szt., Zestaw mebli -szafki wiszace i stojące- 6 kpl, Zabudowa - szafki stojące - 1 szt., Zestaw mebli 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.12.12.20, 36.12.12.51, 36.11.14.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa i montaż mebli typowych. 3) Zakres lub wartość: Krzesła gościnne 175 szt., Szafa biurowa otwarta niska 21 szt.,Szafa aktowa 14 szt. Stół konferencyjny 8 szt., Zestaw biurko+ kontener 21 szt., Fotelik obrotowy 28 szt.,Szafa biurowa zamknięta niska 7 szt., Szafa aktowa półzamknieta - 7 szt., 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.12.12.30, 36.13.33.13, 36.12.12.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa i montaż mebli -ordynatorzy. 3) Zakres lub wartość: Biurko łukowe 3 szt.,Pomocnik -3 szt.,stolik okragły 3 szt.,Kontener pod biurko- 3 szt.,Szafa ubraniowo- aktowa 3 szt.,Szafa przeszklona 3 szt., Szafa niska 6 szt.,fotel obrotowy 3 szt.,Krzesło stacjonarne 9 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.