eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › OPRZYRZĄDOWANIE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 49506 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Kutno: OPRZYRZĄDOWANIE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 100974785, ul. Kościuszki  52, 99-300  Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48(24)3880202, e-mail a.piatek@szpital.kutno.pl, faks +48(24)3880201.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.szpital.kutno.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.szpital.kutno.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRZYRZĄDOWANIE DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Numer referencyjny: ZP/10/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pasów, pasów do KTG, okularów do fototerapii, filtrów, taśm do mocowania osprzętu, mat dekontaminacyjnych, systemu płukania pulsacyjnego, mat antypoślizgowych do ostrych narzędzi chirurgicznych, pudełek do liczenia igieł i zdejmowania ostrzy, gumek recepturek, tac papierowych, sznurka pakowego, uszczelek do sterylizatorów, uszczelek do myjni automatycznej typu Newmatic, rękawic do wyjmowania wsadów sterylizacyjnych, sprzętu do walidacji procesu sterylizacji w sterylizatorach parowych typu Securex, portów laparoskopowych jednorazowego użytku gwintowanych z obturatorami o zakończeniu piramidalnym, bezpiecznym tnącym, masek do dezynfekcji, indywidualnych zestawów ochrony chemicznej, narzędzi, sond typu Nabotoffa do ekstrypacji żył, kabli, zestawów rur karbowanych, zestawów odprowadzeń, czujników do pulsoksymetru, oprzyrządowania do aparatu USG, zestawu Symphony do laktatora, pasów do unieruchomienia, wanienek do moczenia narzędzi, narzędzi chirurgicznych, mankietów do kardiomonitorów, dozowników do tlenu, aparatów do pomiaru ciśnienia, elektrod do fizjoterapii, osprzętu do endoskopów, oprzyrządowania do kardiomonitorów i aparatu EKG, poduszek medycznych, oprzyrządowania do urządzeń w pracowni EKG, wózków na bieliznę, ubrań barierowych operacyjnych oraz sprzętu laryngoskopowego dla "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.

II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne
Dodatkowe kody CPV:30197000-6, 39541130-6, 33140000-3, 33169000-2, 33157810-6, 33168000-5, 39516120-9, 18100000-0, 38423100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 24


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 pkt. 12-23.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 876) lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego. 2)Karty techniczne oraz/lub inne dokumenty np. katalogi, foldery, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu z wymaganiami SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2. Kserokopia dowodu wpłacenia / wniesienia wadium. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załączniki nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów - Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z Oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Na podstawie art. 45 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium dla całości przedmiotu zamówienia (wszystkie pakiety) wynosi: 24.459 PLN (wartość wadiów cząstkowych z podziałem na poszczególne pakiety szczegółowo została opisana w Rozdziale XII SIWZ).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy w następujących okolicznościach i na następujących zasadach: 1) wprowadzenia produktu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji (lub obrotu) przez producenta - Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zgodnych z tymi minimalnymi opisanymi w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktów może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e. 3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Pasy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pasy do mocowania pacjenta na stole operacyjnym, dziurkowane dwurzędowo w sentencji co 2-3cm od długości 120cm. Inne niż skórkowe. Długość 240cm, szerokość 10cm, tolerancja ( +/-10%) szt. 5; 2. Pasy do mocowania kończyn zapinane na rzepy. Długość 90cm, szerokość 6cm, powierzchnia zapięcia 20cm, tolerancja( +/-10%). szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Pasy do KTG

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rolka pasa wielokrotnego użytku do KTG szt. 24
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Okulary do fototerapii

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Okulary do fototerapii ochronne na oczy. Miękki materiał na rzep dla noworodków. szt. 400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Filtry

