eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Nauki Kopernik oraz członków ich rodzin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Nauki Kopernik oraz członków ich rodzin.
Numer ogłoszenia: 496716 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury, prowadzonego przez m. st. Warszawa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Nauki Kopernik oraz członków ich rodzin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Centrum Nauki Kopernik oraz członków ich rodzin. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 15 (słownie: piętnastoma) placówkami na terenie Warszawy (w tym co najmniej 3 [słownie: trzy] po prawobrzeżnej części Wisły), co Wykonawca wykaże w Załączniku nr 7 do SIWZ, złożonym na potrzeby oceny Ofert. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu Zamówienia: a)dostępna była całodobowa pomoc doraźna: internistyczna, pediatryczna i chirurgiczna; b) dostępna była doraźna pomoc ortopedyczna; c)wizyta u lekarza internisty lub pediatry w Warszawie (bez wskazania przez pacjenta konkretnego lekarza internisty lub pediatry) odbyła się najpóźniej dzień po dokonaniu rezerwacji wizyty przez pacjenta, chyba że zgodnie z jego wolą wizyta odbyć ma się w terminie późniejszym; d)wizyta u lekarza specjalisty foniatry, hematologa, psychologa, hepatologa w Warszawie (bez wskazania przez pacjenta konkretnego lekarza specjalisty) odbyła się najpóźniej 10 (słownie: dziesięć) dni po dokonaniu rezerwacji wizyty przez pacjenta, chyba że zgodnie z jego wolą wizyta odbyć ma się w terminie późniejszym. e)wizyta u lekarza specjalisty w Warszawie innego niż wymienionego w ppkt d) (bez wskazania przez pacjenta konkretnego lekarza specjalisty) odbyła się najpóźniej 5 (słownie: pięć) dni po dokonaniu rezerwacji wizyty przez pacjenta, chyba że zgodnie z jego wolą wizyta odbyć ma się w terminie późniejszym. Zamawiający wymaga, aby: f)pracownicy Centrum Nauki Kopernik, g)małżonek/ka /partner/ka pracownika Zamawiającego, h)rodzina pracownika (małżonek/ka lub partner/ka i dziecko/dzieci pracownika Zamawiającego - niezależnie od ilości dzieci), i)rodzice pracownika lub teściowie, o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ, - mogli korzystać z placówek medycznych Wykonawcy na terenie całej Polski. Zamawiający obecnie zatrudnia 244 (słownie: dwustu czterdziestu czterech) pracowników (dane na dzień wszczęcia Postępowania). Pakiety: j)małżonek/ka/partner/ka pracownika Zamawiającego, k)rodzina pracownika (małżonek/ka lub partner/ka i dzieci - niezależnie od ilości dzieci), l)rodzice pracownika lub teściowie, - są dobrowolne - wykupują je zainteresowani pracownicy Zamawiającego we własnym zakresie - Zamawiający na zasadach wewnętrznych dokona rozliczeń pomiędzy pracownikami a Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców do realizacji przedmiotu Zamówienia. Ponadto opis przedmiotu Zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pkt 18 SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 9600,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy sześćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego poniżej: SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania Ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: wnoszone w formie pieniądza wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu na składanie Ofert, dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, potwierdzające wniesienie wadium w pozostałych formach, zostały złożone wraz z Ofertą przed upływem terminu składania Ofert. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust. 4a lub 5 Ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (słownie: trzy) usługi kompleksowej opieki medycznej, w tym usługi z zakresu medycyny pracy oraz specjalistyczne usługi medyczne, na kwotę nie mniejszą niż 350 000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda. Uwaga! 1.W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie; 2.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, to co najmniej jeden z nich powinien samodzielnie spełnić powyższy warunek udziału w Postępowaniu. 3.W sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, zobowiązany jest wskazać uczestnictwo tego podmiotu w wykonywaniu Zamówienia. 4.W przypadku gdy Wykonawca wykaże, na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu usługę, przy realizacji której brał udział jako członek konsorcjum, z dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie powinien wynikać zakres prac wykonanych przez Wykonawcę jako członka konsorcjum.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zintegrowanym, elektronicznym systemem obsługi dokumentacji pacjenta (zawierającym co najmniej: historię chorób pacjenta, wykaz wszystkich konsultacji lekarskich, wykaz stosowanych lekarstw, wyniki badań laboratoryjnych i diagnostycznych oraz inne ważne informacje o pacjencie) dostępnym we wszystkich placówkach wykonawcy. Dokumentacja pacjenta dostępna jest w wersji elektronicznej w każdej placówce Wykonawcy; oraz b) dysponuje zintegrowanym, elektronicznym system rejestracji wizyt lekarskich (w tym: możliwość rezerwacji wizyt on-line przez pacjenta, możliwość rezerwacji wizyt lekarskich i badań pod ogólnodostępnym nr telefonu przez 24 h dobę/7 dni w tygodniu, możliwość sprawdzenia dostępności do poszczególnych specjalistów, przypominanie drogą elektroniczną - sms-ami lub e-mailami o wizytach) dostępnym we wszystkich placówkach Wykonawcy. Uwaga! W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia powyższy warunek może być spełniony przez wszystkich Wykonawców łącznie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, w której zakres wchodzi przedmiot Zamówienia, z sumą gwarancyjną stanowiącą równowartość co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Uwaga! 1.W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie. 2.W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, to co najmniej jeden z nich powinien samodzielnie spełnić powyższy warunek udziału w Postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na Ofertę składają się: 1)wypełniony Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; 2)oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w Postępowaniu z pkt 12 SIWZ; 3)wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz placówek na terenie Warszawy, którymi dysponuje Wykonawca 4)pełnomocnictwo do podpisania Oferty, o ile prawo do podpisania Oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Ofertą. Składane pełnomocnictwo winno być złożone na warunkach określonych w pkt 7 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Liczba placówek na terenie Warszawy, którymi dysponuje Wykonawca - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto; 2)zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zasad wyrażonych powyżej jest nieważna. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl/nc/o-centrum/zamowienia-publiczne/; bip.kopernik.org.pl/zamowienia_publiczne.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa, Polska..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 14:00, miejsce: Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa, Polska..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.