eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Inżynier Kontraktu w ramach ProjektuPrzebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Wrocław: Inżynier Kontraktu w ramach Projektu: Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz
Numer ogłoszenia: 49628 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu w ramach Projektu: Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu: Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz. Świadczący usługi Inżyniera Kontraktu zobowiązany będzie do zarządzania, kontroli i sprawowania nadzoru nad realizacją robot budowlanych w zakresie wszystkich specjalności, jakie są niezbędne do prowadzenia inwestycji w ramach przedmiotowego Projektu w oparciu o przepisy ustawy z dnia 07 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Projekt - oznacza przedsięwzięcie (zadanie inwestycyjne) zatytułowane:Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz, które planowane jest do współfinansowania: 1. ze środków UE Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 priorytet 6: Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i Kultura),działanie: 6.4 - Turystka kulturowa, 2. ze środków Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 3. ze środków budżetu Województwa Dolnośląskiego. Szacunkowa wartość robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach Projektu oscyluje wokół kwoty: 13 mln PLN netto (bez podatku VAT). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - pn. Opis Przedmiotu Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy) do dnia 12 marca 2009 r. do godziny 10,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. I. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy winni spełniać następujące wymagania: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunku posiadania uprawnień, dołączone do Załącznika nr 1 Formularza ofertowego muszą być złożone dla każdego członka konsorcjum osobno). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: 1) Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonali, co najmniej 1 usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) lub usługę równoważną polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na kontrakcie (zakończonym w 100%) obejmującym roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej w zakresie budowy, adaptacji i remontów budynków, o budżecie nie mniejszym niż 13 000 000,00 PLN bez podatku VAT. Zakres wykonanej usługi musi obejmować nadzór nad następującymi robotami: ogólnobudowlanymi, instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, c.o., wentylacyjnymi, elektrycznymi wysoko i nisko prądowymi (należy dołączyć wykaz wykonanych usług z wyszczególnieniem zakresu robót branżowych objętych tą usługą Inżyniera oraz określeniem wartości, daty i miejsca wykonania nadzorowanej inwestycji oraz dokumenty potwierdzające, że wskazana usługa Inżyniera Kontraktu została wykonana należycie - np. referencje). Pod pojecie budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek określony zgodnie z definicją budynku użyteczności publicznej zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 3. Wykażą, że dysponują lub przedstawiając pisemne zobowiązanie innego podmiotu będą dysponować dla potrzeb niniejszego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i przedstawią informacje na temat tych kwalifikacji, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: a) Ekspert nr 1 Kierownik Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadający: wykształcenie wyższe, minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych w tym na co najmniej jednym kontrakcie (zakończonym w 100%) obejmującym roboty budowlane realizowane w budynku użyteczności publicznej, o wartości kontraktu nie mniejszej niż 13 000 000,00 PLN bez podatku VAT; potwierdzenie odbycia, co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 r. Dz.U. z 2004 r.Nr 150 poz.1579) lub posiadający uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.). b) Ekspert nr 2 Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych, w tym na co najmniej jednym kontrakcie (zakończonym) obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy/modernizacji budynku użyteczności publicznej; potwierdzenie odbycia, co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 r. Dz.U. z 2004 r.Nr 150 poz.1579) lub posiadający uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych]; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.). c) Ekspert nr 3 Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający: minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót z zakresu robót sanitarnych, w tym w co najmniej jednym budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.). d) Ekspert nr 4 Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadający: minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym co najmniej na jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10 000m3, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.). UWAGA: Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę jednocześnie funkcji Kierownika Zespołu (Ekspert nr 1) i funkcji Eksperta 2, pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższe, szczegółowe warunki opisane w pkt. 2, 3 mogą być spełniane łącznie lub przez choćby jednego z wykonawców tworzących konsorcjum - oceniana będzie ich łączna zdolność). 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 1) wykażą, że są ubezpieczeni od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę przynajmniej: 1 000 000,00 PLN. 2) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 000,00 PLN; (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek, opisany w pkt. 1 ) i w pkt. 2) może być spełniony łącznie lub przez choćby jednego z wykonawców tworzących konsorcjum - oceniana będzie ich łączna zdolność). 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2. (oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione. W przypadku oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające spełnianie niniejszego warunku muszą być złożone dla każdego członka konsorcjum osobno a oświadczenie stanowiące załącznik nr 1a do oferty składa każdy ze Współwykonawców podpisane przez siebie osobno). II. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty - według zasady spełnia lub nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. IX SIWZ. Ocena złożonych oświadczeń i dokumentów obejmowała będzie ich badanie pod względem formalnoprawnym, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego. III. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: 1. ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa); 2. złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 1a Formularza Ofertowego) oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego (wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. IX SIWZ). 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider). 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę cywilno-prawną (umowa Konsorcjum). Umowa ta powinna określać: zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji Umowy z Zamawiającym, termin związania umową, na czas nie krótszy niż czas wynikający z Umowy z Zamawiającym, wskazanie Pełnomocnika, zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizacji przedmiotu Umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór załączony jest do niniejszej SIWZ oraz następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1 Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1 składa Lider (Pełnomocnik) wskazany w pełnomocnictwie. 