eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu dwudziestu trzech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-06

Szczecin: Wykonanie remontu dwudziestu trzech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części
Numer ogłoszenia: 49654 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dwudziestu trzech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu trzech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części: 1) Część I - remont lokali mieszkalnych przy ul. Kościelnej 9/1 i ul. Nad Odrą 109/1; 2) Część II - remont lokali mieszkalnych przy ul. Paproci 1/14 i ul. Światowida 47/8; 3) Część III - remont lokali mieszkalnych przy ul. Radogoska 6/2 i ul. Firlika 48/5, ul. Dubois 24/26, ul. Retry 9/2; 4) Część IV - remont lokali mieszkalnych przy ul. Komuny Paryskiej 2-3/107, ul. Komuny Paryskiej 2-3/109, ul. Komuny Paryskiej 2-3/303; 5) Część V - remont lokali mieszkalnych przy ul. Sławomira 7/11a, ul. Lubeckiego 4/9, ul. Szarotki 2/27; 6) Część VI - remont lokali mieszkalnych przy ul. Niemcewicza 33/8a, ul. Orzeszkowej 23/1; 7) Część VII - remont lokali mieszkalnych przy ul. Monte Cassino 10/16 i ul. Bolesława Śmiałego 26/34; 8) Część VIII - remont lokali mieszkalnych przy ul. Krzywoustego 4/9, ul. Jagiełły 21/30, ul. Kolumba 6a/6 9) Część IX - remont lokali mieszkalnych przy ul. Łokietka 33/9, ul. Bogusława 31/10. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I 1) nr 1 w budynku przy ul. Kościelnej 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,64 m2) - branża budowlana: likwidacja WC w lokalu, naprawa tynków, naprawa podłogi, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, montaż nawiewników, montaż wkładu kominowego, odnowienie WC typu wiejskiego. - branża sanitarna: demontaż ogrzewania etażowego, wymiana wodomierza, próba instalacji gazowej, opinia kominiarska - branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana WLZ, montaż grzejników akumulacyjnych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, wymiana tablic. 2) nr 1 w budynku przy ul. Nad Odrą 109 (powierzchnia użytkowa lokalu - 48,19 m2) - branża budowlana: naprawa tynków, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, postawienie i przestawienie pieca kaflowego - branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, wymiana wodomierza, wymiana zlewozmywaka, próba instalacji gazowej, wywóz gruzu. - branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu WLZ, wymiana tablic, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. CZĘŚĆ II 1) nr 14 w budynku przy ul. Paproci 1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,74 m2) - branża budowlana: dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, montaż nawiewników, opinia kominiarska, mycie, wywóz gruzu. - branża sanitarna: wymiana brodzika, wymiana miski ustępowej, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza. - branża elektryczna: pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. 2) nr 8 w budynku przy ul. Światowida 47 (powierzchnia użytkowa lokalu - 52,14 m2) - branża budowlana: dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa główna piecy kaflowych, naprawa posadzki, opinia kominiarska. - branża sanitarna: wymiana wodomierza, wymiana zlewozmywaka, wymiana ustępu, wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej. - branża elektryczna: wymiana przewodów i osprzętu, wymiana WLZ, wymiana tablic, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. CZĘŚĆ III: 1) nr 2 w budynku przy ul. Radogoskiej 6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 50,54 m2) - branża budowlana: montaż czujnika czadu, naprawa posadzki, naprawa średnia pieca kaflowego, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, - branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, wymiana zlewozmywaka, wymiana wodomierza, wymiana baterii. - branża elektryczna: wymiana instalacji wraz z osprzętem, montaż grzejnika konwektorowego, wymiana tablicy, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. 2) nr 5 w budynku przy ul. Firlika 48 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,60 m2) - branża budowlana: naprawa tynków, odgrzybianie ścian, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, - branża sanitarna: montaż kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż zlewozmywaka, montaż wodomierza, montaż baterii, - branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, montaż wkładu grzejnego do pieca kaflowego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, wymiana tablic. 3) nr 26 w budynku przy ul. Dubois 24 (powierzchnia użytkowa lokalu - 8,00 m2) - branża budowlana: malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana okna, naprawa posadzki, wywóz gruzu - branża sanitarna: montaż zlewu, montaż wodomierza, - branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu w części lokalu, wymiana tablic, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. 