eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ / 13 / 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Włocławek: DIZ / 13 / 2008
Numer ogłoszenia: 49582 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, fax 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ / 13 / 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia. Zadanie 1. Świadczenie usługi kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia Szpitala Wojewódzkiego we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włcoławek. Zadanie 2 Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia Szpitala Wojewódzkiego we Włcolawku, obiektu położonego w Wieńcu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia , - posiadaniem koncesji na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, Wykonawca który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony. 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie ochrony osób i mienia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej trzech usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( zadanie powyżej kwoty 100 000 zł.). - wykonawca musi dysponować pracownikami ochrony (minimum 20 osób), wykonawca musi dysponować pracownikiem nadzoru posiadającym co najmniej licencję pracownika ochrony II stopnia wydaną przez odpowiedni organ (minimum 1 osoba). 3.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej ; - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł brutto Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 4. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna przedstawienie przez Wykonawcę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. ( Wykaz osób). 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej -zamówieniem-; b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. Wykaz zamówień publicznych w zakresie ochrony osób i mienia. Usługi zrealizowane w ostatnich trzech latach z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zrealizowane zostały z należytą starannością, - min. 3 usługi, zadania powyżej kwoty 100 tyś. zł. - d. Dokumenty potwierdzające należyte wywiązanie się z zadań wskazanych w załączonym wykazie. e. Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej - deliktowej i kontraktowej - na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł brutto f. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz i informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych. g. dokumenty stwierdzające , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia . h. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; i.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. j. wypełniony - formularz oferty- , zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. k. wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2. l. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ ł. upoważnienie do podpisania oferty - fakultatywne - . Ponadto oferta winna zawierać: 1. Zasady organizacji i wykonania ochrony obiektów , 2. Instrukcję ruchu osobowego oraz przechowywania kluczy do pomieszczeń, 3. Instrukcję postępowania pracownika ochrony w przypadku napadu na obiekt osoby lub zagrożenia działaniami terrorystycznymi, podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego, awarii lub zagrożenia pożarem, 4. Instrukcję postępowania pracowników ochrony na wypadek pożaru,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. doświadczenie zawodowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek budynek administracji, pokój 303.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49, pokój 302 87-800 Włocławek budynek administracji, III piętro budynek administracji, pokój 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Świadczenie usługi kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia Szpitala Wojewódzkiego we Włocławku, ul. Wieniecka 49.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ochronę mienia Szpitala przed kradzieżami, zniszczeniem, włamaniami, rabunkami, itp., 2.zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, pacjentom i innym osobom znajdującym się na terenie ww. obiektów, 3.zapewnienie porządku na terenie Szpitala, 4.kontrola prawidłowego parkowania samochodów w miejscach do tego celu wyznaczonych, ze szczególnym uwzględnieniem terenu koło Głównej Izby Przyjęć, 5.całodobowy posterunek przy bramie głównej Szpitala, którego pracownik będzie m.in. pobierał opłaty za wjazd na teren Szpitala, 6.wykonanie innych , zleconych przez Zamawiającego zadań z zakresu ochrony osób i mienia, Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany poprzez: w godz. 700 - 22 00 1. teren Szpitala - jeden pracownik ochrony, którego głównym zadaniem jest udzielanie wsparcia Głównej Izbie Przyjęć oraz regulowanie ruchem pojazdów na terenie wewnętrznym Szpitala, a także pilnowanie porządku w obiektach Szpitala. w godz. 2200 - 700 2. teren Szpitala - dwóch pracowników ochrony , których głównym zadaniem jest pomoc w Głównej Izbie Przyjęć oraz zwracanie uwagi na teren i obiekty Szpitala - posterunek obchodowy -, całodobowo 3. portiernia - jeden pracownik ochrony, którego głównym zadaniem jest pobieranie opłat za wjazd na teren Szpitala, regulowanie ruchem pojazdów na terenie wewnętrznym Szpitala, a także pilnowanie porządku w obiektach Szpitala. całodobowo 4. przewóz i ochrona -konwojowanie - wartości pieniężnych na trasie Bank PKO - Szpital - skład konwoju - zgodnie z obowiązującymi przepisami. doraźnie, w miarę potrzeb -3-4 razy w miesiącu - Zakres czynności -usługi - obejmuje: 1.ochronę obiektów przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, 2.odpowiedzialność za majątek ruchomy i nieruchomy znajdujący się w obiektach podlegających ochronie oraz na terenie objętym ochroną, 3.patrolowanie budynków szpitalnych oraz terenów wokół nich od 22:00 do 7:00, 4.udzielanie informacji osobom przychodzącym do poszczególnych obiektów, 5. kierowanie ruchem osobowym oraz ruchem pojazdów, w tym, kontrolowanie uprawnień do wjazdu wszelkich pojazdów na teren obiektów, 6.wydawanie i odbieranie kluczy od pomieszczeń oraz prowadzenie odpowiednich rejestrów w tym zakresie, 7.prowadzenie książki portierni i bieżące odnotowywanie w niej wszystkich zdarzeń, które wymagały interwencji lub podejmowania działań niestandardowych, 8.znajomość procedur alarmowych, obowiązujących w danym obiekcie w sytuacjach ekstremalnych, lub awaryjnych, znajomość położenia zaworów głównych wszystkich instalacji znajdujących się w danym obiekcie, 9. bezpośrednie podejmowanie działań w sytuacjach tego wymagających i zawiadamianie o zdarzeniu właściwych służb ratunkowych oraz odpowiedzialnych pracowników Zamawiającego, 10. odśnieżanie i posypywanie piaskiem dróg komunikacyjnych oraz wjazdu do szpitala w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dni wolne od pracy, 11. pobieranie opłat za wjazd na teren szpitala oraz rozliczanie się ze sprzedanych biletów 12. zapalanie i gaszenie oświetlenia zewnętrznego szpitala..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie zawodowe - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia Szpitala Wojewódzkiego we Włocławku, obiektu położonego w Wieńcu , poprzez: Całodobową ochronę mienia Szpitala przed kradzieżami, włamaniami, rabunkami, itp.,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres czynności - usługi- obejmuje: 1. ochronę obiektów przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, 2.odpowiedzialność za majątek ruchomy i nieruchomy znajdujący się w obiektach podlegających ochronie oraz na terenie objętym ochroną, 3.patrolowanie budynków szpitalnych oraz terenów wokół nich, 4.znajomość procedur alarmowych, obowiązujących w danym obiekcie w sytuacjach ekstremalnych, lub awaryjnych, znajomość położenia zaworów głównych wszystkich instalacji znajdujących się w danym obiekcie, 5.bezpośrednie podejmowanie działań w sytuacjach tego wymagających i zawiadamianie o zdarzeniu właściwych służb ratunkowych oraz odpowiedzialnych pracowników Zamawiającego, 6.zapalanie i gaszenie oświetlenia zewnętrznego szpitala..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. doświadczenie zawodowe - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.