eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Orzesze: Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu 2
Numer ogłoszenia: 49701 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu transportu sanitarnego obejmującego przewożenie pacjentów zgodnie z poniższym zakresem: 1.1 Zadanie Nr 1: Transport pojazdem sanitarnym: Skład załogi: - kierowca obejmujący: a) przewóz pacjentów na konsultacje i badania, b) przewóz pacjentów do miejsca zamieszkania - w zależności od potrzeb Zamawiającego możliwość przewozu pacjenta w pozycji leżącej, c) inne doraźne przewozy związane z działalnością Zamawiającego. Szacunkowa ilość kilometrów - 15 500 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 450 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.1.1 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 1: a) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość korzystania z usługi transportu sanitarnego w godz. 00:00 - 24:00 7 dni w tygodniu. b) Wykonanie usług, o których mowa w pkt a), b) i c) odbywać się będzie po telefonicznym uzgodnieniu czasu i miejsca wykonania zlecenia z przedstawicielem Zamawiającego, przy czym wezwanie Zamawiającego powinno zostać złożone nie później niż: - nie później niż 1 dobę przed planowanym rozpoczęciem transportu, - w sytuacjach nagłych niezwłocznie po uzgodnieniu telefonicznym. Każde wezwanie telefoniczne będzie potwierdzane pisemnym zleceniem transportu zatwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Rozliczenia będą się odbywać wg stawek określonych w tabeli Formularzu ofertowo - cenowym. c) Rozliczenie usług, o których mowa w pkt a), b), c) następować będzie wg ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu powrotu do siedziby Zamawiającego lub powrotu do miejsca stacjonowania, lub jeśli rozliczenie wg miejsca stacjonowania wypadnie korzystniej dla Zamawiającego. 1.2 Zadanie Nr 2: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu P - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 652012DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny Szacunkowa ilość kilometrów - 7000 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 500 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.2.2 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 2: a) Wykonawca winien posiadać dyspozycyjność całodobową. Usługa będzie wykonywana na terenie całego kraju. b) Transporty planowe odbywać się będą od godziny 7 do 16-tej we wszystkie dni tygodnia. c) Zlecenia na transport będą przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego. d) Pacjenci przekazywani do innej placówki medycznej, winni być transportowani z siedziby Zamawiającego do określonej placówki bez zbędnej zwłoki. e) Rozliczenie usług następować będzie wg dwukrotności ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu przyjazdu do miejsca przeznaczenia, na podstawie imiennych zleceń wystawionych przez lekarza, wg stawek dla poszczególnego rodzaju karetek. f) Do faktury zbiorczej za zrealizowane usługi w danym miesiącu Wykonawca dołączy zestawienie zbiorcze obrazujące liczbę przewozów zawierające: - imię i nazwisko pacjenta, - imię i nazwisko lekarza kierującego, - nazwę placówki, adres - do której został przewieziony pacjent. 2. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 roku, poz. 951 ze zmianami). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo delegowania swojego lekarza lub innego pracownika wykonującego zawód medyczny do ambulansów każdego rodzaju. 1.3 Zadanie Nr 3: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu S - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 652012DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny - lekarz Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 30 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.3.3 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 3: a) Wykonawca winien posiadać dyspozycyjność całodobową. Usługa będzie wykonywana na terenie całego kraju. b) Transporty planowe odbywać się będą od godziny 7 do 16-tej we wszystkie dni tygodnia. c) Zlecenia na transport będą przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego. d) Maksymalny czas podstawienia karetki S wynosi 30 min od momentu zgłoszenia. e) Pacjenci przekazywani do innej placówki medycznej, winni być transportowani z siedziby Zamawiającego do określonej placówki bez zbędnej zwłoki. f) Rozliczenie usług następować będzie wg dwukrotności ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu przyjazdu do miejsca przeznaczenia, na podstawie imiennych zleceń wystawionych przez lekarza, wg stawek dla poszczególnego rodzaju karetek. g) Do faktury zbiorczej za zrealizowane usługi w danym miesiącu Wykonawca dołączy zestawienie zbiorcze obrazujące liczbę przewozów zawierające: - imię i nazwisko pacjenta, - imię i nazwisko lekarza kierującego, - nazwę placówki, adres - do której został przewieziony pacjent. 2. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 roku, poz. 951 ze zmianami). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo delegowania swojego lekarza lub innego pracownika wykonującego zawód medyczny do ambulansów każdego rodzaju. 1.4 Zadanie 4: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych Warunki do transportu krwi i preparatów krwiopochodnych: 1.Transport krwi i jej składników musi odbywać się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11grudnia 2012 r.(Dz.U.13.5 z 04.01.2013r) w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami. 2. Realizacja usługi przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, przy użyciu w pełni sprawnych środków transportu, odpowiadających wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego dopuszczonymi do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i spełniającymi warunki dla pojazdów uprzywilejowanych wyposażonych w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową (potwierdzone zaświadczeniem MSWiA). 