eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Warszawa: Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 496834 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423338 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8312158, faks 22 831 14 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA wykonanie i dostawa niżej wymienionych artykułów promujących Działanie 2.3 Wzmocnienie potencjału zdrowia osób pracujących oraz poprawa jakości funkcjonowania systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Priorytet XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko: 1. Kalendarz książkowy na rok 2013 - 300 szt. 2. Kalendarz kieszonkowy na rok 2013 - 300 szt. 3. Kalendarz typu biuwar na rok 2013 - 500 szt. 4. Kalendarz naścienny trójdzielny na rok 2013 - 500 szt. 5. Kalendarz wieloarkuszowy na 2013 rok - 200 szt. 6. Kalendarz wieloarkuszowy na 2013 rok - 500 szt. 7. Przygotowanie, druk i dostawa toreb papierowych - 1000 szt.; CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA wykonanie oraz dostawa niżej wymienionych artykułów informacyjno - promocyjnych (gadżetów) w zakresie Priorytetu II, Działania 2.3 Wzmocnienie potencjału zdrowia osób pracujących oraz poprawa jakości funkcjonowania systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Priorytetu XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko: 1. Pamięć USB (pendrive), bransoletka na nadgarstek- 250 szt. 2. Smycz (pasek na szyję) ze zintegrowaną pamięcią USB oraz uchwytem na identyfikator (pendrive) - 250 szt. 3. Filiżanka z nietypowym uchem - 300 szt. 4. Kijki do nordic walking, teleskopowe z uchwytem, z kompasem i diodą LED w uchwycie, pętlami na nadgarstki i wymiennymi stopkami - 380 szt. 5. Dziecięcy plecak na kółkach - 380 szt. 6. Osłona przeciwsłoneczna na plażę - 380 szt. 7. Zestaw plażowy - 380 szt. 8. Trójkolorowa piłka do gry w siatkówkę - 250 szt. 9. Kubek do kawy z silikonową opaską - 130 szt.; CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA zaprojektowanie, wykonanie, skompletowanie i dostarczenie na adresy wskazane przez Zamawiającego, kalendarzy trójdzielnych i kalendarzy plakatowych na 2013 rok, służących promocji Projektu systemowego pn.: Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, według poniższego zestawienia: 1. zaprojektowanie, wykonanie, skompletowanie i dostarczenie kalendarzy trójdzielnych - 1380 szt. 2. zaprojektowanie, wykonanie, skompletowanie i dostarczenie kalendarzy plakatowych - 1020 szt. 3. powielenie 250 sztuk pisma (1 strona w kolorze); CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA wykonanie, skompletowanie i dostarczenie w nakładzie 750 egzemplarzy tzw. pakietu startowego do 15 miejsc na terenie całej Polski, służącego promocji Projektu systemowego pn.: Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL); zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup częściowo finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gozdan Teresa Barbara, Agencja Reklamowa Cytrus, ul. Wyszogrodzka 5A, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125452,50

  • Oferta z najniższą ceną: 125452,50 / Oferta z najwyższą ceną: 152887,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FORMATOR Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 163, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18776,60

  • Oferta z najniższą ceną: 17600,90 / Oferta z najwyższą ceną: 27598,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NIEPRZEMAKALNI Waldemar Kieresiński, Brukowa 20, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35385,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.