Chełm: Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG (sprawa nr 09/16)
Numer ogłoszenia: 49561 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG (sprawa nr 09/16).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego: a) części zamiennych do samochodów i motocykli - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem; b) akumulatorów i ogumienia do samochodów; - na zasadach opisanych w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzach ofertowych (zał. nr 1A-1E do SIWZ).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4, 31.11.00.00-0, 31.40.00.00-0, 31.50.00.00-1, 31.61.00.00-5, 34.30.00.00-0, 34.32.11.00-4, 34.32.12.00-5, 34.32.20.00-0, 34.32.22.00-2, 34.32.25.00-5, 34.32.61.00-9, 34.32.72.00-7, 34.35.11.00-3, 42.12.20.00-0, 42.13.11.42-3, 42.14.10.00-9, 42.14.11.00-0, 42.91.30.00-9, 44.42.50.00-5, 44.44.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3.1) tiret pierwszy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres gwarancji - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem wystąpienia okoliczności określonych w umowie tj.: a) zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane produkty pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT; b) zmiany producenta dostarczanego towaru za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że oferowany towar będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, Nadbużański Oddział Straży Granicznej,
22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna NOSG, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części zamienne do pojazdów marki LAND ROVER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki LAND ROVER fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1A do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.61.00.00-5, 34.32.61.00-9, 34.32.72.00-7, 42.91.30.00-9, 42.14.10.00-9, 19.51.00.00-4, 34.32.25.00-5, 34.32.61.00-9, 34.32.12.00-5, 44.61.83.10-1, 34.32.20.00-0, 44.44.00.00-6, 44.53.16.00-7, 34.32.11.00-4, 42.12.20.00-0, 42.13.11.42-3, 44.53.14.00-5, 34.32.22.00-2, 44.42.50.00-5, 42.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części zamienne do pojazdów marki HONDA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki HONDA fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1B do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00-0, 34.32.72.00-7, 44.44.00.00-6, 44.53.16.00-7, 44.53.14.00-5, 44.42.50.00-5, 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części zamienne do pojazdów marki ARCTIC CAT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do do pojazdów marki ARCTIC CAT fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1C do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.61.00.00-5, 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 42.14.11.00-0, 44.44.00.00-6, 42.14.10.00-9, 44.53.16.00-7, 42.14.10.00-9, 42.12.20.00-0, 34.32.11.00-4, 31.50.00.00-1, 44.53.14.00-5, 34.32.61.00-9, 19.51.00.00-4, 44.42.50.00-5, 34.32.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akumulatory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego akumulatorów do sprzętu transportowego w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1D do SIWZ) na zasadach opisanych w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ogumienie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia do sprzętu transportowego w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1E do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji - 15
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy drogi powiatowej Nr 1850L na odcinku Kajetanówka- Rogatka"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zad.pn.Scalanie gruntów obrębów Wola Korybutowa Pierwsza,Wola Korybutowa Druga i Wola Korybutowa-Kolonia,gm.Siedliszcze,powiat chełmski,woj.lubelskie
- "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położonym w obrębie Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. oraz przegląd urządzeń systemów zabezpieczeń
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego rozbudowy drogi powiatowej Nr 1815L, ul. Chełmska w Mieście Rejowiec Fabryczny
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Montaż i wymiana oświetlenia na klatkach schodowych (wymiana oświetlenia na LED): - Śrem ul. Żurawia 10,12,14,16 i 18, - Poznań ul. Smardzewska 16
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.