3. Realizacja usługi powinna się odbywać przy pomocy środków transportu w pojemnikach do transportu krwi i jej składników znajdujących się na wyposażeniu Wykonawcy z udokumentowaną w postaci protokołów ich walidacją dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2013 r. (Dz.U.13.5 z 04.01.2013r). 4. Krew i jej składniki powinny być transportowane specjalnymi kontenerami z izolacją (KKP), lodówki transportowe (KKC z i czynniki krzepnięcia). Dopuszcza się do transportu małych ilości składników krwi przenośne lodówki (kontenery) z wkładami chłodzącymi (transport krwi i jej składników) lub stałym dwutlenkiem węgla tzw. suchym lodem (osocze i krioprecypiat),zamrażarki zasilane z akumulatora samochodowego. 5. Jeśli przenośne urządzenie chłodnicze nie jest wyposażone we własny czujnik temperatury, to w bezpośredniej styczności z przewożonym składnikiem krwi trzeba umieścić termometr, a odczytu temperatury dokonywać po 5 minutach od chwili umieszczenia składnika krwi w pojemniku izotermicznym, i po zakończeniu transportu. 6. Transport składników krwi w zależności od rodzaju składnika winien być w temperaturach: a. KKCz - w temp. od 2o C do 6o C maksymalnie do 10o C b. KKP - w temp. od 20o C do 24oC c. FFP zamrożone - w temp. co najmniej - 18oC d. Czynniki krzepnięcia - w temp. od 2oC do 10oC 7. Do każdego transportu krwi i preparatów krwiopochodnych musi być dołączony protokół, sporządzony w dwóch egzemplarzach z których jeden (oryginał) zatrzymuje odbiorca, kopia musi być zwrócona do dostawcy 8. Protokół zawiera dane dotyczące: - nazwa i adres centrum wydającego krew i jej składniki, - nazwę i numer składnika; dzień i godzinę wydania - temperaturę odczytaną po 5 minutach od chwili umieszczenia krwi lub jej składnika w pojemniku transportowym, - opis chłodniczego urządzenia transportowego, z podaniem numeru termometru- jeżeli stosowano - datę, podpis oraz pieczątkę osoby wydającej krew lub jej składnik - imię i nazwisko kierowcy oraz rodzaj środka transportu - nazwę i adres szpitala będącego odbiorcą - dzień i godzinę dostarczenia składnika krwi - temperaturę odczytaną w chwili dostarczenia krwi lub jej składnika - datę, podpis oraz pieczątkę osoby dokonującej odbioru krwi lub jej składnika. 9. W przypadku stosowania automatycznych czujników temperatury, dostawca i odbiorca sporządzają protokół kontroli transportu zgodnie z punktem poprzedzającym, z tym, że zamiast danych, o których mowa w punkcie poprzedzającym do protokołu należy dołączyć wydruki otrzymane z rejestratorów tych czujników. 10. Zapewnienie realizacji zadania przewozowego w trybie zwykłym nie później niż do 3 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o zaplanowanym przewozie. 11. W przypadku transportów nagłych na ratunek, wymagających natychmiastowej realizacji, których zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i zaplanować, Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia ich realizacji w dniu zgłoszenia, bezpośrednio po zgłoszeniu telefonicznym konieczności realizacji zadania nie później niż do 30 minut. 12. Realizacja i rozliczenie wykonanych zadań przewozowych na podstawie Zlecenia na przewiezienie krwi i jej składników oraz innych materiałów w celu ratowania życia i zdrowia, wystawionego przez Zamawiającego i dostarczonego w momencie podjęcia przez Wykonawcę zadania przewozowego, a najpóźniej po wykonaniu zadania przewozowego. 13. Rozliczenie usług, o których mowa w pkt a), b), c) następować będzie wg ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu powrotu do siedziby Zamawiającego lub powrotu do miejsca stacjonowania, lub jeśli rozliczenie wg miejsca stacjonowania wypadnie korzystniej dla Zamawiającego. Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość przejazdów - 12 w okresie obowiązywania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań dla tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę transportu sanitarnego o wartości min. 30 000 zł brutto,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada min. dwa pojazdy sanitarne

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje min. dwoma kierowcami/sanitariuszami med. z aktualnym prawem jazdy kat. B, spełniającymi wymogi określone w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz.U. Nr 30, poz. 151 ze zmianami), min. 2 ratownikami medycznymi i min. jednym lekarzem lub korzystają z zasobów innych podmiotów w w/w zakresie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 250 000,00 zł..

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: a. nieprzewidywalne działania władz państwowych, b. zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; c. wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przy zawieraniu umowy, pomimo zachowania należytej staranności np. zmiany obowiązujących przepisów itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport pojazdem sanitarnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport pojazdem sanitarnym Skład załogi: - kierowca obejmujący: a) przewóz pacjentów na konsultacje i badania, b) przewóz pacjentów do miejsca zamieszkania - w zależności od potrzeb Zamawiającego możliwość przewozu pacjenta w pozycji leżącej, c) inne doraźne przewozy związane z działalnością Zamawiającego. Szacunkowa ilość kilometrów - 15 500 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 450 godzin w okresie obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu P - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny Szacunkowa ilość kilometrów - 7000 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 500 godzin w okresie obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu S - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny - lekarz Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 30 godzin w okresie obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość przejazdów - 12 w okresie obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.