eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługi holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i ich części składowych na potrzeby 11 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-14

Olsztyn: Usługi holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i ich części składowych na potrzeby 11 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Numer ogłoszenia: 4971 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225865 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i ich części składowych na potrzeby 11 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych jednośladów, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby 11 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania (przewozu) i parkowania obejmuje: 1) przyjęcie pisemne, telefoniczne, faksem zlecenia przyjazdu zestawu holującego oraz jego udokumentowanie przez Wykonawcę, 2) całodobowa dyspozycyjność przez 7 dni w tygodniu firmy wykonującej usługę, (również w niedzielę i święta), 3) niezwłoczny przyjazd zestawu holującego. Czas od momentu powiadomienia Wykonawcę przez Policję o konieczności dokonania holowania do chwili przyjazdu na miejsce wezwania nie może być dłuższy, niż 60 minut, z zastrzeżeniem uwzględnienia okoliczności dopuszczenia wydłużenia czasu przyjazdu, jeżeli nie wynika to z winy Wykonawcy np. warunki atmosferyczne. 4) załadunek pojazdu, części, rzeczy na zestaw holujący + praca dźwigu, lub dodatkowych holowników w razie potrzeby, 5) załadunek pojazdu bez względu na porę dnia lub nocy, panujące warunki atmosferyczne, utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu lub zabudowy oraz spoza drogi (np. pojazd w rowie, zaklinowany na drzewie lub słupie, z innym pojazdem, pojazd w wodzie, na grząskim terenie, wyciągany z torowiska, pojazd leżący na dachu itp.), inne, 6) maksymalnie sprawne usunięcie pojazdów blokujących ruch, 7) przewóz pojazdu najkrótszą utwardzoną drogą na parking Wykonawcy lub na inny parking wskazany przez Policję, 8) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia wszystkich elementów i części pojazdów, w tym uszkodzonych, zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję, w tym uprzątnięcie płynów eksploatacyjnych pojazdu i zanieczyszczeń drogi nimi wywołanych. 3. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia parkowania/przechowywania pojazdów lub części i rzeczy: 1) przyjmowanie pojazdów, części i rzeczy, 2) prowadzenie ewidencji przyjętych pojazdów, części i rzeczy, 3) ochrona nad powierzonym mieniem, 4) udostępnienie pojazdów, części i rzeczy do badań uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, 5) wydawanie z parkingu pojazdów, części i rzeczy uprawnionym osobom wskazanym przez Policję. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 11 oddzielnych zadań. Zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdego zadania obejmuje teren działania jednostki Policji, której zadanie dotyczy. Zamawiający wymaga, aby miejsce parkingowe zlokalizowane było w granicach administracyjnych danego powiatu, na terenie którego działa jednostka Policji, której zadanie dotyczy, lub z rozszerzeniem obszaru miejsca parkingowego do ościennych powiatów. Przedmiot zamówienia obejmuje holowanie i parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t dla jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego z zachowaniem podziału na następujące zadania: 1) Zadanie nr 1 - KPP Braniewo 2) Zadanie nr 2 - KPP Działdowo 3) Zadanie nr 3 - KPP Gołdap 4) Zadanie nr 4 - KPP Iława 5) Zadanie nr 5 - KPP Lidzbark Warmiński (bez KP Orneta) 6) Zadanie nr 6 - KP Orneta 7) Zadanie nr 7 - KPP Mrągowo 8) Zadanie nr 8 - KPP Olecko 9) Zadanie nr 9 - KP Morąg 10) Zadanie nr 10 - KPP Pisz (bez KP Orzysz) 11) Zadanie nr 11 -- KP Orzysz Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do czasu pełnego wykorzystania kwoty przewidzianej w umowie na sfinansowanie zamówienia. 5. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. 6. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w załączniku Nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 7. Wykonawca musi dysponować zestawem sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie oraz parkingiem, który będzie: 1) zlokalizowany w granicach administracyjnych powiatu lub w powiecie ościennym w którym znajduje się siedziba jednostki Policji odpowiednio dla danego zadania; 2) dopuszczony do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3) posiadał nawierzchnię utwardzoną (asfaltową, betonową, grysową lub żużlową) - nie dopuszcza się podłoża trawiastego i piaszczystego; 4) liczył 8 wydzielonych miejsc /stanowisk/ parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiających identyfikację zabezpieczonych pojazdów; 5) oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym (zewnętrznym i wewnętrznym) na całej długości w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; 6) posiadał oświetlenie zewnętrzne rozmieszczone na całym terenie; 7) posiadał zamknięte pomieszczenie (magazyn, wiatę, garaż) umożliwiający przechowywanie wskazanych przez Zamawiającego pojazdów - samochodów osobowych, części pojazdów, urządzeń itp. oraz ich odpowiednie zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; 8) dozorowany całodobowo; 9) wyposażony w środki łączności (telefon i telefax) oraz prowadzona będzie pełna dokumentacja ewidencyjna przechowywanych pojazdów;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KPP Braniewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowo-Transportowa Marek Narucki, ul. Warmińska 60, 11-130 Orneta, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33394,50

  • Oferta z najniższą ceną: 33394,50 / Oferta z najwyższą ceną: 33394,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: KPP Działdowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Auto Centrum Adam Gwiaździński, ul. Wiosenna 6, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59250,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: KPP Iława

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MOTO ROT Sp. z o. o., ul. Kościuszki 5, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8367,50

  • Oferta z najniższą ceną: 8367,50 / Oferta z najwyższą ceną: 38437,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: KP Orneta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowo-Transportowa Marek Narucki, ul. Warmińska 60, 11-130 Orneta, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17121,60

  • Oferta z najniższą ceną: 17121,60 / Oferta z najwyższą ceną: 23937,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: KP Morąg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SDK Sp. z o. o., ul. Składowa 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23564,70

  • Oferta z najniższą ceną: 23564,70 / Oferta z najwyższą ceną: 33564,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: KPP Pisz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomoc Drogowa - Parking Strzeżony ASSISTANCE Grzegorz Leymańczyk, ul. Orzyska 9 A, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33148,50

  • Oferta z najniższą ceną: 33148,50 / Oferta z najwyższą ceną: 33148,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.