eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osielsko › Dostawa oleju opałowego lekkiego o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L - 1 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Osielsko: Dostawa oleju opałowego lekkiego o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L - 1 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie.
Numer ogłoszenia: 496596 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie , Bożenkowo, ul. Nadrzeczna 1, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 381 87 16, faks 52 381 87 16 wew. 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L - 1 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego o parametrach spełniających wymagania normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L-1 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie w ilości szacunkowej ok. 47 000 litrów. Olej opałowy lekki powinien charakteryzować się następującymi parametrami fizykochemicznymi: - gęstość w temp. 15°C nie wyższa niż 860 kg/m3,- wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg,- temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C,- lepkość kinetyczna w temp. 20°C nie wyższa niż 6,00 mm2/s,- skład frakcyjny: do 250°C destyluje nie więcej niż 65 % (V/V),do 350°C destyluje nie mniej niż 85 % (V/V),- temperatura płynięcia max. - 20°C,- pozostałości po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej nie więcej niż 0,3 % (m/m),- zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % (m/m),- zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg,- całkowita zawartość zanieczyszczeń nie więcej niż 24 mg/kg,- pozostałość po spopieleniu nie więcej niż 0,01 % (m/m),- barwa czerwona. W celu potwierdzenia właściwej jakości oleju opałowego lekkiego dostawca zobowiązany jest przy każdej dostawie przedkładać odpis świadectwa jakości. Zamawiający nie ponosi prawnej ani materialnej odpowiedzialności za niewykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Podana w przedmiocie zamówienia ilość oleju opałowego jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej/większej ilości oleju opałowego. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia za dostawy wykonane. 3. Dostarczane ilości oleju opałowego będą fakturowane w temperaturze referencyjnej 15°C. 4. Wykonawca zapewnia dostawy oleju opałowego do siedziby Zamawiającego pokrywając koszty transportu. 5. Dostawy oleju opałowego przez Wykonawcę odbywać się będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na telefoniczne lub pisemne zlecenie wykonania lub wysłane do Wykonawcy faksem nie później niż w terminie 24. godzin przed żądaną datą dostawy. Dostawy odbywać się będą w godzinach od 7.00 - 15.00. 6. Odbiór oleju każdorazowo będzie dokonywany komisyjnie z udziałem pracowników Zamawiającego i będzie potwierdzony w Protokole dostawy oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie, który zostanie podpisany przez przedstawiciela (komisję) Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy (kierowcę). 7. Dostawy winny być realizowane z zastosowaniem specjalistycznego samochodu przystosowanego do przewożenia paliw płynnych, zaopatrzonego w legalizowane urządzenia wydawcze - pompy oraz drukarki - wskazujące dokładną ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej 15°C. 8. Sprzedaż oleju opałowego spełniającego wymagania jakościowe odbywać się będzie według cen detalicznych obowiązujących w dniu złożenia zamówienia (oficjalna cena ogłoszona przez danego producenta) z uwzględnieniem stałego, procentowego upustu/marży..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty Koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 ze zm.), zezwalającą na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. Koncesja musi być aktualna na dzień składania oferty i ważna przez okres obejmujący wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia wyżej wymienionego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1. co najmniej jednym specjalistycznym samochodem przystosowanym do przewożenia paliw płynnych, zaopatrzonym w legalizowane urządzenia wydawcze - pompę oraz drukarkę - wskazującą dokładną ilość wydanego oleju opałowego, 2. osobami z uprawnieniami do obsługi ww. sprzętu. Ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu. Ocena spełnienia wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - upust/marża - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana ponadto w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:1. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2. zmian teleadresowych stron umowy określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bydgoski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie, ul Nadrzeczna 1, 86 - 031 Osielsko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie, ul Nadrzeczna 1, 86 - 031 Osielsko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.