2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1a składa każdy Partner indywidualnie. 3) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (dołączyć Załącznika nr 1 Formularza ofertowego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z uczestników (Partnerów); 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków ofert (dołączyć do załącznika nr 1a do Formularza ofertowego); 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dołączyć do załącznika nr 1a do Formularza ofertowego); 6) Oryginału pełnomocnictwa - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). a) dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. UWAGA! W przypadku konsorcjum podmioty te są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika a także złożenia zapewnienia (zobowiązania), że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą zasady ich współpracy (dołączyć do załącznika nr 1 do oferty) - umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert; Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. Każde pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i zawierać następujące dane: nazwę przedmiotu zamówienia i Zamawiającego, podmiotu udzielającego pełnomocnictwa (tj. Wykonawcy), datę jego udzielenia oraz podpisy osób upoważnionych do reprezentowania danego Wykonawcy wg zasad określonych w dokumencie rejestrowym, a także informację o zakresie pełnomocnictwa (tj. czy zostało udzielone do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy też do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), załączone pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców, którzy tworzą konsorcjum. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą: 1) Wykazu wykonanych usług pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) lub usług równoważnych polegających na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na kontrakcie (zakończonym w 100%) obejmujących roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej w zakresie budowy, adaptacji i remontów budynków, o budżecie nie mniejszym niż 13 000 000,00 PLN bez podatku VAT. Zakres wykonanej usługi musi obejmować nadzór nad następującymi robotami: ogólnobudowlanymi, instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, c.o., wentylacyjnymi, elektrycznymi wysoko i nisko prądowymi (należy dołączyć wykaz wykonanych usług (co najmniej 1 usługi) z wyszczególnieniem zakresu robót branżowych objętych tą usługą Inżyniera Kontraktu oraz określeniem wartości, daty i miejsca wykonania nadzorowanej inwestycji - wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 3 Formularza Ofertowego). 2) Dokumentów potwierdzających (np. referencje), że usługi Inżyniera Kontraktu wskazane w Załączniku nr 3 Formularza Ofertowego zostały wykonane należycie. UWAGA! Referencje i inne dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie zgodnie z umową bez zastrzeżeń, terminowo oraz określać wartości, daty i miejsca wykonania nadzorowanych inwestycji. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać niniejsze zamówienie (Ekspertów) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia i zgodnych z wymaganiami określonymi w Dziale VIII pkt. 3 SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 4 Formularza Ofertowego. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3. (tj. w Załączniku nr 4 do oferty), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez wskazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, właściwych uprawnień wykonawczych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie ww. osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności); dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do załącznika nr 4 Formularza Ofertowego. 6) Dokument potwierdzający, że osoby: osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i która pełnić będzie funkcję Kierownika Zespołu jako Ekspert nr 1oraz osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i która jako Ekspert nr 2 pełnić będzie funkcję Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) odbyła, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (dokument wystawiony przez ówczesnego pracodawcę lub równoważne zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych); dołączyć do załącznika nr 4 do Formularza Ofertowego . 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości, co najmniej 200 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 2) Polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (wraz z oświadczeniem -zobowiązaniem - załącznikiem nr 5) na kwotę przynajmniej 1 000 000,00 zł. Jeśli polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy obejmuje okres krótszy niż okres realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia (wraz z polisą) oświadczenia (załącznik nr 5), w którym Wykonawca zobowiązuje się do przedłużania polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego na cały okres realizacji niniejszego zamówienia i będzie odnawiał ubezpieczenie w sposób ciągły pod rygorem wstrzymania płatności wynagrodzenia. Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający przy podpisaniu umowy będzie wymagał złożenia aktualnej polisy ubezpieczenia OC lub innego dokumentu ubezpieczenia - na kwotę minimum 1 000 000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (w zakresie świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia) i z okresem ważności obejmującym termin wykonania zamówienia. Polisa (lub inny dokumentu ubezpieczeniowy) winna być doręczona Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy. (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia, oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do oferty składa pełnomocnik konsorcjum). II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605 z późniejszymi zmianami). Uwaga - dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. III. Forma dokumentów: wszystkie dokumenty (z wyjątkiem pełnomocnictwa, które Wykonawca składa w oryginale) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Dział administracyjno-gospodarczy Muzeum Narodowego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Dział administracyjno-gospodarczy Muzeum Narodowego, pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inżynier Kontraktu będzie wykonywał swoje usługi w ramach Projektu zatytułowanego: Przebudowa poddasza nieużytkowego budynku głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu na prezentacje kolekcji sztuki współczesnej z uwzględnieniem dużego zespołu prac Magdaleny Abakanowicz, który planowany jest do współfinansowania: 1. ze środków UE Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 priorytet 6: Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i Kultura),działanie: 6.4 - Turystka kulturowa, 2. ze środków Programu: Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 3. ze środków budżetu Województwa Dolnośląskiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.