eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty remontowe w JW 1128 Malbork, ul. 17 Marca 20, oraz na terenie lotniska wojskowego w Królewie Malborskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Gdynia: Roboty remontowe w JW 1128 Malbork, ul. 17 Marca 20, oraz na terenie lotniska wojskowego w Królewie Malborskim.
Numer ogłoszenia: 49639 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w JW 1128 Malbork, ul. 17 Marca 20, oraz na terenie lotniska wojskowego w Królewie Malborskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w JW 1128 Malbork, ul. 17 Marca 20, oraz na terenie lotniska wojskowego w Królewie Malborskim. wartośc zamówienia ponizej progów unijnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.31.11.00-0, 45.43.12.00-9, 45.43.10.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.12.10-9, 45.30.00.00-3, 45.11.13.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Dysponują co najmniej jednym pracownikiem, który sprawuje samodzielna funkcje techniczną na budowie dla wszystkich części zamówienia. 3.Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia branży sanitarnej do realizacji zadań (dotyczy części I). 4.Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia branży elektrycznej do realizacji zadań (dotyczy części I, II, III). Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V pkt.1 metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokonają wizji lokalnej i załączą do oferty oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej (w sprawie dokonania wizji lokalnej kontaktować się z Z-cą Kierownika WAK Malbork, p. Roman Domalski, tel. 0-55 270-67-04).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)Braku płynności finansowania inwestycji lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Rzeczowym MON na dany rok budżetowy, b)Zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c)Treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d)Niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, IV piętro, pok. Nr 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. Nr 203..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont węzła sanitarnego w budynku nr 24, kompleks wojskowy nr 1662, Jednostka Wojskowa nr 1128 Malbork, ul. 17 Marca 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont węzła sanitarnego w budynku nr 24, kompleks wojskowy nr 1662, Jednostka Wojskowa nr 1128 Malbork, ul. 17 Marca 20. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.31.11.00-0, 45.43.12.00-9, 45.43.10.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pokrycia dachu budynku nr 9 (hangar nr 4), kompleks wojskowy nr 6010 Jednostka Wojskowa nr 1128 Malbork - teren lotniska wojskowego w Królewie Malborskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachu budynku nr 9 (hangar nr 4), kompleks wojskowy nr 6010 Jednostka Wojskowa nr 1128 Malbork - teren lotniska wojskowego w Królewie Malborskim. Wartośc zamóweinia poniżej progów unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont papowego pokrycia dachu budynku nr 10, kompleks wojskowy nr 6010 Jednostka Wojskowa nr 1128 Malbork - teren lotniska wojskowego w Królewie Malborskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont papowego pokrycia dachu budynku nr 10, kompleks wojskowy nr 6010 Jednostka Wojskowa nr 1128 Malbork - teren lotniska wojskowego w Królewie Malborskim. Wartosc zamówienia poniżej progów unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-9, 45.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbiórka stałych urządzeń technicznych i budowli w kompleksie wojskowym nr 6010 Jednostka Wojskowa nr 1128 Malbork - teren lotniska wojskowego w Królewie Malborskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka stałych urządzeń technicznych i budowli w kompleksie wojskowym nr 6010 Jednostka Wojskowa nr 1128 Malbork - teren lotniska wojskowego w Królewie Malborskim. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.