eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Wołów: Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych.
Numer ogłoszenia: 49548 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST" , ul. Cicha 8, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 389 11 16, faks 71 389 11 17 wew. 505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.meblegp.pnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot sektora finasów publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do oddziału Zamawiającego okuć meblowych metalowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania): -zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych, -zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą sukcesywne dostawy następujących towarów: -zamek meblowy patentowy: przewidywana ilość zakupu: 600 szt. -zamek do drzwi przesuwnych bolcowy: przewidywana ilość zakupu: 200 szt zamek centralny frontalny L-600: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. zamek centralny frontalny L-800:przewidywana ilość zakupu: 900 szt. zamek pod kłódkę: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. zamek krzywkowy: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. zamek wielopunktowy klamka: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. zamek patentowy żaluzjowy: przewidywana ilość zakupu: 11 szt. zawias puszkowy fi 35 mm, 110st., do drzwi nakładanych: przewidywana ilość zakupu: 17000 szt. zawias taśmowy: przewidywana ilość zakupu: 500 mb. zawieszka meblowa duża: przewidywana ilość zakupu: 200 szt. zawieszka meblowa mała: przewidywana ilość zakupu: 70 szt. zasuwka meblowa: przewidywana ilość zakupu: 1500 szt. prowadnica rolkowa L-250: przewidywana ilość zakupu: 5 kpl. prowadnica rolkowa L-300: przewidywana ilość zakupu: 70 kpl. prowadnica rolkowa L-350: przewidywana ilość zakupu: 120 kpl. prowadnica rolkowa L-400: przewidywana ilość zakupu: 500 kpl. prowadnica rolkowa L-450: przewidywana ilość zakupu: 1.500 kpl. prowadnica rolkowa L-500: przewidywana ilość zakupu: 200 kpl. prowadnica rolkowa L-550: przewidywana ilość zakupu: 70 kpl. drążek profilowany: przewidywana ilość zakupu: 60 mb, uchwyt drążka profilowanego: przewidywana ilość zakupu: 100 szt. wieszak wysuwany L-300: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. wieszak wysuwany L-350: przewidywana ilość zakupu: 900 szt. kątownik pod półkę mały: przewidywana ilość zakupu: 180 szt. kątownik pod półkę średni: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. kątownik pod półkę duży: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. nóżka chrom O 100 mm: przewidywana ilość zakupu: 850 szt. masywna nóżka chrom O 100 mm: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. wieszak duży - kapeluszowy: przewidywana ilość zakupu: 650 szt. wieszak mały: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. uchwyt metalowy L-96 (kształt I): przewidywana ilość zakupu: 9000 szt. uchwyt metalowy L-128 (kształt I): przewidywana ilość zakupu: 280 szt. uchwyt metalowy wpuszczany: przewidywana ilość zakupu: 520 szt. okucie dolnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST:przewidywana ilość zakupu: 1400 szt. okucie górnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST:przewidywana ilość zakupu: 1300 szt. szyna aluminiowa prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST: przewidywana ilość zakupu: 1400 mb, śruba szwedzka M6x75: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. wkręt konfirmat 7x50: przewidywana ilość zakupu: 1 op. wkręt konfirmat 7x70: przewidywana ilość zakupu: 1 op. nakrętka M-6: przewidywana ilość zakupu: 100 kg złącze meblowe GM M6x31-40: przewidywana ilość zakupu: 5000 szt. wkręt do drewna 2,5x25: przewidywana ilość zakupu: 130 kg wkręt do drewna 3x16: przewidywana ilość zakupu: 35 kg wkręt do drewna 3x25: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 3,5x16: przewidywana ilość zakupu: 35 kg wkręt do drewna 3,5x30: przewidywana ilość zakupu:10 kg wkręt do drewna 4x16: przewidywana ilość zakupu: 130 kg wkręt do drewna 4x20: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x25: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x30: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x35: przewidywana ilość zakupu: 55 kg wkręt do drewna 4x40: przewidywana ilość zakupu: 80 kg wkręt do drewna 4x45: przewidywana ilość zakupu: 30 kg wkręt do drewna 4x50: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x60: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x70: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna walcowy 5x16: przewidywana ilość zakupu: 250 kg wkręt do drewna walcowy 5x20: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna walcowy 5x25: przewidywana ilość zakupu: 55 kg wkręt do metalu M6x12: przewidywana ilość zakupu: 50 kg wkręt do metalu M6x16: przewidywana ilość zakupu: 30 kg wkręt do metalu M6x20: przewidywana ilość zakupu: 5 kg kółko meblowe: przewidywana ilość zakupu: 9000 szt. noga metalowa z osłoną: przewidywana ilość zakupu: 4 szt. tor górny do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 6 mb tor dolny do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 6 mb prowadnik górny do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 16 szt. prowadnik dolny do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 16 szt. rączka do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 30 mb szczotka do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 10 mb podpórka kołkowa: przewidywana ilość zakupu: 7op. zawias płaski: przewidywana ilość zakupu: 40 szt. zasuwka mosiężna: przewidywana ilość zakupu: 45 szt. wkręt do drewna 6x200: przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. uchwyt metalowy - płaski L-96 : przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. uchwyt aluminiowy - kątowy L-96 : przewidywana ilość zakupu: 1500 szt. Zadanie nr 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą sukcesywne dostawy następujących towarów: zamek meblowy patentowy z wkładką: przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. zamek baskwilowy na klucz patentowy z wkładką: przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. okucie meblowe do kontenerków (piórnik + 3 szuflady) przewidywana ilość zakupu: 700 szt. okucie meblowe do kontenerków (piórnik + 4 szuflady) przewidywana ilość zakupu: 60 szt. zawias puszkowy do drzwi nakładanych: przewidywana ilość zakupu: 25000 szt. prowadnica do półki pod klawiaturę: przewidywana ilość zakupu: 1500 szt. zawias puszkowy do drzwi wpuszczanych: przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. zawias puszkowy z wbudowanym amortyzatorem: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. zasuwka prętowa: przewidywana ilość zakupu: 2500 szt. stelaż biurka (kształt I): przewidywana ilość zakupu: 2 szt. stelaż biurka (kształt II): przewidywana ilość zakupu: 2 szt. noga metalowa L-710, kolor: aluminium: przewidywana ilość zakupu: 220 szt. noga metalowa L-710, kolor: chrom polerowany: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. noga metalowa L-710, kolor: szlifowana stal: przewidywana ilość zakupu: 1000 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 44.52.11.40 - Zamki do mebli 44.52.31.00 - Zawiasy 44.52.32.00 - Mocowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.meblegp.pnet.pl/html/przetarg4RZP2011.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST Oddział w Rawiczu ul. 17 Stycznia 28 63-900 Rawicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST Oddział w Rawiczu ul. 17 Stycznia 28 63-900 Rawicz w Sekretariacie ZIGB PIAST.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.