eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Przebudowa na rondo istniejącego skrzyżowania ul. Korfantego i ul. Gdańskiej w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Zabrze: Przebudowa na rondo istniejącego skrzyżowania ul. Korfantego i ul. Gdańskiej w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 49614 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa na rondo istniejącego skrzyżowania ul. Korfantego i ul. Gdańskiej w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa skrzyżowania na rondo obejmuje niżej wymienione roboty branżowe: a) Roboty drogowe wraz z docelową organizacją ruchu drogowego, b) Przebudowę kanalizacji deszczowej, c) Przebudowę sieci elektrycznej i oświetleniowej, d) Gospodarkę zielenią. W ramach prowadzonych robót, wykonawca będzie obowiązany między innymi do: Ř organizacji zaplecza socjalno - materiałowego na placu budowy Ř uwzględnienia kosztów wprowadzenia czasowej organizacji ruchu (projekt + ustawienie oznakowania) związanej z wyłączeniem skrzyżowania z eksploatacji, Ř wykonania oznakowania poziomego docelowego Ř wykonawca, jeśli jest to tylko technicznie możliwe jest zobowiązany prowadzić roboty objęte umową pod ruchem na skrzyżowaniu (tymczasową organizację ruchu należy uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Komunnalnej). Ř wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze zmianą organizacji ruchu na skrzyżowaniu podczas prac związanych z niniejszą umową. Ř zlecenia nadzoru obcego nad pracami (np. GZE), Ř zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy oraz opracowania operatu geodezyjnego powykonawczego z naniesieniem do ośrodka dokumentacji kartograficzno - geodezyjnej z klauzulą jej przyjęcia przez ośrodek dokumentacji. W dokumentacji należy dodatkowo podać: - dla uzbrojenia podziemnego - długości sieci w rozbiciu na średnice wraz z wykazem ilości zabudowanej armatury, karty studzienek, itp., - dla nawierzchni - wielkości powierzchni z rozbiciem na rodzaje nawierzchni. Dla realizacji w/w robót została opracowana dokumentacja obejmująca: Ř przedmiar robót, Ř informacja BIOZ, Ř specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Ř dokumentację projektową, obejmującą: . projekt drogowy wraz z odwodnieniem, . projekt organizacji ruchu -docelowy, . projekt zieleni, . projekt oświetlenia ronda, . geotechniczne badania podłoża, . pomiary ruchu, Do dokumentów, w oparciu, o które będzie realizowany przedmiot zamówienia, Zamawiający dołącza decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, oraz zgłoszenie o zamiarze przebudowy na rondo istniejącego skrzyżowania ul. Korfantego i ul. Gdańskiej w Zabrzu (pismo nr WB.II.BN-7354-2-76/2008 nr 6643/3363 z dnia 1 sierpień 2008 rok),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00 zł, (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 25.03.2009 r. do 23.04.2009 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; A)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer, potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa, lub przestępstwa skarbowego; C)aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz obejmujący nie mniej niż jedną drogową robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 2,4 mln zł, wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że robota(y) zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1.Kierownik budowy - kierowanie i nadzór nad realizacją całości robót budowlanych a)kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt. B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1. Kierownik budowy- kierowanie i nadzór nad realizacją całości robót budowlanych: a)kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, b)aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl (zakładka przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GB Soft, G Bednarek i s-ka, sp.j; ul. Wandy 10, 41-800 Zabrze tel. 032 278 44 12; Osoba przekazująca: Zdzisław Jańczak Cena: 1787,48 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski W Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze; pok. 305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.04.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.