eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawa i instalacja wyposażenia konferencyjnego do Laboratorium Mikotoksyn Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-22

POZYCJA 49637

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa i instalacja wyposażenia konferencyjnego do Laboratorium Mikotoksyn Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, do kontaktów: Aldona Januszewska, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, fax 052 3608206, e-mail: zampub@ukw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ukw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.ukw.edu.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bronisław Kasprzak, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. Kujawsko-pomorskie, tel. 052 34 19 249, fax 052 360 82 06, e-mail: zampub@ukw.edu.pl, www.ukw.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja wyposażenia konferencyjnego do Laboratorium Mikotoksyn Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa: sprzętu nagłaśniającego, multimedialnego, bezprzewodowego cyfrowego systemu do symultanicznego tłumaczenia, mikroskopów, rolet i żaluzji, urządzeń do monitoringu, komputerowego, telefonicznego, p.poż., namalowanie ekranu na ścianie, tablic, AGD, wyposażenie toalet, kwiatów, materiałów instalacyjnych wraz z instalacją i montażem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.30.00 - Wzmacniacze Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.30.00 - Wzmacniacze Oryginalny kod CPV: 32.34.10.00 - Mikrofony Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.10.00 - Mikrofony Oryginalny kod CPV: 32.34.20.00 - Głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe Oryginalny kod CPV: 33.45.34.00 - Ekrany projekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia przekracza 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13 605,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, b)Wykonawcy występujący wspólnie, c)Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, d) wniosą wadium w wysokości : - część I : 1 000,00 zł - część II : 2 500,00 zł - część III : 4 200,00 zł - część IV : 950,00 zł - część V : 450,00 zł - część VI: 1 500,00 zł - część VII: 1 500,00 zł - część VIII: 20,00 zł - część IX: 15,00 zł - część X: 30,00 zł - część XI: 40,00 zł - część XII: 100,00 zł - część: XIII: 500,00 zł - część: XIV: 120,00 zł - część XV: 80,00 zł - część XVI: 600,00 zł 1.2 Wykonawcy występujący wspólnie : a)winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, b)ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, c)warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z siwz. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d)wykaz podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; e)polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy - (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), h) Oświadczenie Wykonawcy : - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy, - o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 . i) W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 09:30, siedziba Zamawiającego, pokój nr 015, blok D.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Rozbudowa Laboratorium Mikotoksyn Akademii Bydgoskiej o część audytoryjno-konferencyjną - Z/2.04/I/1.3.1/15/04 w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzęt nagłaśniający. 1) Krótki opis: dwa nagłośnienia: sufitowe i boczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.30.00, 32.34.20.00, 32.34.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Sprzęt multimedialny. 1) Krótki opis: projektory multimedialne, rzutniki pisma, ekran elektryczny, nagrywarka DVD, kamera cyfrowa,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00, 33.45.34.00, 32.33.00.00, 32.33.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Cyfrowy system tłumaczeń symultanicznych. 1) Krótki opis: Pulpit tłumacza, nadajnik, symetryczne wejście audio i moduł tłumaczeń, promiennik średniej mocy, czterokanałowy odbiornik kieszonkowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.36.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Mikroskopy. 1) Krótki opis: Mikroskopy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Rolety i żaluzje. 1) Krótki opis: Rolety wewnętrzne zaciemniające, zwijane, sterowane elektryczne z montażem. Żaluzje zewnętrzne aluminiowe, sterowane elektrycznie z montażem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.53.10, 28.81.54.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Urządzenia do monitoringu. 1) Krótki opis: kamery, obiektywy, rejestrator cyfrowy, monitor, centrala alarmowa, czujki podczerwieni, panel sterowania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00, 32.35.11.00, 32.54.00.00, 32.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Sprzęt komputerowy. 1) Krótki opis: Komputery, monitory, oprogramowanie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.23.12.50, 30.24.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Urządzenia telefoniczne. 1) Krótki opis: Aparaty tlefoniczne, fax. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Sprzęt p.poż. 1) Krótki opis: Gaśnice proszkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.24.10. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Namalowanie ekranu na ścianie. 1) Krótki opis: Namalowanie obrazu na ścianie specjalistyczną farbą antyodblaskową. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.10. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Tablice. 1) Krótki opis: Tablice white board. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.62.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: AGD. 1) Krótki opis: Lodówka, zmywarka, czajniki bezprzewodowe, talerze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.00, 29.71.31.00, 29.71.00.00, 36.67.11.50. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Instalacja. 1) Krótki opis: Instalacji okablowania audiowizualnego, alarmowego, komputerowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.42.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Wyposażenie toalet. 1) Krótki opis: Suszarka do rąk, uchwyt do papieru toaletowero, ręczników, lustra, szczotki klozetowe, pojemniki na odpady. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.12.13.00, 36.71.30.00, 29.71.23.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Kwiaty. 1) Krótki opis: Draceny- szt 10. W jednej donicy trzy kwiaty o stopniowanej wysokości, przy czym najwyższy ok. 180 cm - ceramiczna obudowa na donicę w kolorze ceglastym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.51.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Materiały instalacyjne. 1) Krótki opis: Puszki, przyłącza, gniazda, ramki, listwy, przewody, rury giętkie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.10.00, 31.68.00.00, 28.42.11.30, 31.33.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia nie przekracza 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 7 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.