eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach dwóch oddzielnych pakietów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Koło: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach dwóch oddzielnych pakietów.
Numer ogłoszenia: 496804 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ramach dwóch oddzielnych pakietów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie: Pakiet nr 1 - odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych o kodach 18 01 02, 18 01 03, 18 01 09. Odbiór odpadów niebezpiecznych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu oraz dodatkowo w razie potrzeby. Odbiór odpadów odbywać się będzie transportem Wykonawcy - na jego koszt. Wykonawca ponosi odpowiedzialnośc za stan techniczny i zgodność z odpowiednimi przepisami środków transportu, oraz odpowiedniech kwalifikacji zatrudnionych pracowników. Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do odpadów medycznych o kodzie 18 01 02, oraz odpowiednie pojemniki do gromadzenia pozostałych odpadów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczenia na czas trwania umowy wagi do prowadzenia bieżącej ewidencji odpadów. Pakiet nr 2 - odbiór , transport odpadów komunalnych o kodach 20 03 01, 20 01 01. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. W ramach umowy Wykonawca winien zapewnić 2 kontenery o poj. około 6,5 m3 na składowanie odpadów komunalnych oraz wagę do bieżącej ewidencji odpadów. Wykonawca dokona odbioru odpadów własnym transportem i na własny koszt. Za stan techniczny i zgodność z odpowiednimi przepisami środków transportu ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że posiadają zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odzysku lub unieszkodliwienia odpadów oraz transportu odpadów wynikających z ustawy o odpadach - jeśli dotyczy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez Wykonawcę. Przy ocenie wymogu nie stosuje się zapisów art. 26 ust.2b PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony druk Oferta, 2. wypełniony druk Formularz cenowy, 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - jeżeli jest wymagane, 4. pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust.2 Ustawy - jeżeli jest wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników dla swej ważności wymagają pisemnego aneksu. 2 Zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień możliwe jest wyłącznie w okolicznościach o których jest mowa w umowie.3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie trwania niniejszej umowy, zmianie ulegnie stawka podatku VAT i kwota ceny jednostkowej brutto, cena jednostkowa netto pozostanie niezmienna i obowiązująca przez cały okres trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25, 62-600 Koło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25, 62-600 Koło - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.