eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57, Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9, Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów, Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Skierniewice: Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57, Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9, Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów, Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49
Numer ogłoszenia: 49687 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57, Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9, Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów, Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa i adres Zamawiającego: 1) Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu (46) 834-51-00 834-51-35 nr faksu (46) 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57, Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9, Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów, Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2015 r., poz. 2164) zwaną dalej ustawą. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233124-4 - Drogi dojazdowe 45233123-7 - Drogi podrzędne 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45000000-7 - Roboty budowlane. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57, Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9, Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów, Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49 zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 3.3 Orientacyjny zakres inwestycji pn. 1. Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57 Roboty polegać będą między innymi na wymianie istniejącego krawężnika, wymianie nawierzchni chodnika i zajazdów w tym: Konstrukcja chodnika: 1) kostka betonowa gr 6 cm, 2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-4cm, 3) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm, 4) warstwa odcinająca z piasku gr 15 cm. Konstrukcja zatoki parkingowej: 1) kostka betonowa szara gr 8 cm koloru czerwonego bezfazowa, 2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-4 cm, 3) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm, 4) warstwa odcinająca z piasku gr 20 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 2. Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9 Roboty polegać będą między innymi na remoncie nawierzchni chodnika o szerokości 1,5 m o łącznej długości 105,25m oraz utwardzeniu terenu wzdłuż chodnika o szerokości 0,5m po każdej stronie. Zakres prac: a) roboty pomiarowe; b) roboty przygotowawcze: rozbiórka chodnika z płyt betonowych wraz z podbudową, rozebranie obrzeży betonowych, rozbiórka nawierzchni bitumicznej, odhumusowanie; c) wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem; d) wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm; gr.15,0cm; e) ułożenie kostki betonowej gr.8,0cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4,0cm; f) plantowanie i humusowanie z obsianiem traw. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3. Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów. Roboty polegać będą między innymi na remoncie ciągu pieszo - jezdnego o konstrukcji; Konstrukcja ciągu pieszego:: a) kostka betonowa grub. 6 cm , b) podsypki cem.piask. 1:4 gr. 3-4 cm, c) podbudowy z kruszywa łamanego stab.mech 0/31.5 grub. 20cm, d) warstwy odcinającej z piasku gr. 20 cm Konstrukcja utwardzenia w zatoce: a) kostki betonowej grub. 6 cm, b) podsypki cementowo-piaskowej 1:4 grub.3- 4 cm, c) podbudowa z chudego betonu C6/9 gr.14 cm,, d) warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 4. Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49 Roboty polegać będą między innymi na remoncie; drogi dojazdowej o szerokości 3,20m i długości 57,40; placu manewrowego o powierzchni 129m3; utwardzeniu terenu o powierzchni 86 m2. Zakres prac: a) roboty przygotowawcze: rozbiórka krawężnika betonowego oraz nawierzchni z płyt betonowych, przebrukowanie chodnika i regulacja wysokościowa krawężnika betonowego, odhumusowanie; b) regulacja pionowa włazów studziennych c) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem; d) wykonanie podbudowy z chudego betonu; gr.15,0cm oraz średnio 10,0cm; e) wykonanie stabilizacji cementem Rm=2,5 MPa;gr.15,0; f) ułożenie kostki betonowej gr. 8,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4,0cm; g) plantowanie i humusowanie z obsianiem traw. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3.5. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. 4. Podział zamówienia na części Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne: 1) Część I - Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57, 2) Część II - Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9, 3) Część III - Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów , 4) Część IV - Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49. 5. Termin wykonania zamówienia Zamówienia należy zrealizować w terminach: 1. Część I - do 15 lipca 2016 r. 2. Część II - do 15 lipca 2016 r. 3. Część III - do 15 lipca 2016 r. 4. Część IV - do 15 lipca 2016 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych). w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część IV zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto zamawiającego, a nie data złożenia przelewu. