eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Wykonanie remontu cząstkowego mieszankami mineralno-asfaltowymi nawierzchni dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kościerzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Kościerzyna: Wykonanie remontu cząstkowego mieszankami mineralno-asfaltowymi nawierzchni dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kościerzynie
Numer ogłoszenia: 49749 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862513, faks 058 6862513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego mieszankami mineralno-asfaltowymi nawierzchni dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kościerzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego mieszankami mineralno-asfaltowymi nawierzchni dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kościerzynie - przewidywana ilość - 150 Mg Zakres robót obejmuje: -prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, zgodnie z zaakceptowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych projektem oznakowania i zabezpieczenia, -rozmieszczenie i ustawienie urządzeń zabezpieczających oraz elementów oznakowania, -wycięcie piłą lub wyfrezowanie powstałych uszkodzeń po liniach obrysu naniesionych lub wskazanych przez Zamawiającego wraz z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km , -gruntowne oczyszczenie remontowanego miejsca z kurzu, piasku wszelkiego rodzaju luźnych cząstek , -przesmarowanie krawędzi asfaltem D-70 , -wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej wg BN-74/8934-06 wraz z zagęszczeniem, -oblanie krawędzi pomiędzy wbudowaną mieszanką mineralno - asfaltową a istniejącą nawierzchnią , -uprzątnięcie miejsca po wykonanym remoncie, -zdjęcie urządzeń zabezpieczających i oznakowania oraz udostępnienie miejsca po remoncie do ruchu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp., b) nie zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia wykazane w pkt 9 SIWZ, na zasadzie spełnia-nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Wykonawcy winni złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych określonych w oparciu o art. 22 ust.1 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy, są nie mniejsze niż cena złożonej oferty. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( POTENCJAŁ KADROWY) na druku zgodnym z treścią formularza 3.2. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczące osób, od których wymaga się posiadania uprawnień ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku . W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osób, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. c) wykaz sprzętu i środków transportu -POTENCJAŁ TECHNICZNY- wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej ( otaczarka) o wydajności min. 25 Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki mineralno-bitumicznej na plac budowy zgodnie z warunkami ST, tzn. czas transportu mieszanki mineralno-bitumicznej na budowę ( od załadunku do rozładunku) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowaniu - 1 szt., - piła do cięcia asfaltu, - frezarka sterowana elektronicznie, - walce ogumione powyżej 10 ton - min. 1 szt. - walce gładkie powyżej 10ton - min. 1 szt. - samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 ton z przykryciem brezentowym - w ilości zapewniającej ciągłość robót. d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY) zgodny z treścią formularza 3.4. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.3.polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.4.Wykonawca udzieli w formie pisemnego oświadczenia półrocznej gwarancji na należyte wykonanie zamówienia, licząc od dnia przekazania protokołem do eksploatacji. 9.5.Wykonawca określi, w formie pisemnego oświadczenia, termin płatności za wykonane zamówienie na 21 dni od dnia wystawienia faktury. 9.6. Wykonawca złoży wraz z ofertą parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. 9.7Wykonawca złoży wraz z ofertą kosztorys ofertowy załącznik nr 1 do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-koscierzyna.eurzad.eu..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcom i innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI tej ustawy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.