4) nr 2 w budynku przy ul. Retry 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,22 m2) - branża budowlana: dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, gładzie gipsowe na ścianach, naprawa posadzki, wywóz gruzu, - branża sanitarna: montaż kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż ustępu, montaż zlewozmywaka, montaż umywalki, montaż wodomierza, montaż baterii, - branża elektryczna: pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. CZĘŚĆ IV: 1) nr 107 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2-3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 14,66 m2) - branża budowlana: malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana drzwi balkonowych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu - branża sanitarna: montaż kuchni gazowej dwu palnikowej, próba instalacji gazowej, wymiana zlewozmywaka, - branża elektryczna: wymiana tablicy oraz instalacji wraz z osprzętem w ograniczonym zakresie. 2) nr 109 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2-3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 14,66 m2) - branża budowlana: malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana okna, wymiana drzwi balkonowych, mycie, wywóz gruzu - branża sanitarna: wymiana kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej, montaż zlewozmywaka, - branża elektryczna: wymiana tablicy oraz instalacji wraz z osprzętem w ograniczonym zakresie. 3) nr 303 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2-3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 15,23 m2) - branża budowlana: montaż nawietrzaka, naprawa posadzki, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, wywóz gruzu, - branża sanitarna: próba instalacji gazowej, montaż kuchni gazowej, montaż zlewozmywaka, montaż wodomierza, montaż baterii umywalkowej, - branża elektryczna: wymiana tablic, wymiana przewodów i osprzętu, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. CZĘŚĆ V: 1) nr 11a w budynku przy ul. Sławomira 7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 9,26 m2) - branża budowlana: naprawa posadzki, wymiana drzwi, postawienie pieca kaflowego - branża sanitarna: wymiana zlewu - branża elektryczna: wymiana tablic, wymiana przewodów i osprzętu w ograniczonym zakresie, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. 2) nr 9 w budynku przy ul. Lubeckiego 4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,25 m2) - branża budowlana: montaż nawietrzaka okiennego, naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wymiana drzwi, mycie, wywóz gruzu. - branża sanitarna: montaż kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, wymiana ustępu, wymiana zlewu, wymiana wodomierza - branża elektryczna: wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, wymiana instalacji domofonowej, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. 3) nr 27 w budynku przy ul. Szarotki 2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,62 m2) - branża budowlana: wymiana drzwi, przestawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, remont posadzki, przemurowanie przewodów kominowych, opinia kominiarska, wywóz gruzu, - branża sanitarna: montaż kuchni gazowej, montaż bojleru elektrycznego, montaż ustępu, montaż brodzika, montaż zlewozmywaka, montaż umywalki - branża elektryczna: wykonanie WLZ, wymiana przewodów oraz osprzętu, wymiana tablic, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. CZĘŚĆ VI 1) nr 8a w budynku przy ul. Niemcewicza 33 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,93 m2) - branża budowlana: wymiana okien drewnianych na PCV, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa tynków, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu, - branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, wymiana baterii, montaż zlewozmywaka, wymiana ustępu - branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana WLZ, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, roboty uzupełniające. 2) nr 1 w budynku przy ul. Orzeszkowej 23 (powierzchnia użytkowa lokalu - 80,43 m2) - branża budowlana: naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, opinia kominiarska, montaż czujników tlenku węgla, wywóz gruzu. - branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, montaż podgrzewacza elektrycznego, próba instalacji gazowej, opinia kominiarska, wymiana baterii, montaż wodomierza, montaż ustępu, montaż zlewozmywaka, - branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu,, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, roboty uzupełniające. CZĘŚĆ VII 1) nr 16 w budynku przy ul. Monte Cassino 10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 35,22 m2) - branża budowlana: naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, odgrzybianie ścian, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu, - branża sanitarna: próba instalacji gazowej, montaż detektora tlenku węgla, montaż ustępu - branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablic, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej 2) nr 34 w budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 26 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,06 