Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Orzesze: Usługi transportu sanitarnego
dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu 2
Numer ogłoszenia: 49701 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu transportu sanitarnego obejmującego przewożenie pacjentów zgodnie z poniższym zakresem: 1.1 Zadanie Nr 1: Transport pojazdem sanitarnym: Skład załogi: - kierowca obejmujący: a) przewóz pacjentów na konsultacje i badania, b) przewóz pacjentów do miejsca zamieszkania - w zależności od potrzeb Zamawiającego możliwość przewozu pacjenta w pozycji leżącej, c) inne doraźne przewozy związane z działalnością Zamawiającego. Szacunkowa ilość kilometrów - 15 500 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 450 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.1.1 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 1: a) Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość korzystania z usługi transportu sanitarnego w godz. 00:00 - 24:00 7 dni w tygodniu. b) Wykonanie usług, o których mowa w pkt a), b) i c) odbywać się będzie po telefonicznym uzgodnieniu czasu i miejsca wykonania zlecenia z przedstawicielem Zamawiającego, przy czym wezwanie Zamawiającego powinno zostać złożone nie później niż: - nie później niż 1 dobę przed planowanym rozpoczęciem transportu, - w sytuacjach nagłych niezwłocznie po uzgodnieniu telefonicznym. Każde wezwanie telefoniczne będzie potwierdzane pisemnym zleceniem transportu zatwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Rozliczenia będą się odbywać wg stawek określonych w tabeli Formularzu ofertowo - cenowym. c) Rozliczenie usług, o których mowa w pkt a), b), c) następować będzie wg ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu powrotu do siedziby Zamawiającego lub powrotu do miejsca stacjonowania, lub jeśli rozliczenie wg miejsca stacjonowania wypadnie korzystniej dla Zamawiającego. 1.2 Zadanie Nr 2: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu P - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 652012DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny Szacunkowa ilość kilometrów - 7000 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 500 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.2.2 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 2: a) Wykonawca winien posiadać dyspozycyjność całodobową. Usługa będzie wykonywana na terenie całego kraju. b) Transporty planowe odbywać się będą od godziny 7 do 16-tej we wszystkie dni tygodnia. c) Zlecenia na transport będą przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego. d) Pacjenci przekazywani do innej placówki medycznej, winni być transportowani z siedziby Zamawiającego do określonej placówki bez zbędnej zwłoki. e) Rozliczenie usług następować będzie wg dwukrotności ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu przyjazdu do miejsca przeznaczenia, na podstawie imiennych zleceń wystawionych przez lekarza, wg stawek dla poszczególnego rodzaju karetek. f) Do faktury zbiorczej za zrealizowane usługi w danym miesiącu Wykonawca dołączy zestawienie zbiorcze obrazujące liczbę przewozów zawierające: - imię i nazwisko pacjenta, - imię i nazwisko lekarza kierującego, - nazwę placówki, adres - do której został przewieziony pacjent. 2. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 roku, poz. 951 ze zmianami). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo delegowania swojego lekarza lub innego pracownika wykonującego zawód medyczny do ambulansów każdego rodzaju. 1.3 Zadanie Nr 3: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu S - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 652012DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny - lekarz Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 30 godzin w okresie obowiązywania umowy 1.3.3 Pozostałe warunki dla Zadania Nr 3: a) Wykonawca winien posiadać dyspozycyjność całodobową. Usługa będzie wykonywana na terenie całego kraju. b) Transporty planowe odbywać się będą od godziny 7 do 16-tej we wszystkie dni tygodnia. c) Zlecenia na transport będą przyjmowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego. d) Maksymalny czas podstawienia karetki S wynosi 30 min od momentu zgłoszenia. e) Pacjenci przekazywani do innej placówki medycznej, winni być transportowani z siedziby Zamawiającego do określonej placówki bez zbędnej zwłoki. f) Rozliczenie usług następować będzie wg dwukrotności ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu przyjazdu do miejsca przeznaczenia, na podstawie imiennych zleceń wystawionych przez lekarza, wg stawek dla poszczególnego rodzaju karetek. g) Do faktury zbiorczej za zrealizowane usługi w danym miesiącu Wykonawca dołączy zestawienie zbiorcze obrazujące liczbę przewozów zawierające: - imię i nazwisko pacjenta, - imię i nazwisko lekarza kierującego, - nazwę placówki, adres - do której został przewieziony pacjent. 2. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 roku, poz. 951 ze zmianami). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo delegowania swojego lekarza lub innego pracownika wykonującego zawód medyczny do ambulansów każdego rodzaju. 1.4 Zadanie 4: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych Warunki do transportu krwi i preparatów krwiopochodnych: 1.Transport krwi i jej składników musi odbywać się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11grudnia 2012 r.(Dz.U.13.5 z 04.01.2013r) w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami. 2. Realizacja usługi przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, przy użyciu w pełni sprawnych środków transportu, odpowiadających wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego dopuszczonymi do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i spełniającymi warunki dla pojazdów uprzywilejowanych wyposażonych w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową (potwierdzone zaświadczeniem MSWiA). 3. Realizacja usługi powinna się odbywać przy pomocy środków transportu w pojemnikach do transportu krwi i jej składników znajdujących się na wyposażeniu Wykonawcy z udokumentowaną w postaci protokołów ich walidacją dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami i spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2013 r. (Dz.U.13.5 z 04.01.2013r). 4. Krew i jej składniki powinny być transportowane specjalnymi kontenerami z izolacją (KKP), lodówki transportowe (KKC z i czynniki krzepnięcia). Dopuszcza się do transportu małych ilości składników krwi przenośne lodówki (kontenery) z wkładami chłodzącymi (transport krwi i jej składników) lub stałym dwutlenkiem węgla tzw. suchym lodem (osocze i krioprecypiat),zamrażarki zasilane z akumulatora samochodowego. 