To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Jabłonka: Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego obok drogi T-7 w miejscowości Podwilk.
Numer ogłoszenia: 495832 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 456294 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego obok drogi T-7 w miejscowości Podwilk..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zadania pod nazwą Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego obok drogi T-7 w miejscowości Podwilk W ramach zadania pod nazwą Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego obok drogi T-7 w miejscowości Podwilk należy wykonać następujący zakres prac: 1. Obok drogi krajowej T-7 w miejscowości Podwilk należy zbudować napowietrzną linię oświetlenia ulicznego o długości 180mb. Lampy sodowe Opalo 2 o mocy 100W lub lampy o równoważnych parametrach technicznych. Zabudowa 6 słupów w pasie drogi krajowej T-7 Kraków -Chyżne. Odcinek zasilany ze stacji transformatorowej Podwilk 5(6333). Warunki techniczne wydane przez Rejon Energetyczny w Nowym Targu nr WP/038128/2013/009R06 z dnia 5 czerwca 2013 roku. 2. Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez firmę Biuro Projektów ELTOR-PROJEKT spółka z o.o 30-720 Kraków ul. Saska 25. rysunek 5/11/09. 3. Dokument uprawniający do wykonania zadania-Decyzja nr 1241/09 z dnia 17.12.2009 roku Starosty Nowotarskiego oraz zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych, z dnia 12 października 2009 roku, znak WI.II.7113-1-145-09, dokonane u Wojewody Małopolskiego na wykonanie powyższych prac. Uwaga. Na całość wykonanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza dla całości zadania powinna zawierać: protokoły pomiarów uziemień, protokoły badania oporności instalacji, protokoły montażu ustojów, oświadczenia kierownika budowy o wykonaniu zadania bez odstępstw od projektu, oświadczenie kierownika budowy o realizacji inwestycji wg wydanego pozwolenia na budowę na drukach obowiązujących w PINB Nowy Targ. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy zatwierdzić w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Targu. Ponadto wykonawca powinien dokonać zgłoszenia wykonanych prac, na obowiązujących drukach, w Rejonie Energetycznym w Nowym Targu. Na całość prac należy dokonać niezbędnych wyłączeń po ich opłaceniu przez wykonawcę w Rejonie Energetycznym w Nowym Targu. Należy wykonać i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na przedmiotowym odcinku drogi na okres prowadzenia prac, który powinien być zatwierdzony przez GDDKiA w Krakowie, Rejon w Nowym Targu oraz inne jednostki opiniujące. CPV 45.31.61.00 - 6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 - 9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.43.00 - 4 instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.22.00 - 4 roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Instalacji Elektrycznych Jan Mastela, Zubrzyca Górna 315a, 34-484 Zubrzyca Górna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Wymiana instalacji okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją zasilania gwarantowanego w budynku UOKIK przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Etap III
- Budowa oświetlenia drogowego w msc. Promnik ul. Wolna i Strawczynek ul. Nowowiejska
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.