eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków specjalistycznych dla Pralni oraz sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Gliwice: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków specjalistycznych dla Pralni oraz sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego.
Numer ogłoszenia: 495494 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków specjalistycznych dla Pralni oraz sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków specjalistycznych dla Pralni oraz sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego - poniżej 200 000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6, 39.51.44.00-2, 34.92.71.00-2, 39.71.34.20-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej podanych dokumentów: 1. dla zadania nr 1: a) pozycja od 1 do 10 specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC) - świadectwo jakości zdrowotnej PZH (dopuszczenia do obrotu) potwierdzające jakość i bezpieczeństwo produktów. b) kompozycja pozycji (1 i 4) oraz (3 i 5) specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC) - opinia dezynfekcyjna potwierdzająca zakres działania dezynfekcyjnego: B, Tbc, F, V, wydana przez PZH lub instytucję równoważną dla kompozycji dezynfekcyjnej c) kompozycja dezynfekcyjna dla pozycji 1 i 4 specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC) - opinia o pełnej skuteczności sporobójczej zgodnie z wymaganiami normy europejskiej EN 13704, w temp. 40 stopni C d) pozycja 3 specyfikacji asortymentowo cenowej (SAC)- deklaracja zgodności dla wyrobu medycznego klasy 2A - Certyfikat Wydany przez Jednostkę Notyfikowaną e) pozycja 4 specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC) - pozwolenie MZ na obrót produktem biobójczym f) wszystkie pozycje specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC) - karty charakterystyki g) wszystkie pozycje specyfikacji asortymentowo - cenowej (SAC) - etykiety produktów. UWAGA !! powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginale bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. dla zadania nr 2 i nr 4 -Zamawiający żąda próbek dla każdej pozycji ze specyfikacji asortymentowo - cenowej po 1 sztuce. Próbki należy dostarczyć opisane tzn. podać nazwę wykonawcy oraz nr pozycji, której dotyczą. Próbki należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach, zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. UWAGA !! próbki nie będą podlegały zwrotowi. UWAGA !! Specyfikacja Asortymentowo - Cenowa tzw. SAC znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego tj. www.io.gliwice.pl i stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj SIWZ również zamieszczonej na stronie interentowej Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach: a) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny - dotyczy wszytskich zadań b) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu ceny jednostkowej - dotyczy zadania nr 1 c) nazewnictwa produktu - dotyczy zadania nr 1 d) w przypadku wycofania przez producenta jednego produktu i wprowadzenia przez tego producenta na rynek produktu zamiennego, przy czym jakość, właściwości i parametry produktu zamiennego nie mogą być gorsze od produktu wycofanego, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny w stosunku do produktu wycofanego - dotyczy wszytskich zadań -Zamawiający zastrzega, że ilości podane w specyfikacji asortymentowo - cenowej są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie. W przypadku nie wykorzystania w całości danej pozycji asortymentowej w ramach danego zadania, Zamawiający uprawniony będzie do zakupu większej ilości innej pozycji asortymentowej w ramach tego zadania, przy czym wartość brutto nie może ulec zmianie -ustala się, że podane w ofercie ceny jednostkowe obowiązują przez cały okres trwania umowy. W przypadku istotnej zmiany kosztów nabycia przedmiotu umowy przez Wykonawcę w wyniku zmiany stawek podatkowych i celnych Strony na wniosek Zaiteresowanych strony na wniosek strony zainteresowanej dokonają zmian cen przedmiotu umowy w stopniu nie większym niż wielkość tych zmian. Zmiany cen wprowadzone zostaną aneksem do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówin Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki specjalistyczne dla Pralni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki specjalistyczne dla Pralni - poniżej 14000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pojemniki, dozowniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki, dozowniki - poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2, 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sól drogowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sól drogowa - poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: mopy płaskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mopy płaskie - poniżej 14 000 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.