eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2014r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Biskupiec: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2014r.
Numer ogłoszenia: 49595 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29799 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2014r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2014 r. zgodnie z SIWZ, w tym szczegółową specyfikacją asortymentową. W ramach umowy zrealizowane zostaną dostawy cząstkowe. Terminy dostaw cząstkowych strony ustalą z dwudniowym wyprzedzeniem (telefon, fax). Termin realizacji dostawy max do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Transport - koszt własny wykonawcy. Dostawa do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 3. Wymienione w SIWZ produkty stanowią towar powszechnie dostępny a ich wskazanie w SIWZ ma na celu określenie potrzeb Zamawiającego oraz oczekiwanego standardu parametrów fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych zamawianych produktów. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty będą wysokiej jakości oraz zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Dostarczane materiały eksploatacyjne powinny posiadać oryginale opakowanie producenta; na opakowaniu powinna znajdować się informacja do jakiego typu urządzenia jest przeznaczony produkt, logo/nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Zamawiający dopuszcza tylko materiały fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych lub prawnych. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Wykonawca może zaproponować produkt równoważny, który spełni wszystkie wymagane normy i standardy jakościowe o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich jak: temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia lub/oraz produktu wskazanego w SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym. Stosowanie zaproponowanego produktu nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu. Produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Wszystkie produkty objęte zamówieniem muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty lub certyfikaty, potwierdzające ich zgodność z obowiązującym prawem i dopuszczające je do użytku. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faxem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem, e-mailem) wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą, w tym z kosztem wydania negatywnej opinii na temat dostarczonego przez Wykonawcę produktu o której mowa powyżej ponosi wykonawca. Podane w SIWZ, ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy wyszczególnionymi pozycjami oraz do zamiany wyszczególnionego asortymentu na inne typowe materiały biurowe oraz zamówienia innych niż podane ilości, bez konieczności zmiany warunków umowy. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. Wymaga się aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Ceny podane przez Wykonawcę w kosztorysie szczegółowym stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy ustalone są na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają podwyższeniu Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa Komax 9 Olsztyn, ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71912,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62441,87

  • Oferta z najniższą ceną: 62441,87 / Oferta z najwyższą ceną: 62441,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.