eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadowa › Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na I półrocze 2014 r. do magazynu Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Sadowa: Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na I półrocze 2014 r. do magazynu Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 495594 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Jagodowa 2, 05-092 Sadowa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118, faks 0-22 7513639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadowa.dps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na I półrocze 2014 r. do magazynu Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na I półrocze 2014r. do magazynu Zamawiającego według podziału na zadania: a) Zadanie nr 1- dostawa różnych art. spożywczych. b) Zadanie nr 2 - dostawa mięsa i wędlin , c) Zadanie nr 3 - dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich, d) Zadanie nr 4 - dostawa ryb i przetworów rybnych, e) Zadanie nr 5 - dostawa owoców i warzyw. f) Zadanie nr 6- dostawa produktów mleczarskich, g) Zadanie nr 7 - dostawa pieczywa, h) Zadanie nr 8- dostawa jaj kurzych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na I półrocze 2014r. do magazynu Zamawiającego według podziału na zadania: a) Zadanie nr 1- dostawa różnych art. spożywczych. b) Zadanie nr 2 - dostawa mięsa i wędlin , c) Zadanie nr 3 - dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich, d) Zadanie nr 4 - dostawa ryb i przetworów rybnych, e) Zadanie nr 5 - dostawa owoców i warzyw. f) Zadanie nr 6- dostawa produktów mleczarskich, g) Zadanie nr 7 - dostawa pieczywa, h) Zadanie nr 8- dostawa jaj kurzych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , tj dotyczące : 1. Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub cznności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiączek ich posiadania. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia . 3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia . 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) Nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień pyblicznych . 1. W celu potwierdzenia spełnienia warynków udziału w postępowaniu Wykonwcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani sa dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamowień poblicznych - zał. nr 2 do SIWZ. b) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia dostaw ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ) , a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiacym przedmiot zamówienia - zał nr 4 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warynków udziału w postepowaniu Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dostarczyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty : a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29.01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ), a jeżeli okres działalnści jest krótszy w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiący przedmiot zamówienia o zał. nr 4 do SIWZ. c) aktyalny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składanie ofert. 3. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust1 ustawy Pzp, należy przedłożyć : a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ , b) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wedug formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu lub dokumentach wymienionych w pkt V SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z wiedzi i doświadzczenia wymagany jest wypełniny zał. nr 2 i zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Dostawcy zobowiązani są załączyć do oferty dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyki higenicznej ( GHP )

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy do odpowieniego zadania ( zał. 1.1 do zał. 1.8, zał. 5 - wzór umowy )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadowa.dps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społęcznej Sadowa , ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki w dziale Administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Sadowa , ul. Jagodowa 2, 05-092 Łomianki ( Sekretariat )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnych rt. spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. 1.1. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zal. 1.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dorobiu i wyrobó drobiarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. nr 1.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. nr 1.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. 1.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. nr 1.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. 1.7. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa jaj kurzych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zal. 1.8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.