eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona fizyczna osób i mienia połączona z funkcją portiera w Oddziale WDW Sopot, ul. Kilińskiego 12, 81 - 772 Sopot

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Warszawa: Ochrona fizyczna osób i mienia połączona z funkcją portiera w Oddziale WDW Sopot, ul. Kilińskiego 12, 81 - 772 Sopot
Numer ogłoszenia: 49646 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. , ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewita.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia połączona z funkcją portiera w Oddziale WDW Sopot, ul. Kilińskiego 12, 81 - 772 Sopot.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa - Ochrona fizyczna osób i mienia połączona z funkcją portiera w Oddziale WDW Sopot. Ośrodek zlokalizowany jest w dolnej części Sopotu, zajmuje powierzchnię : a) Przy ulicy Kilińskiego 12 - 2,3423 ha ( 4 budynki wczasowe, 1 budynek o przeznaczeniu garażowym, 4 budynki magazynowe, 1 budynek o przeznaczeniu rehabilitacyjnym - powierzchnia użytkowa ogólna budynków 4109,11m2). Ochrona codziennie 24 h na dobę w obsadzie jednoosobowej - (zalecany wymiar czasu pracy przez jednego pracownika ochrony maksymalnie 12 godzin). b) Przy ulicy Kordeckiego 10 - 0,373 ha (budynek wczasowy o powierzchni użytkowej 1883m2). Ochrona 12 h w obsadzie jednoosobowej służby w nocy: piątek - sobota, sobota - niedziela, niedziela - poniedziałek w całym czasie obowiązywania umowy z wyłączeniem miesięcy lipiec sierpień, w którym ochrona będzie sprawowana w formie codziennych dyżurów 12 godzinnych od 20:00 do 8:00 następnego dnia. c) Wykonanie codziennie, nie rzadziej niż cztery razy w godzinach wieczorowo-nocnych, patrolu całego terenu ośrodka (Sopot, ul. Kilińskiego 12, ul. Kordeckiego 10) przez oznakowaną interwencyjną grupę zmotoryzowaną z rejestracją czynności i potwierdzeniem pobytu patrolu grupy przez recepcję Ośrodek świadczy usługi w zakresie wypoczynku indywidualnego, zbiorowego, usługi hotelowe i szkoleniowo - konferencyjne. Nieruchomości ogrodzone. W skład zamówienia wchodzi także zainstalowanie sieci kamer w budynkach wczasowych. Sprzęt winien być zainstalowany i uruchomiony najpóźniej do 30 dnia obowiązywania umowy. Urządzenia stanowić będą własność Wykonawcy, a po zakończeniu świadczenia usług, Wykonawca odbierze sprzęt. Zestawienie ilościowe wymaganego sprzętu: a) Pomieszczenie portierni - 2 szt. Kamer minimum 2 mpx każda (w tym jedna zamontowana w pomieszczeniu dyżurki), 1 szt. Rejestrator z możliwością powrotu do nagrań minimum 30 dni wstecz z kamer ze wszystkich budynków, 1 szt. Monitor minimum 22 cali b) Budynek Bryza - 2 szt. kamer min. 2 mpx każda. (jedna skierowana na drzwi wejściowe do obiektu, druga zainstalowana na zewnątrz obiektu monitorująca przestrzeń przed drzwiami wejściowymi). Obraz transmitowany do pomieszczenia portierni. c) Budynek Korab - W budynku Korab prowadzone są obecnie prace remontowe, do montażu osprzętu należy przystąpić po konsultacji z Zamawiającym w okresie lipiec - sierpień. 2 szt. kamer min. 2 mpx każda. (jedna skierowana na drzwi wejściowe do obiektu, druga zainstalowana na zewnątrz obiektu monitorująca przestrzeń przed drzwiami wejściowymi), Obraz transmitowany do pomieszczenia portierni oraz przycisk cichy alarm powiadamiający grupę interwencyjną, d) Rusałka- 2 szt. kamer min. 2 mpx każda. (jedna skierowana na drzwi wejściowe do obiektu, druga zainstalowana na zewnątrz obiektu monitorująca przestrzeń przed drzwiami wejściowymi) Obraz transmitowany do pomieszczenia portierni. e) Meduza - 2 szt. kamer min 2 mpx każda. ( zamontowane w recepcji budynku) Obraz transmitowany do pomieszczenia portierni. W związku z sprzedażą obiektu kamery zamontowane będą do dnia 30.09.2016r. f) Imperial - przycisk cichy alarm, powiadamiający grupę interwencyjną..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada: a) koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), b) aktualną Decyzję Urzędu Komunikacji Elektronicznej pozwolenia radiowego na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lub lądowej z załącznikiem - warunki wykorzystywania częstotliwości Jeżeli Wykonawca nie dysponuje własną siecią radiokomunikacyjną, ale korzysta z częstotliwości przyznanej innemu operatorowi, zobowiązany jest załączyć: - aktualną Decyzję Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie przydziału częstotliwości i zezwolenia na używanie urządzeń Operatora z którego częstotliwości korzysta, - dokument, z którego jednoznacznie wnika, iż Wykonawca będzie posiadał prawo do korzystania z częstotliwości przyznanej operatorowi, przez okres obowiązywania umowy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże się usługą w minimum jednym obiekcie hotelowym, ośrodku wypoczynkowym, sportowym itp. lub jednym obiekcie wpisanym na listę wojewody podlegającym obowiązkowej ochronie w zakresie ochrony w ostatnich 3 latach przez ciągły okres minimum 12 miesięcy ( wymagane referencje).Warunek ten jest jednocześnie kryterium oceny ofert, o którym mowa w części XIII ust. 1 pkt 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej drugiego stopnia (tożsame kwalifikowany pracownik ochrony zgodnie z Rozporządzeniem MSW z 16.12.2013r.) - w celu nadzorowania sposobu prowadzenia ochrony.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej drugiego stopnia (tożsame kwalifikowany pracownik ochrony zgodnie z Rozporządzeniem MSW z 16.12.2013r.) - w celu nadzorowania sposobu prowadzenia ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość ochranianych obiektów - 10
  • 3 - Czas reakcji grupy interwencyjnej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 może dotyczyć: 1)zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT (nie ulegają zmianie ceny jednostkowe w ofercie), 2)zmiany ilości stosownie do potrzeb Zamawiającego, 3)zmiany z danych osobowych oraz rachunku bankowego, 4)nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 5)zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację zamówienia, 6)terminu zawarcia umowy, 7)innych ważnych powodów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rewita.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DW WAM Sp. z o.o., Oddział WDW Sopot, ul. Kilińskiego 12, 81-772 Sopot (budynek wczasowy Meduza - pokój 02)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 10:00, miejsce: DW WAM Sp. z o.o., Oddział WDW Sopot, ul. Kilińskiego 12, 81-772 Sopot (budynek wczasowy Meduza - pokój 02)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.