eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › sprzedaż oleju napędowego i benzyny Pb 95 do pojazdów Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni ( samochodów osobowych i dostawczych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Gdynia: sprzedaż oleju napędowego i benzyny Pb 95 do pojazdów Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni ( samochodów osobowych i dostawczych)
Numer ogłoszenia: 49713 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej , ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż oleju napędowego i benzyny Pb 95 do pojazdów Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni ( samochodów osobowych i dostawczych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: oleju napędowego w ilości szacunkowej ok. 13 000 (słownie: trzynaście tysięcy) litrów rocznie oraz benzyny Pb 95 w ilości ok. 11 500 (słownie: jedenaście tysięcy pięćset) litrów rocznie (zwanych w dalszej treści ogłoszenia - paliwem , paliwem samochodowym ) do pojazdów Zamawiającego ( samochodów osobowych i dostawczych) . Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu ośmiu sztuk kart imiennych upoważniających Zamawiającego do dokonywania bezgotówkowych transakcji u operatorów prowadzących stacje paliw oznaczonych emblematem Wykonawcy, z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy z miesięcznym limitem tankowania 1 500 zł (słownie: tysiące pięćset złotych), z zastrzeżeniem, że powyższe transakcje dotyczyć będą wyłącznie przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Karty umożliwiające bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb 95 wystawione zostaną na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego (dane zostaną wskazane w dniu podpisania umowy )-w terminie do 10 (słownie: dziesięciu) dni od daty podpisania umowy. Każda z otrzymanych kart otrzyma poufny numer PIN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.30.00.0 - Ropa naftowa i destylaty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia : wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w/g formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji ( danych ) zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.) - w zakresie wskazanym w pkt.I . III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentu wskazanego w pkt.I lita) oraz oświadczenia wskazanego w pkt.I lit.b) w zakresie wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania .W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- Zamawiający przed podpisaniem umowy - nie będzie żądał umowy regulującej ich współpracę ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 5
  • 2 - Wysokość upustu udzielonego przez Wykonawcę - 65
  • 3 - Dostępność sieci dystrybucyjnej - 10
  • 4 - Odległość stacji dystrybucji paliw (w kilometrach) od dyspozytorni Zamawiającego (zlokalizowanej przy Pl. Konstytucji w Gdyni) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-8-09.pdf.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8, dokument odpłatny- 17,69 zł ( z VAT).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.04.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami w formie elektronicznej. b) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty : - wypełniony formularz oferty. c) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej . d) Znak postępowania : ZKM/ZP/N/8/09. e) Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert : -a) Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami w formie elektronicznej. b) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty : - wypełniony formularz oferty. c) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej . d) Znak postępowania : ZKM/ZP/N/8/09. e) Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert : -Cena - 5% ; -Wysokość upustu udzielonego przez Wykonawcę - 65%, - Dostępność sieci dystrybucyjnej ( stacje dystrybucji czynne w godzinach -minimum- 6.00-22.00, przez 7 dni w tygodniu) - 10%; -Odległość stacji dystrybucji paliw od dyspozytorni Zamawiającego czynnej w godzinach (minimum) 6.00-22.00 ( przez 7 dni w tygodniu) - 20%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.