eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Budowa drogi ul. Obrońców Westerplatte w Bolesławcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Bolesławiec: Budowa drogi ul. Obrońców Westerplatte w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 49679 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec , ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi ul. Obrońców Westerplatte w Bolesławcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie tłuczniowej ul. Obrońców Westerplatte (boczna) na terenie działki nr 347 (z włączeniem do ulicy Obrońców Westerplatte - dz. nr 94), ciągu pieszego na działkach nr 57/14 i 53. Na działkach nr 57/11, 57/12, 57/13 i 57/14 - wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego i posadowienie słupów oświetleniowych z lampami. Wszystkie działki położone są w obrębie 0011 miasta Bolesławiec. 1.1 Długość ulicy w osi jezdni - 83,5 m; szerokość ulicy - 6 m, powierzchnia ulicy z szarej kostki betonowej gr. 8 cm - 526,0 m2, powierzchnia zjazdów (z czerwonej kostki betonowej gr. 8 cm) - 40,0 m2, powierzchnia ciągu pieszego (o nawierzchni tłuczniowej) - 95,0 m2 . 1.2 Roboty budowlane obejmują m.in. również: - wykonanie koryta w ramach robót ziemnych - 232 m3, - rozebranie istniejącego chodnika - 75 m2, - ułożenie rur dwudzielnych typu AROT na kablach energetycznych i telekomunikacyjnych - dł. 30 m, - wbudowanie krawężników betonowych; 15/30 cm - 113 mb, najazdowe 15/22 cm - 122 mb, skośne - 8 szt., obrzeża betonowe 8x30 cm - 62 mb, - wykonanie odwodnienia nawierzchni poprzez wpusty uliczne (2 szt.) O 450 z osadnikami, wpięte do kanalizacji ogólnospławnej za pomocą rur i syfonów PVC-S litych O 200, długość rurociągów - 18 mb. Jeden wpust wpięty do istniejącej studni, drugi do studni, którą należy wykonać na rurociągu kanalizacji ogólnospławnej O 300 mm; studnia O 1200 mm i głębokości 2,7 m. - wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm z tłucznia kamiennego 0/31,5 mm, na podsypce z piasku gr. 10 cm, - wykonanie nawierzchni ulicy oraz zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm - ogółem 566 m2, - wykonani ciągu pieszego o nawierzchni tłuczniowej - 95 m2, - wykonanie nowego oświetlenia - 2 punkty świetlne na słupach stalowych, wielokątnych, ocynkowanych wysokości 5 m, linia kablowa oświetlenia ulicznego wykonana kablem YAKXS 4x25 mm2 ułożonym w rurze osłonowej AR 50; przestawienie istniejącej latarni nr 4 poza wykonywaną drogę, wykonanie nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego pomiędzy istniejącymi latarniami nr 4, 5 i 6 na ul. Obrońców Westerplatte kablem YAKXS 4x25 mm2 ułożonym w rurze osłonowej AR 50, ogółem dł. nowych linii kablowych 124 m , uziemienie ochronno-robocze, ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym, badania i pomiary - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, - oznakowanie drogi. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót dołączonych do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie ,zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie, w ostatnich 5 latach, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości co najmniej 150 000 zł polegającej na budowie drogi z kostki betonowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują do kierowania robotami budowlanymi pracownikami posiadającymi uprawnienia do realizacji robót budowlanych określonymi przepisami Prawa budowlanego (muszą być członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego): 1 pracownika w specjalności drogowej; 1 pracownika w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; 1 pracownika w specjalności instalacji elektrycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik Nr 6 2.1 UWAGA: Jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej załącznik Nr 6. Jeżeli wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w/w załączniku nie dotyczy i również załączyć do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 1.1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego. 1.2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 1.3. Zmiany, o których mowa w ust. 1.1 mogą dotyczyć: 1.3.1 zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych; 1.3.2 aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny; 1.3.3 zamiany producenta; 1.3.4 zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych; 1.3.5 zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych; 1.3.6. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT 1.3.7 zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy 1.3.8 zmiana kierownika budowy lub zmiany w składzie kierowników branżowych Wykonawcy 1.4. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 1.3, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 1.5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1.3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1.5.1 opis propozycji zmiany; 1.5.2 uzasadnienie zmiany; 1.5.3 obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; 1.5.4 opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowy robót i termin wykonania umowy. 1.6. Zmiany, o których mowa w ust. 1.3, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1.6.1 obniżenie kosztu wykonania robót; 1.6.2 poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych; 1.6.3 zmiana obowiązujących przepisów; 1.6.4 podniesienie wydajności; 1.6.5 podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót; 1.6.6 usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu; 1.6.7 opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego lub wykonawcę na terenie budowy; 1.6.8 zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach; 1.6.9 wystąpienia robót dodatkowych; 1.6.10 zmiany zasad finansowania zamówienia 1.6.11 przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp 1.6.12 siła wyższa. 1.6. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 1.5 pkt 1.5.3, w przypadku gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót, stanowi projekt zamienny, o którym mowa w ust. 1.4, oraz: 1.7.1 kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych, lub 1.7.2 kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych, np. SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 1.8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca. 1.9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1.3, wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=50080
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w pok. Nr 509-Biurowiec, pl. Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec w godz. 9-14. Dokumentację przetargową można pobrać również bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, 59-700 Bolesławiec, Rynek 41-Ratusz, pokój nr 101 (sekretariat), lub przesłać na powyższy adres.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.