eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi w zakresie napraw i konserwacji i drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz urzędów skarbowych woj . podkarpackiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-23

Ogłoszenie nr 49694 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.

Rzeszów: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz urzędów skarbowych woj . podkarpackiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17392-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 001023003, ul. ul. Geodetów  1, 35-959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 503 600, faks 178 521 130, e-mail is.przetargi@pk.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.podkarpackie.kas.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie napraw i konserwacji i drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz urzędów skarbowych woj . podkarpackiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych polegających na naprawie i konserwacji a także wymianie części eksploatacyjnych w szczególności: bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, i inne części zamienne, (bez tonerów, umożliwiająca wykonanie w okresie realizacji zamówienia wydruków w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach, urządzeniach wielofunkcyjnych, skanerach i faksach zwanych dalej "urządzeniami" eksploatowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i urzędach skarbowych województwa podkarpackiego w zamian za opłatę wyliczaną w oparciu o liczbę wykonanych pakietów (jeden pakiet = 100 wydrukowanych stron formatu A4 lub A3, przy czym udział procentowy wydruków formatu A3 w stosunku do wydruków formatu A4 wynosi około 0,1%) na tych urządzeniach. 2.Obsługa serwisowa obejmuje w szczególności: dojazd serwisanta do siedziby użytkownika danego urządzenia, usuwanie zgłaszanych awarii, prowadzenie konserwacji i przeglądów z uwzględnieniem zaleceń producenta urządzeń dotyczących zakresu i częstotliwości konserwacji, wymianę części uszkodzonych i zużytych, informowanie Zamawiającego o stanie technicznym urządzeń, sporządzanie ekspertyz technicznych, utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:Część I - świadczenie obsługi serwisowej tj. usługi naprawy, konserwacji i przeglądu drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, US w Jarosławiu, US w Kolbuszowej, US w Leżajsku, US w Lubaczowie, US w Łańcucie, US w Przeworsku, I US w Rzeszowie, US w Stalowej Woli, US w Tarnobrzegu, II US w Rzeszowie, US w Nisku, PUS w Rzeszowie. Wykaz urządzeń został określony w załączniku nr 2/I do SIWZ, Część II - świadczenie obsługi serwisowej tj. usługi naprawy,konserwacji i przeglądu drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu US w Brzozowie, US w Dębicy, US w Jaśle, Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie - lokalizacja w Krośnie, ul. Pużaka 18, US w Krośnie, US w Lesku, US w Mielcu, US w Przemyślu, US w Ropczycach, US w Sanoku, US w Strzyżowie, US w Ustrzykach Dolnych. Wykaz urządzeń został określony w załączniku nr 2/II do SIWZ, 5.Wykaz urządzeń podlegających obsłudze serwisowej zawierający ilość, rodzaj urządzeń, liczba wykonanych kopii oraz rok produkcji stanowi odpowiednio:załącznik nr 2/I do SIWZ dla części I, załącznik nr 2/II do SIWZ dla części II, 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie wskazane wyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 9 do SIWZ) numer/y części, której/których oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 7.Zamawiający informuje, że zasady wykonywania przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) obowiązują dla każdej z dwóch części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50323000-5
Dodatkowe kody CPV: 50313000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Usługi w zakresie napraw i konserwcji drukarek, kseokopiarek, urządzeń wielofnkyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Iby Adminisracji Skarbowej w Rzeszowie oraz urzedów skarbowych woj. podkarpackiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT144516.79
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRINTNONSTOP Sp. z o.o. sp.k.,  biuro@printnonstop.pl,  ul. Zawieprzycka 8L,  20-228,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134997.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134997.72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164420.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usługi w zakresie napraw i konserwcji drukarek, kseokopiarek, urządzeń wielofnkyjnych, skanerów i faksów będących na wyposażeniu Iby Adminisracji Skarbowej w Rzeszowie oraz urzedów skarbowych woj. podkarpackiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT88598.51
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRINTNONSTOP Sp. z o.o. sp.k.,  biuro@printnonstop.pl,  ul. Zawieprzycka 8L,  20-228,  Lublin,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82762.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82762.68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100800.70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.