To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-03-23
Og³oszenie nr 49636 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Warszawa: Wykonanie wraz z zawieszeniem zas³on okiennych typu verticale oraz rolet materia³owych zacieniaj±cych - sprawa 4/2017
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 10570-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sto³eczny Zarz±d Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
013058050, ul.
Al. Jerozolimskie
97,
00-909
Warszawa, pañstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48261846770, faks
+48261846704, e-mail
szp.szi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szi.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie wraz z zawieszeniem zas³on okiennych typu verticale oraz rolet materia³owych zacieniaj±cych - sprawa 4/2017
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z zawieszeniem zas³on okiennych typu verticale oraz rolet materia³owych zacieniaj±cych we wskazanych obiektach Zamawiaj±cego w obrêbie województwa Mazowieckiego, w ilo¶ciach zawartych w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy.2.Ka¿dorazowo dostawa realizowana bêdzie wed³ug indywidualnych zleceñ dostarczonych przez zamawiaj±cego drog± telefaxow±, wykonawca za¶ zobowi±zany jest do wykonania ka¿dorazowej dostawy w terminie okre¶lonym w indywidualnym zleceniu.3.Ka¿dorazowa dostawa zakoñczona bêdzie odbiorem jako¶ciowym, potwierdzonym protoko³em odbioru przedmiotu umowy sporz±dzonym przez Wykonawcê po zakoñczeniu dostawy i podpisanym przez przedstawicieli: Wykonawcy, U¿ytkownika, Administratora, Zamawiaj±cego.4.Dostawê uwa¿a siê za wykonan±, a ryzyko utraty lub uszkodzenia przechodzi na Zamawiaj±cego z chwil±, gdy przedmiot umowny ka¿dorazowo zostanie dostarczony przez Wykonawcê i przyjêty protoko³em przez Zamawiaj±cego.5.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w za³±czniku nr 8 do SIWZ - formularz cenowy.6.Minimalny okres rêkojmi/gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego - 12 miesiêcy.7.Maksymalny okres rêkojmi/gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego - 24 miesiêcy.UWAGA: Okres rêkojmi bêdzie to¿samy z udzielonym okresem gwarancji 8.Wykonawca zobowi±zuje siê obj±æ przedmiot zamówienia rêkojmi±/gwarancj±, której bieg zaczyna siê od daty podpisania protoko³u odbioru.9.Wykonawca zobowi±zuje siê do usuniêcia ujawnionych wad/uszkodzeñ u¿ywaj±c tylko nowych (w I gatunku) podzespo³ów.10.Czas usuniêcia wad/uszkodzeñ ustala siê na 21 dni od pisemnego zg³oszenia.11.W przypadku dwóch wymian tego samego elementu wykonawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwych zas³on okiennych typu verticale b±d¼ rolet materia³owych zacieniaj±cych na nowe.12.Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia na ¿±danie Zamawiaj±cego wszelkich niezbêdnych atestów, certyfikatów przed terminem podpisania umowy (pod rygorem nie zawarcia umowy z winy Wykonawcy - z wszelkimi konsekwencjami wynikaj±cymi w ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 13.W przypadku zaoferowania materia³ów równowa¿nych wykonawca mo¿e zaproponowaæ rozwi±zania o takich samych parametrach lub je przewy¿szaj±ce, jednak jego obowi±zkiem jest udowodnienie równowa¿no¶ci. Zamawiaj±cy akceptuje oferty równowa¿ne o ile spe³nione s± minimalne wymagane parametry podanych materia³ów oraz komponentów zgodnych z za³±cznikiem nr 8 do SIWZ - formularz cenowy.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
39515440-1
Dodatkowe kody CPV:
39515410-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT188721.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 232127.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materia³ów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup us³ug hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych us³ug medycznych - badañ personelu lotniczego Komendy G³ównej Policji i Centralnego Pododdzia³u Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeñ serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Us³uga kompleksowego sprz±tania, doczyszczania i bie¿±cego utrzymania czysto¶ci w siedzibie Urzêdu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstañców ¦l±skich 70 wraz z przyleg³ym terenem zewnêtrznym
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.