m2) - branża budowlana: wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa tynków, naprawa posadzki, wywóz gruzu, - branża sanitarna: montaż kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż czujnika tlenku węgla, - branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablic, wymiana WLZ, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. CZĘŚĆ VIII 1) nr 9 w budynku przy ul. Krzywoustego 4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,13 m2) - branża budowlana: montaż nawiewników, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, wywóz gruzu, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, - branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana zlewozmywaka - branża elektryczna: pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, szczątkowa naprawa osprzętu. 2) nr 30 w budynku przy ul. Jagiełły 21 (powierzchnia użytkowa lokalu - 33,80 m2) - branża budowlana: szklenie okien, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, wywóz gruzu, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, - branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana zlewozmywaka, - branża elektryczna: pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, szczątkowa naprawa osprzętu. 3) nr 6 w budynku przy ul. Kolumba 6a (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,04 m2) - branża budowlana: montaż nawiewników, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, - branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, wymiana zlewozmywaka, wymiana wodomierza, wymiana ustępu, próba instalacji gazowej, - branża elektryczna: naprawa instalacji i osprzętu w ograniczonym zakresie, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. CZĘŚĆ IX 1) nr 9 w budynku przy ul. Łokietka 33 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,90 m2) - branża budowlana: montaż nawiewników, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, - branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, montaż czujnika czadu, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej - branża elektryczna: naprawa instalacji i osprzętu w ograniczonym zakresie, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej 2) nr 10 w budynku przy ul. Bogusława 31 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,18 m2) - branża budowlana: montaż nawiewników, wymiana drzwi, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, - branża sanitarna: montaż kuchni gazowej, montaż czujnika czadu, montaż kotła gazowego, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana ustępu, - branża elektryczna: wymiana instalacji oraz osprzętu, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. UWAGA: Wykonawca może składać ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia - (ul. Kościelna 9/1, ul. Nad Odrą 109/1) - 826,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia sześć złotych), 2) dla Części II zamówienia (ul. Paproci 1/14, ul. Światowida 47/8) - 629,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia dziewięć złotych), 3) dla Części III zamówienia (ul. Radogoska 6/2, ul. Firlika 48/5, ul. Dubois 24/26, ul. Retry 9/2) - 863,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt trzy złote), 4) dla Części IV zamówienia (ul. Komuny Paryskiej 2-3/107; ul. Komuny Paryskiej 2-3/109, ul. Komuny paryskiej 2-3/303) - 476,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt sześć złote), 5) dla Części V zamówienia (ul. Sławomira 7/11a; ul. Lubeckiego 4/9, ul. Szarotki 2/27) - 968,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt osiem złotych), 6) dla Części VI zamówienia (ul. Niemcewicza 33/8a ul. Orzeszkowej 23/1) - 960,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt złotych), 7) dla Części VII zamówienia (ul. Monte Cassino 10/16; ul. Bolesława Śmiałego 26/34) - 835,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści pięć złotych), 8) dla Części VIII zamówienia (ul. Krzywoustego 4/9; ul. Jagiełły 21/30, ul. Kolumba 6a/6) - 614,00 zł (słownie: sześćset czternaście złotych), 9) dla Części IX zamówienia (ul. Łokietka 33/9; ul. Bogusława 31/10) - 548,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści osiem złotych), w terminie do dnia 20.03.2015 r. do godz. 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie minimum jednego remontu lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdej z branż oddzielnie, dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5. 2. Każdej ze stron przysługuje prawo inicjowania zmian, o których mowa w ust. 2. Konieczność dokonania zmiany, należy potwierdzić stosownymi dokumentami zawierającymi między innymi: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na realizacje przedmiotu umowy i termin jej realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70 - 546 Szczecin pokój nr 9 Po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 50 zł na konto 91102047950000920202927580.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70 - 546 Szczecin pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.