eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Sprzątanie i utrzymanie placów targowych przy ul. Krzywej i ul. Szkolnej w Krzeszowicach .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Krzeszowice: Sprzątanie i utrzymanie placów targowych przy ul. Krzywej i ul. Szkolnej w Krzeszowicach .
Numer ogłoszenia: 49622 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2820073, fax 012 2822500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie placów targowych przy ul. Krzywej i ul. Szkolnej w Krzeszowicach ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi sprzątanie i utrzymanie w odpowiednim stanie czystości placów targowych przy ul. Krzywej i ul. Szkolnej oraz wywóz śmieci i nieczystości zebranych z terenu placów targowych na terenie Miasta Krzeszowic 2.Do wykonawcy zadania będzie należało regularne przeprowadzania prac porządkowych na utrzymywanym terenie, a to: 2.1.przy ul. Krzywej o powierzchni: 11.160 m2 - z częstotliwością 1 x w tygodniu, 2.2.przy ul. Krzywej - teren pod wiatą o powierzchni: 600 m2 - z częstotliwością 6 x w tygodniu, 2.3.przy ul. Szkolnej o powierzchni: 1.560 m2 (bez zabudowy) z częstotliwością 6 x w tygodniu, 3.W wykonaniu Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 3.1.bieżącego i stałego utrzymania czystości placów targowych na terenie Miasta Krzeszowice 3.2.bieżącego i stałego wywozu do odpowiednich miejsc śmieci i nieczystości zebranych z oczyszczania placów targowych w łącznej ilości do 1200 m3 w okresie obowiązywania tej umowy w zakresach opisanych powyżej. 3.3.W okresie od 10.11.2008r. do 31.03.2009r. w zależności od warunków atmosferycznych Wykonawca może być zobowiązany przez Zamawiającego do wykonania w zamian za czynności, o których mowa w pkt. 1.1. niniejszego paragrafu ręcznego odśnieżania placów targowych Wykonanie takich czynności nie wymaga zmiany niniejszej umowy oraz konieczności sporządzania dodatkowego porozumienia. 3.4.opróżniania i utrzymywania w należytej czystości koszy na śmieci, 3.5.utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym toalety znajdującej się na placu targowym przy ul. Szkolnej 3.6.utrzymania i bieżących drobnych napraw stoisk handlowych, wiat, wyposażenia placów, 3.7.bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zauważonych uszkodzeniach oznakowania pionowego dróg, 3.8.niezwłocznego zawiadomienia o przeszkodach w realizacji umowy, 3.9.informowania zamawiającego o konieczności wykonania czynności nieprzewidzianych umową, 3.1.wykonania w razie potrzeb czynności zamiennych określonych przez Zamawiającego, 3.2.zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego wykonanych czynności, 3.3.otwierania i zamykania placu targowego przy ul. Szkolnej po godzinach funkcjonowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2000,00 zł . należy wnieść na zasadach określonych w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnienie ogólnych warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 1-go zamówienia o wartości min. 70 tys. zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 9.1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 U.P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 9.1.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.1.1.2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.1.1.3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.1.1.4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 9.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości min. 70 tys.zł., którego przedmiotem było sprzątanie i utrzymanie porządku na terenach komunalnych. 9.1.2.1.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 9.1.2.2.Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie (referencje), zawierały, co najmniej: 9.1.2.2.1.Wskazanie wykonawcy usługi, 9.1.2.2.2.wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, 9.1.2.2.3.wskazanie zakresu usług, 9.1.2.2.4.wskazanie wartości usług za jakie Wykonawca był odpowiedzialny 9.1.2.2.5.wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 9.1.2.2.6.wskazanie miejsca wykonania, 9.1.2.2.7.opinię, że usługi zostały wykonane należycie 9.1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wysokości co najmniej 70 tys.zł. 9.1.3.1.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 9.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 9.2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 9.3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1. oraz 9.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzeszowicach ul.Grunwaldzka 4 , Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej- Referat Gospodarki Komunalnej tel . 012- 252-08-21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Dziennik Podawczy Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach ul. Grunwaldzka 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.