eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Ochrona fizyczna budynku i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu przy ul.Minorytów 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Opole: Ochrona fizyczna budynku i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu przy ul.Minorytów 4
Numer ogłoszenia: 496858 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II , ul. Minorytów 4, 45-017 Opole, woj. opolskie, tel. 77 454 80 30; 454 80 32, faks 77 454 80 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp-opole.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynku i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu przy ul.Minorytów 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna (24 h/dobę 7 dni w tygodniu - minimum 1 osoba) budynku i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu przy ul.Minorytów 4. Zamówienie obejmuje wykonywanie następujących czynności:1. skierowanie stałego zespołu pracowników ochrony do pełnienia służby w systemie zmianowym - jedna osoba całodobowo, 2. zapobieganie włamaniom, kradzieżom i dewastacjom mienia w chronionym obiekcie, 3. zapewnienie sprawnej i szybkiej reakcji w razie ewentualnej konieczności ( wypadki losowe - pożar, zalanie wodą itp.),powiadamianie każdorazowo przedstawiciela Zamawiającego i odpowiednich służb (policja, straż pożarna itp) ; 4. kontrola ruchu osobowo-materiałowego oraz podejmowanie działań w przypadku jego naruszenia i alarmu stacjonarnej bramki antykradzieżowej; 5. podjęcie stosownej interwencji w sytuacji, gdy zachowanie osoby(osób) obecnej na terenie Zamawiającego zagraża życiu, zdrowiu lub mieniu użytkowników bądź pracowników Zamawiającego; 6. niedopuszczenia do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony ( osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, środków odurzających, zachowujące się głośno i agresywnie oraz nie przestrzegających podstawowych zasad higieny); 7. nadzorowanie gospodarki kluczami do pomieszczeń na terenie budynku w tym wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń (w miarę zapotrzebowania), prowadzenie wpisów w książce wydania/przyjęcia kluczy, w szczególności korzystania z nich przez pracowników po godzinach pracy Zamawiającego ; 8. sprawdzanie właściwego zabezpieczenia pomieszczeń oraz prowadzenie kontroli stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy i w dniach wolnych od pracy; 9. obsługa systemu wizyjnego polegająca na obserwacji siedziby za pomocą istniejącego systemu kamer wraz z urządzeniami rejestrującymi , 10. obsługa systemu alarmowego polegająca na dozorze i weryfikacji sygnałów alarmowych emitowanych przez centralę alarmową włamania , 11. obsługa systemu alarmowania pożarowego polegająca na dozorze i weryfikacji sygnałów emitowanych przez centralę sygnalizacji pożaru. Inne obowiązki Wykonawcy: 1. udzielanie podstawowych informacji dotyczących działalności Biblioteki; 2. dbałość o czystość i porządek na zewnątrz obiektu (zamiatanie chodnika wzdłuż budynku na całej jego długości , zamiatanie i mycie schodów wejściowych do budynku, schodów na Plac Wolności i schodów nad Młynówkę , usuwanie liści, w okresie zimowym odśnieżanie i nie dopuszczanie do śliskości i oblodzenia ciągów pieszych i schodów). Wykonawca zobowiązany jest do: 1. zapewnienie bezpośredniego połączenia z bazą w celu powiadamiania o zdarzeniach wymagających interwencji (np. napad, włamanie) oraz zapewnienie w razie alarmu interwencji grupy interwencyjnej (czas przybycia na miejsce zdarzenia do 10 minut od chwili zaistnienia zdarzenia będącego przyczyną alarmu); 2. świadczenia usługi ochrony na jednym posterunku stałym i podczas patroli (obchodów) , z tym że: a) w godzinach otwarcia biblioteki w ciągu każdej godziny dyżuru pracownik ochrony będzie przeznaczał 45 minut na patrolowanie obiektu a pozostałe 15 minut na monitorowanie systemów alarmowych biblioteki na posterunku stałym, b) poza godzinami otwarcia biblioteki usługa będzie polegała na monitorowaniu systemów alarmowych biblioteki na posterunku stałym i patrolowaniu obiektu z częstotliwością co 2 godziny, 3. ułożenia harmonogramu pracy pracowników ochrony uwzględniającego fakt, że ze względu na psychofizyczne zdolności pracownika do świadczenia zadań z zakresu ochrony zmiana jednego pracownika nie może być dłuższa niż 12 godzin; 4. przyjmowania i zdawania służby między zmianami z 15 minutowym wyprzedzeniem; 5. prowadzenia książki dyżuru oraz ewidencji wydawanych kluczy; 6. wyposażenia pracowników w jednolity ubiór z elementami identyfikującymi firmę; 7. wyposażenia pracowników w służbowy telefon komórkowy; 8. sprawowania nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony; 9. dbałości o dyscyplinę, schludny wygląd i kulturę zachowania podległych pracowników ochrony..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić koncesję uprawniająca do wykonywania zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U.z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z pózn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że wykonał, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwie usługi polegające na fizycznej ochronie budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia ,że dysponuje co najmniej 3 osobami z licencją pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz co najmniej jedną grupą interwencyjną zdolną dotrzeć do siedziby zamawiającego w czasie do 10 minut od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie iż przedłoży polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 1 500 000,00 złotych. Polisa dostarczona będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp-opole.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II , 45-017 Opole, ul.Minorytów 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II , 45-017 Opole, ul.Minorytów 4, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.