eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Druk i konfekcjonowanie zestawów egzaminacyjnych w 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Kraków: Druk i konfekcjonowanie zestawów egzaminacyjnych w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 49515 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56884 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i konfekcjonowanie zestawów egzaminacyjnych w 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I:Przygotowanie do druku i druk około 63220 różnych zestawów zadań egzaminacyjnych do części ustnej egzaminu maturalnego w kilku rodzajach arkuszy egzaminacyjnych (oznaczonych jako A1, A4, A6 i A9), dla maksimum 7 języków obcych nowożytnych na poziomie podstawowym, rozszerzonym i bez określenia poziomu, pakowanie ich w pakiety (ok. 2735 kpl.) określone w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) i konfekcjonowanie do pakietów zbiorczych zgodnie z indywidualnymi zamówieniami z ok. 1330 szkół. W ramach zamówiena należy wykonać rezerwę przeznaczoną dla OKE w Krakowie składającą się z 2 pakietów 6 zestawowych arkusza A1 z każdego języka i poziomu. Ponadto, dla każdego pakietu zestawów w danym języku, bez określenia poziomu, należy wydrukować i umieścić wewnątrz pakietu arkusz zawierający pytania do rozmowy wstępnej w tym samym języku, co zestawy. Łączna ilość zamówienia oszacowana jak wyżej ustalona będzie ostatecznie na podstawie przesłanej do Wykonawcy bazy danych w postaci zapisu elektronicznego zawierającego dane adresowe Punktów Odbioru Prac i szkół oraz liczbę zamówionych przez szkołę zestawów w pakietach odpowiednich dla danego języka, poziomu lub bez określenia poziomu. Bazę danych Zamawiający udostępni temu Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę - nie wcześniej niż w okresie między dniem 13 a 18 marca 2014 r. W tym okresie planowane jest również uzyskanie ostatecznej wersji zestawów zaakceptowanej przez Zamawiającego i zakończenie procedury przygotowywania zestawów do druku przy udziale Wykonawcy, co zostało opisane niżej w punkcie B.3. (Poza pakietami, których ostateczna liczba zostanie ustalona na podstawie przesłanej bazy, należy wydrukować rezerwowe pakiety przeznaczone dla OKE w Krakowie, o czym wspomniano wyżej.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilości i rodzaju zamówionych zestawów w tym rezygnacji z wykonania części zakresu zamówienia - przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w związku z systemową możliwością dokonywania zmian przez przystępujących do egzaminu maturalnego w terminie po ogłoszeniu postępowania przetargowego. Zarówno rodzaj, jak i liczba zestawów może być zmieniona w niewielkim zakresie. Ostateczny rodzaj zestawów do drukowania i ich liczba dostępna będzie po przekazaniu bazy danych wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Część II: Przedmiotem zamówienia w części II jest wykonanie i dostawa podkładów (poddruków) do druku suplementów do dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w nakładzie 150 000 szt. Podkład do suplementu ma postać białej karty papieru kserograficznego A4 o gramaturze 80g/m2 (wykluczone jest wykorzystanie papieru offsetowego), format z jednostronnym nadrukiem (4+0) logo Europass oraz flagi z widniejącym pod nią napisem Rzeczpospolita Polska - według wzorca dostarczonego przez Europass (przykład poddruku w załączniku nr 10 do SIWZ). Właściwy wzór do wykonania podkładu zostanie przesłany Wykonawcy po podpisaniu umowy. Podkłady mogą być wykonywane dopiero po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego jakości próbnego wydruku dostarczonego do siedziby Zamawiającego. (Sprawdzone będzie właściwe usytuowanie nadruku na arkuszu, nasycenie barw i jakość papieru.) Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, w pudłach o sztywności i wytrzymałości umożliwiającej ich składowanie jedne na drugich, zabezpieczających wykonane arkusze przed zamoknięciem, zabrudzeniem i uszkodzeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilości i rodzaju zamówionych podkładów w tym rezygnacji z wykonania części zakresu zamówienia - przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Część III: Przedmiotem zamówienia w części III jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego kart weryfikacji w nakładzie jak niżej: 1. Karta weryfikacji SP (sprawdzian) - nakład 3240 szt. Karta weryfikacji SP ma postać karty papieru A4 koloru seledynowego (pistacjowego) z nadrukiem 2+0 (czarno-czerwony). Karty należy dostarczyć zapakowane do 54 kopert po 60 szt. w każdej kopercie. Termin wykonania: 4 kwiecień 2014 r. do godz. 15:00 - dostawa do siedziby OKE w Krakowie. Zamówienie należy wykonać niezwłocznie, z dnia na dzień, po dostarczeniu wzoru, co nastąpi najwcześniej 01-04-2014 po godz. 15:00. 2. Karta weryfikacji GH (egzamin gimnazjalny) - nakład 2610 szt. Karta weryfikacji GH ma postać karty papieru A4 koloru seledynowego (pistacjowego) z nadrukiem 2+1 (pierwsza strona czarno-czerwony, druga czarny). Karty należy dostarczyć zapakowane do 58 kopert po 45 szt. w każdej kopercie. Termin wykonania: 25 kwiecień 2014 r. w godzinach rannych - dostawa do siedziby OKE w Krakowie. Zamówienie należy wykonać niezwłocznie, z dnia na dzień, po dostarczeniu wzoru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • The Challenge Group A. J. Molscy Sp. J., ul. Długa 44/50, 00-241 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136637,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83673,16

  • Oferta z najniższą ceną: 83673,16 / Oferta z najwyższą ceną: 125292,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.