Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Wołów: Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych.
Numer ogłoszenia: 49548 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST" , ul. Cicha 8, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 389 11 16, faks 71 389 11 17 wew. 505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.meblegp.pnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot sektora finasów publicznych..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do oddziału Zamawiającego okuć meblowych metalowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania): -zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych, -zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy okuć meblowych metalowych, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą sukcesywne dostawy następujących towarów: -zamek meblowy patentowy: przewidywana ilość zakupu: 600 szt. -zamek do drzwi przesuwnych bolcowy: przewidywana ilość zakupu: 200 szt zamek centralny frontalny L-600: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. zamek centralny frontalny L-800:przewidywana ilość zakupu: 900 szt. zamek pod kłódkę: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. zamek krzywkowy: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. zamek wielopunktowy klamka: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. zamek patentowy żaluzjowy: przewidywana ilość zakupu: 11 szt. zawias puszkowy fi 35 mm, 110st., do drzwi nakładanych: przewidywana ilość zakupu: 17000 szt. zawias taśmowy: przewidywana ilość zakupu: 500 mb. zawieszka meblowa duża: przewidywana ilość zakupu: 200 szt. zawieszka meblowa mała: przewidywana ilość zakupu: 70 szt. zasuwka meblowa: przewidywana ilość zakupu: 1500 szt. prowadnica rolkowa L-250: przewidywana ilość zakupu: 5 kpl. prowadnica rolkowa L-300: przewidywana ilość zakupu: 70 kpl. prowadnica rolkowa L-350: przewidywana ilość zakupu: 120 kpl. prowadnica rolkowa L-400: przewidywana ilość zakupu: 500 kpl. prowadnica rolkowa L-450: przewidywana ilość zakupu: 1.500 kpl. prowadnica rolkowa L-500: przewidywana ilość zakupu: 200 kpl. prowadnica rolkowa L-550: przewidywana ilość zakupu: 70 kpl. drążek profilowany: przewidywana ilość zakupu: 60 mb, uchwyt drążka profilowanego: przewidywana ilość zakupu: 100 szt. wieszak wysuwany L-300: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. wieszak wysuwany L-350: przewidywana ilość zakupu: 900 szt. kątownik pod półkę mały: przewidywana ilość zakupu: 180 szt. kątownik pod półkę średni: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. kątownik pod półkę duży: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. nóżka chrom O 100 mm: przewidywana ilość zakupu: 850 szt. masywna nóżka chrom O 100 mm: przewidywana ilość zakupu: 5 szt. wieszak duży - kapeluszowy: przewidywana ilość zakupu: 650 szt. wieszak mały: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. uchwyt metalowy L-96 (kształt I): przewidywana ilość zakupu: 9000 szt. uchwyt metalowy L-128 (kształt I): przewidywana ilość zakupu: 280 szt. uchwyt metalowy wpuszczany: przewidywana ilość zakupu: 520 szt. okucie dolnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST:przewidywana ilość zakupu: 1400 szt. okucie górnego prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST:przewidywana ilość zakupu: 1300 szt. szyna aluminiowa prowadzenia systemu drzwi przesuwnych typu FAST: przewidywana ilość zakupu: 1400 mb, śruba szwedzka M6x75: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. wkręt konfirmat 7x50: przewidywana ilość zakupu: 1 op. wkręt konfirmat 7x70: przewidywana ilość zakupu: 1 op. nakrętka M-6: przewidywana ilość zakupu: 100 kg złącze meblowe GM M6x31-40: przewidywana ilość zakupu: 5000 szt. wkręt do drewna 2,5x25: przewidywana ilość zakupu: 130 kg wkręt do drewna 3x16: przewidywana ilość zakupu: 35 kg wkręt do drewna 3x25: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 3,5x16: przewidywana ilość zakupu: 35 kg wkręt do drewna 3,5x30: przewidywana ilość zakupu:10 kg wkręt do drewna 4x16: przewidywana ilość zakupu: 130 kg wkręt do drewna 4x20: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x25: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x30: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x35: przewidywana ilość zakupu: 55 kg wkręt do drewna 4x40: przewidywana ilość zakupu: 80 kg wkręt do drewna 4x45: przewidywana ilość zakupu: 30 kg wkręt do drewna 4x50: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x60: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna 4x70: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna walcowy 5x16: przewidywana ilość zakupu: 250 kg wkręt do drewna walcowy 5x20: przewidywana ilość zakupu: 10 kg wkręt do drewna walcowy 5x25: przewidywana ilość zakupu: 55 kg wkręt do metalu M6x12: przewidywana ilość zakupu: 50 kg wkręt do metalu M6x16: przewidywana ilość zakupu: 30 kg wkręt do metalu M6x20: przewidywana ilość zakupu: 5 kg kółko meblowe: przewidywana ilość zakupu: 9000 szt. noga metalowa z osłoną: przewidywana ilość zakupu: 4 szt. tor górny do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 6 mb tor dolny do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 6 mb prowadnik górny do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 16 szt. prowadnik dolny do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 16 szt. rączka do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 30 mb szczotka do montażu drzwi przesuwnych typu FOCUS: przewidywana ilość zakupu: 10 mb podpórka kołkowa: przewidywana ilość zakupu: 7op. zawias płaski: przewidywana ilość zakupu: 40 szt. zasuwka mosiężna: przewidywana ilość zakupu: 45 szt. wkręt do drewna 6x200: przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. uchwyt metalowy - płaski L-96 : przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. uchwyt aluminiowy - kątowy L-96 : przewidywana ilość zakupu: 1500 szt. Zadanie nr 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą sukcesywne dostawy następujących towarów: zamek meblowy patentowy z wkładką: przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. zamek baskwilowy na klucz patentowy z wkładką: przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. okucie meblowe do kontenerków (piórnik + 3 szuflady) przewidywana ilość zakupu: 700 szt. okucie meblowe do kontenerków (piórnik + 4 szuflady) przewidywana ilość zakupu: 60 szt. zawias puszkowy do drzwi nakładanych: przewidywana ilość zakupu: 25000 szt. prowadnica do półki pod klawiaturę: przewidywana ilość zakupu: 1500 szt. zawias puszkowy do drzwi wpuszczanych: przewidywana ilość zakupu: 2000 szt. zawias puszkowy z wbudowanym amortyzatorem: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. zasuwka prętowa: przewidywana ilość zakupu: 2500 szt. stelaż biurka (kształt I): przewidywana ilość zakupu: 2 szt. stelaż biurka (kształt II): przewidywana ilość zakupu: 2 szt. noga metalowa L-710, kolor: aluminium: przewidywana ilość zakupu: 220 szt. noga metalowa L-710, kolor: chrom polerowany: przewidywana ilość zakupu: 10 szt. noga metalowa L-710, kolor: szlifowana stal: przewidywana ilość zakupu: 1000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 44.52.11.40 - Zamki do mebli 44.52.31.00 - Zawiasy 44.52.32.00 - Mocowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.meblegp.pnet.pl/html/przetarg4RZP2011.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST
Oddział w Rawiczu
ul. 17 Stycznia 28
63-900 Rawicz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST Oddział w Rawiczu ul. 17 Stycznia 28 63-900 Rawicz w Sekretariacie ZIGB PIAST.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Stęszów - Etap II
- Budowa oświetlenia drogowego w Starym Wołowie
- Budowa świetlicy wiejskiej w m. Proszkowa - Etap II
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Przeprowadzenie robót budowlanych (adaptacji) w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym oraz w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
więcej: przetargi w Wołowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.