To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-23
Ogłoszenie nr 49655 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej
w Lublinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30110-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
102287700000, ul.
ul. T. Szeligowskiego
24,
20-883
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 452 23 00, faks
81 452 23 06, e-mail
pawel.ciesielczuk@lb.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.lubelskie.kas.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0601-LO-1.260.1.2017/0601-ILZ.260.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części oznaczonych numerami rzymskimi- I meble biurowe: 1) Szafa aktowa metalowa 100 cm typu SBM 203 - 70 szt., 2) Szafa aktowa- ubraniowa metalowa 100 cm typu SBM 206 - 34 szt., 3) Stolik 120 x 50 na stelażu - 6 szt., 4) Biurko proste - 67 szt. 5) Kontener pod biurko 80 - 67 szt., 6) Kontener dostawiany do biurka 80 - 29 szt., 7) Szafka zamykana pod drukarkę - 29 szt., 8) Krzesło tapicerowane - ISO Nowy Styl - 58 szt., 9) Krzesła drewniane na belce BINGO ARM WOOD 3 Nowy Styl - 3 szt., 10) Fotel pracowniczy do pokoi biurowych - Intrata Operative Nowy Styl - 40 szt., 11) Lada recepcyjna niska 120 x 70 cm - 2 szt., 12) Lada recepcyjna niska narożna - 1 szt., 13) Kontener pod biurko - 2 szt., 14) Szafa aktowa - 1 szt., 15) Szafka otwarta pod drukarkę - 1 szt., 16) Szafka zamykana pod drukarkę - 2 szt. II- meble gabinetowe: 1) Fotel konferencyjny typu Vancouver Round lub równoważne - 6 szt. 2) Fotel gabinetowy obrotowy - typu Nova Steel Chrom System Komfort lub równoważne - 3 szt. 3) Krzesło gabinetowe - typu Nova Steel CF LB Chrome lub równoważne -18 szt. 4) Biurka małe - system mebli gabinetowych Kanclerz lub równoważne - 3 szt. 5) Stolik komputerowy niski- system mebli gabinetowych Kanclerz lub równoważne - 3 szt. 6)Kontener z piórnikiem - system mebli gabinetowych Kanclerz lub równoważne - 3 szt. 7)Regał przeszklony -system mebli gabinetowych Kanclerz lub równoważne - 3 szt. 8) Stolik okolicznościowy - system mebli gabinetowych Kanclerz lub równoważne - 3 szt. 9) Szafa aktowo - odzieżowa - system mebli gabinetowych Kanclerz lub równoważne - 3 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Meble biurowe. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT124280.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert18 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 155933.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Meble gabinetowe. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W zakresie oferty częściowej nr II oferta z najniższą ceną (56.403,30 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (34.443,00 zł) o 21.960,30 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28002.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykółów niesterylnych 1 - użytku dla porezb Jednostek USK Nr 1 - 7 zadań
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
- Dostawa pojemników pustych do przechowywania KKP
- Usługa przeprowadzenia stacjonarnego szkolenia dotyczącego konfliktu interesów dla Członków Komitetu Monitorującego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz ich zastępców.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Jana Sawy w Lublinie wraz z przebudową bocznych dróg wewnętrznych polegająca na budowie oświetlenia drogowego
- "Montaż infrastruktury telekomunikacyjnej systemu TETRA wraz z dostawą urządzeń"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.