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: DK - wadium do przetargu pn.: Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57, Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9, Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów, Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym, i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2a ustawy.Na dowód tego Wykonawca winien złożyć:Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Informacje dotyczące wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń zostały określone w pkt. 14 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwie roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 120 000,00 zł brutto, (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 35 000,00 zł brutto, (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 60 000,00 zł brutto. Na dowód tego Wykonawca winien złożyć: Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 120 000,00 zł brutto, (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 35 000,00 zł brutto, (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 60 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 120 000,00 zł ( słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia 70 000,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia 60 000,00 zł ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości minimum wartości umowy. Na dowód tego Wykonawca do oferty winien załączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 120 000,00 zł ( słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych), (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia 70 000,00 zł ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia 60 000,00 zł ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości minimum wartości umowy.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ: a) Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW, b) CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, c) ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu, d) niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, e) krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 120 000,00 zł brutto, (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 35 000,00 zł brutto, (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 60 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4. 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza im powierzyć - wg załącznika nr 6 Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 6 wpisuje Nie Dotyczy. Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 8. Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Pełnomocnictwo (gdy jest wymagane). 10. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) dokumenty wymienione w punktach od 14.6 SIWZ do 14.9 SIWZ i 14.11 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot, c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 14 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 14 muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartych umów określonych w załącznikach nr 8 w zakresie: przedłużenia terminu realizacji, terminów płatności. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umów pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (warunki pogodowe, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, zwłoka lub odmowa w wydawaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej). Zmiana postanowień umowy może, pod rygorem nieważności, być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Wydział Dróg i Komunikacji (wejście od Placu św. Floriana, pokój 12)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodnika w ulicy Trzcińskiej na odcinku od ul. Broniewskiego do posesji nr 57.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na wymianie istniejącego krawężnika, wymianie nawierzchni chodnika i zajazdów w tym: Konstrukcja chodnika: 1) kostka betonowa gr 6 cm, 2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-4cm, 3) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm, 4) warstwa odcinająca z piasku gr 15 cm. Konstrukcja zatoki parkingowej: 1) kostka betonowa szara gr 8 cm koloru czerwonego bezfazowa, 2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-4 cm, 3) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm, 4) warstwa odcinająca z piasku gr 20 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika od Przedszkola przy ul. Cichej do Budynku przy ul. Kopernika 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na remoncie nawierzchni chodnika o szerokości 1,5 m o łącznej długości 105,25m oraz utwardzeniu terenu wzdłuż chodnika o szerokości 0,5m po każdej stronie. Zakres prac: a) roboty pomiarowe; b) roboty przygotowawcze: rozbiórka chodnika z płyt betonowych wraz z podbudową, rozebranie obrzeży betonowych, rozbiórka nawierzchni bitumicznej, odhumusowanie; c) wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem; d) wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm; gr.15,0cm; e) ułożenie kostki betonowej gr.8,0cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4,0cm; f) plantowanie i humusowanie z obsianiem traw. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ciągu pieszo - jezdnego od parkingu przy basenie do siedziby filii Szkoły Podstawowej nr 4 przy ulicy Szarych Szeregów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na remoncie ciągu pieszo - jezdnego o konstrukcji; Konstrukcja ciągu pieszego:: a) kostka betonowa grub. 6 cm , b) podsypki cem.piask. 1:4 gr. 3-4 cm, c) podbudowy z kruszywa łamanego stab.mech 0/31.5 grub. 20cm, d) warstwy odcinającej z piasku gr. 20 cm Konstrukcja utwardzenia w zatoce: a) kostki betonowej grub. 6 cm, b) podsypki cementowo-piaskowej 1:4 grub.3- 4 cm, c) podbudowa z chudego betonu C6/9 gr.14 cm,, d) warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi dojazdowej przy budynkach Mszczonowska 47 i 49.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na remoncie; drogi dojazdowej o szerokości 3,20m i długości 57,40; placu manewrowego o powierzchni 129m3; utwardzeniu terenu o powierzchni 86 m2. Zakres prac: a) roboty przygotowawcze: rozbiórka krawężnika betonowego oraz nawierzchni z płyt betonowych, przebrukowanie chodnika i regulacja wysokościowa krawężnika betonowego, odhumusowanie; b) regulacja pionowa włazów studziennych c) wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem; d) wykonanie podbudowy z chudego betonu; gr.15,0cm oraz średnio 10,0cm; e) wykonanie stabilizacji cementem Rm=2,5 MPa;gr.15,0; f) ułożenie kostki betonowej gr. 8,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.4,0cm; g) plantowanie i humusowanie z obsianiem traw. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.