eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz nośników danych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Staszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Staszów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz nośników danych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Staszowie
Numer ogłoszenia: 49566 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 19708 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe, ul. Świerczewskiego, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642765, fax 015 8642211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz nośników danych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Staszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz nośników danych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Staszowie - wyszczególnionych w Zestawieniu materiałów eksploatacyjnych i nośników danych stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 2.W okresie obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał materiały według zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. Wskazane w załączniku ( formularzu cenowym) ilości mają charakter orientacyjny i nie wiążą Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia i dokonywania zmian ilościowych poszczególnych asortymentów występujących w formularzu cenowym, a Wykonawca wyraża na to zgodę. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe wobec Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać skorygowane ilości poszczególnych materiałów przy zachowaniu ich cen jednostkowych, określonych w ofercie. 4.Dostarczany towar musi być zgodny ze złożoną ofertą i być jednolity przez cały okres obowiązywania umowy. 5.Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego materiały fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, o terminie ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, opakowane w oryginalne, typowe dla danego produktu opakowania , zaopatrzone w oznaczenia umożliwiające ich jednoznaczną identyfikację i określenie terminu ważności. Muszą one także posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta). Nie dopuszcza się dostarczania tuszy i tonerów regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia. 6.W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich równoważnych materiałów ( tonerów i tuszy) nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego - koszty naprawy ponosi Wykonawca. Za ujawniane wady dostarczonych materiałów odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się on do ich wymiany na własny koszt w terminie trzech dni od zgłoszenia tego faktu przez przedstawiciela zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35534 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jerzy Nowak - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NOWAK, ul. Sikorskiego 54A, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 35 534.00
  • Oferta z najniższą ceną: 35 534.00 / oferta z najwyższą ceną: 86877.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.