eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn nad Odrą › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Kostrzyn nad Odrą: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 497156 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403172 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o., ul. Kopernika 4A, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie, tel. 095 7279600, faks 095 7279601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do magazynu w Budynku Głównym przy ul. Kopernika 4a, w Kostrzynie nad Odrą. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany i sprawny technicznie. Wykonawca uzgodni telefonicznie dokładną datę i godzinę dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania . Wykonawca dostarczy oraz przekaże sprzęt komputerowy, dokumentację, płyty instalacyjne oraz karty klucza produktu. Zostanie sporządzony i podpisany protokół odbioru sprzętu i oprogramowania zgodnie z treścią umowy. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił 24 miesiące gwarancji na jednostki komputerowe i monitory oraz urządzenia wielofunkcyjne i 36 miesięcy gwarancji na notebooki licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie Strony bez zastrzeżeń. Wszelkie koszty napraw gwarancyjnych, w tym koszty transportu ponosi Wykonawca. Wykonawca wraz ze sprzętem komputerowym przekaże dokumenty zawierające warunki gwarancji, sporządzone na postawie zawartej umowy. Wykonawca przekaże, w formie zestawienia w wersji elektronicznej, wykaz dostarczonego sprzętu wraz z jego numerami seryjnymi. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych i dzieli zamówienie na 3 części: a. komputery stacjonarne i monitory wraz z oprogramowaniem b. notebooki wraz z oprogramowaniem c. urządzenia wielofunkcyjne Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną ilość części...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: komputery stacjonarne i monitory wraz z oprogramowaniem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrumelektroniki Spółka Jawna, ul. Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21587,73

  • Oferta z najniższą ceną: 21587,73 / Oferta z najwyższą ceną: 22435,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: notebooki wraz z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrumelektroniki Spółka Jawna, ul. Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26372,43

  • Oferta z najniższą ceną: 26372,43 / Oferta z najwyższą ceną: 29310,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: urządzenia wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gobit Spółka Jawna, ul. Walczaka 20, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4059,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4059,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7038,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.