5. Jeśli przenośne urządzenie chłodnicze nie jest wyposażone we własny czujnik temperatury, to w bezpośredniej styczności z przewożonym składnikiem krwi trzeba umieścić termometr, a odczytu temperatury dokonywać po 5 minutach od chwili umieszczenia składnika krwi w pojemniku izotermicznym, i po zakończeniu transportu. 6. Transport składników krwi w zależności od rodzaju składnika winien być w temperaturach: a. KKCz - w temp. od 2o C do 6o C maksymalnie do 10o C b. KKP - w temp. od 20o C do 24oC c. FFP zamrożone - w temp. co najmniej - 18oC d. Czynniki krzepnięcia - w temp. od 2oC do 10oC 7. Do każdego transportu krwi i preparatów krwiopochodnych musi być dołączony protokół, sporządzony w dwóch egzemplarzach z których jeden (oryginał) zatrzymuje odbiorca, kopia musi być zwrócona do dostawcy 8. Protokół zawiera dane dotyczące: - nazwa i adres centrum wydającego krew i jej składniki, - nazwę i numer składnika; dzień i godzinę wydania - temperaturę odczytaną po 5 minutach od chwili umieszczenia krwi lub jej składnika w pojemniku transportowym, - opis chłodniczego urządzenia transportowego, z podaniem numeru termometru- jeżeli stosowano - datę, podpis oraz pieczątkę osoby wydającej krew lub jej składnik - imię i nazwisko kierowcy oraz rodzaj środka transportu - nazwę i adres szpitala będącego odbiorcą - dzień i godzinę dostarczenia składnika krwi - temperaturę odczytaną w chwili dostarczenia krwi lub jej składnika - datę, podpis oraz pieczątkę osoby dokonującej odbioru krwi lub jej składnika. 9. W przypadku stosowania automatycznych czujników temperatury, dostawca i odbiorca sporządzają protokół kontroli transportu zgodnie z punktem poprzedzającym, z tym, że zamiast danych, o których mowa w punkcie poprzedzającym do protokołu należy dołączyć wydruki otrzymane z rejestratorów tych czujników. 10. Zapewnienie realizacji zadania przewozowego w trybie zwykłym nie później niż do 3 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o zaplanowanym przewozie. 11. W przypadku transportów nagłych na ratunek, wymagających natychmiastowej realizacji, których zamawiający nie jest w stanie przewidzieć i zaplanować, Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia ich realizacji w dniu zgłoszenia, bezpośrednio po zgłoszeniu telefonicznym konieczności realizacji zadania nie później niż do 30 minut. 12. Realizacja i rozliczenie wykonanych zadań przewozowych na podstawie Zlecenia na przewiezienie krwi i jej składników oraz innych materiałów w celu ratowania życia i zdrowia, wystawionego przez Zamawiającego i dostarczonego w momencie podjęcia przez Wykonawcę zadania przewozowego, a najpóźniej po wykonaniu zadania przewozowego. 13. Rozliczenie usług, o których mowa w pkt a), b), c) następować będzie wg ilości faktycznie przejechanych kilometrów i czasu pracy, liczonych od wyjazdu z siedziby Zamawiającego do czasu powrotu do siedziby Zamawiającego lub powrotu do miejsca stacjonowania, lub jeśli rozliczenie wg miejsca stacjonowania wypadnie korzystniej dla Zamawiającego. Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość przejazdów - 12 w okresie obowiązywania umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań dla tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę transportu sanitarnego o wartości min. 30 000 zł brutto,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada min. dwa pojazdy sanitarne
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje min. dwoma kierowcami/sanitariuszami med. z aktualnym prawem jazdy kat. B, spełniającymi wymogi określone w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz.U. Nr 30, poz. 151 ze zmianami), min. 2 ratownikami medycznymi i min. jednym lekarzem lub korzystają z zasobów innych podmiotów w w/w zakresie,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 250 000,00 zł..
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: a. nieprzewidywalne działania władz państwowych, b. zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; c. wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć przy zawieraniu umowy, pomimo zachowania należytej staranności np. zmiany obowiązujących przepisów itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu
ul. Gliwicka 20
43-180 Orzesze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób Płuc w Orzeszu ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport pojazdem sanitarnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport pojazdem sanitarnym Skład załogi: - kierowca obejmujący: a) przewóz pacjentów na konsultacje i badania, b) przewóz pacjentów do miejsca zamieszkania - w zależności od potrzeb Zamawiającego możliwość przewozu pacjenta w pozycji leżącej, c) inne doraźne przewozy związane z działalnością Zamawiającego. Szacunkowa ilość kilometrów - 15 500 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 450 godzin w okresie obowiązywania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu P - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny Szacunkowa ilość kilometrów - 7000 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 500 godzin w okresie obowiązywania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Transport pojazdem sanitarnym z udziałem osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: Karetką typu S - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony zgodnie wymogami określonymi zarządzeniem Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. Skład załogi: - kierowca ratownik medyczny - ratownik medyczny - lekarz Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość godzin - 30 godzin w okresie obowiązywania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych Szacunkowa ilość kilometrów - 700 km w okresie obowiązywania umowy Szacunkowa ilość przejazdów - 12 w okresie obowiązywania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025.
- Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Rogoźno do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu w okresie od 1 września 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON-GCER w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Prostki do Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Rożyńsku Wielkim oraz Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie w roku szkolnym 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.