Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Zielona Góra: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze oraz Placówek Terenowych KRUS w Gorzowie Wielkopolskim, Żarach i Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 495550 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze , gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4523100, faks 068 4523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze oraz Placówek Terenowych KRUS w Gorzowie Wielkopolskim, Żarach i Nowej Soli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze oraz Placówek Terenowych KRUS w Gorzowie Wielkopolskim, Żarach i Nowej Soli, w podziale na części: Część I - 3 urządzenia wielofunkcyjne (w tym 2-kolorowe, 1-czarnobiałe) Część II - 14 skanerów szczelinowych Część III - 5 komputerów przenośnych typu notebook (laptopy) Część IV - 14 drukarek monochromatycznych laserowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniku nr 4 do formularza oferty - Specyfikacja techniczna, w której zostały określone minimalne parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne sprzętu. 3. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wypełnioną w zakresie oferowanego sprzętu Specyfikację techniczną sprzętu komputerowego - wymagania minimalne wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia (nie dostarczenia) jakiejkolwiek pozycji dla wybranej części zamówienia wg powyższego załącznika. Oferta musi potwierdzać wszystkie parametry określone w załączniku nr 4 do formularza oferty. 4. Wymagania ogólne dla całości zamówienia: a) sprzęt ma być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, ze sterownikami oraz oprogramowaniem z licencjami i objęty gwarancją; b) oferowany sprzęt musi być jednorodny dla każdej części zamówienia tzn. wszystkie egzemplarze muszą być tego samego typu (ten sam model) tego samego producenta; c) należy podać typ i model oferowanego sprzętu oraz potwierdzić w kolumnie Szczegółowy opis oferowanego sprzętu załącznika nr 4 do formularza oferty (Specyfikacja techniczna sprzętu) wszystkie wymienione wymagania minimalne dla wybranej/ych części zamówienia. d) sprzęt musi spełniać wymagania normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych. e) wskazane w SIWZ nazwy własne, typy, modele, symbole itp. mają jedynie charakter wzorcowy. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, których mowa w art. 30 ust. 1-3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdy Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie co najmniej takim jak wzorcowe. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo-programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (dla wybranych części zamówienia) w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 4 do formularza oferty (Specyfikacji technicznej sprzętu). 6. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę i rozładunek towaru do wskazanej w umowie siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 7. Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje urządzenia wielofunkcyjne (część I zamówienia) oraz przeszkoli z obsługi urządzeń minimum (4) czterech pracowników w każdej wskazanej Placówce Terenowej KRUS, co zostanie potwierdzone protokołem (zakres musi skalkulować w cenie oferty). 8. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru lub nieodpowiedniej jakości, Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany na nowy wolny od wad, w terminie 3 dni od daty zgłoszenia. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.61.10-0, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.00-5, 48.62.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
I. Dla części I (urządzenia wielofunkcyjne): 1) certyfikat ISO 9001:2008 dla serwisu (certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą); 2) oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta. II) Dla części II (skanery szczelinowe): 1) certyfikat ISO 9001:2008 dla serwisu (certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą); 2) oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta. III) Dla części III (komputery przenośne - notebooki): 1) wydruk z testu PassMark potwierdzający wydajność procesora ze strony www.passmark.com IV) Dla części IV (drukarki monochromatyczne laserowe): 1) certyfikat ISO 9001:2008 dla serwisu (certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą); 2) oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) wypełniona Specyfikacja techniczna sprzętu zawierająca parametry oferowanego sprzętu komputerowego dla wybranej części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (Formularz oferty pkt 8 - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 4) pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) [wymagane również, gdy Ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a Oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny przy ul. Gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, I piętro pok.205 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny przy ul. Gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, I piętro pok.205 (sekretariat) lub drogą pocztową.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (w tym 2-kolorowe, 1-czarnobiałe) dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze z dostawą do siedzib Placówek Terenowych KRUS w Gorzowie Wielkopolskim, Żarach i Nowej Soli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniku nr 4 do formularza oferty - Specyfikacja techniczna, w której zostały określone minimalne parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa 14 sztuk skanerów szczelinowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniku nr 4 do formularza oferty - Specyfikacja techniczna, w której zostały określone minimalne parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa 5 sztuk komputerów przenośnych typu notebook (laptopy) dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniku nr 4 do formularza oferty - Specyfikacja techniczna, w której zostały określone minimalne parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa 14 sztuk drukarek monochromatycznych laserowych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniku nr 4 do formularza oferty - Specyfikacja techniczna, w której zostały określone minimalne parametry i wymagania techniczne oraz funkcjonalne sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa osprzętu sieciowego i wyposażenia elektronicznego dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze
- Dostawa drukarek 3D, filamentów i żywicy oraz skanerów 3D dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- Dostawa stołów montażowych, mebli i krzeseł warsztatowych dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 136 w km 8+736 w m. Lubniewice
- Zakup i dostawa zabawek oraz pomocy dydaktycznych do Żłobka Miejskiego nr 4
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu komputerowego, serwera i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- 17/2024 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- Dostawa zestawów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, UPS-ów i laptopa na potrzeby Szpitala Klinicznego MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.