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filtr antybakteryjny i hydrofobowy dostosowany do ssaka NEWS ASKIR 30 szt. 2; 2. Filtry do materacy p/odleżynowych, oczyszczający zasysane powietrze do pompy TANIA szt. 40; 3. Ustniki i rury karbowane do inhalatora wyk. z PCV jednorazowe, kompatybilne z inhalatorem RESPIRAIR typ F 400 szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Taśmy do mocowania osprzętu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samoprzylepne, sterylne paski do mocowania osprzętu przy zabiegach operacyjnech zgodne z normą EN/PN 13795 pakowane pojedynczo w papier-folię o wymiarach 8x50cm (+/-10%) szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Maty dekontaminacyjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mata dekontaminacyjna o wymiarach 115x45cm (+/-10% dla rozmiarów), wielowarstwowa, wykonana z folii polietylenowej zawierającej klej i środek bakteriobójczy. szt. 6000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: System płukania pulsacyjnego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy system z własnym zasilaniem bateryjnym do płukania pulsacyjnego i opcją odsysania z możliwością regulacji siły płukania pulsacyjnego. Długość drenów płukania i ssania 3m (+/- 10%). szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Mata antypoślizgowa do ostrych narzędzi chirurgicznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylna, jednorazowa miękka mata wykonana z pianki PCV lub poliestru z taśmami przylepnymi, rozmiar 25x40cm (+/- 10%) pakowana pojedynczo w opakowaniu folia-papier. szt. 250
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Pudełko do liczenia igieł i zdejmowania ostrzy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylne jednorazowe pudełko do liczenia igieł wyposażone w przyrząd do zdejmowania ostrzy, bezpieczne zamknięcie automatyczne zabezpieczające przed otwarciem podczas transportowania pudełka z odpadami niebezpiecznymi, pakowanie pojedynczo w opakowanie folia-papier. szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Gumki recepturki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gumki recepturki o średnicy 20 mm, szerokość 1,5 mm, grubość 1,5 mm. 1/2 obwodu 30mm (+/- 10%) kg 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Tace papierowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tace papierowe 13x20 (+/- 10%) 1 opakowanie - 250 sztuk 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33198000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Sznurek pakowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sznurek pakowy - szpagat zwój 0,5 lub 1kg kg 30 x 0,5kg lub 15 x 1kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39541130-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Uszczelki do sterylizatorów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uszczelki do drzwi sterylizatorów parowych typu Securex (rok prod. 1997) szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Uszczelki do myjni automatycznej typu Newamatic

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uszczelki drzwi myjni typu Newamatic metr 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: Rękawice do wyjmowania wsadów sterylizacyjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rekawice odporne na wysoką temperaturę przechodzące minimum 100 procesów sterylizacji parowej 134st.C bez zmiany kształtu. para 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: Sprzęt do walidacjii procesu sterylizacji w sterylizatorach parowych typu Securex (rok prod. 1997)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pisaki do zapisu procesu sterylizacji parowej czerwone szt. 10 2. Pisaki do zapisu procesu sterylizacji parowej czarne szt. 10 3. Papier do wydruku zapisu procesu sterylizacji 5 szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: Porty laparoskopowe jednorazowego użytku, gwintowane z obturatorami o zakończeniu piramidalnym, bezpiecznym tnącym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kaniula 10 mm z kranikiem o długości nie mniej niż 100mm, wyposażone w redukcję do narzędzi 5 mm 1 komplet 15 2. Kaniule 5 mm z kranikiem, o długości nie mniej niż 100mm 1 komplet 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: Maski do dezynfekcji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Półmaska z zaworem wydechowym zmniejszającym stężenie dwutlenku węgla i pary wodnej 1 szt. 400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: Indywidualny zestaw ochrony chemicznej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Skład zestawu: google ochronne-1szt, półmaska gazowa wielokrotnego użytku- 1 szt., pochłaniacze - 2 szt., rękawice nitrylowe- 4 szt., kombinezon z filmem mikroporowatym- 1 szt. 1 komplet 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa: Narzędzia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Imadło typu Mayo-Hegar, utwardzane, wkładka z węglików spiekanych, rękojeść w kolorze złota, dł 160 mm szt. 10 2. Imadło typu Mayo-Hegar, utwardzone, bransze robocze ryflowane, rękojeść w kolorze złotym, dł 180 mm szt. 20 3. Kontener sterylizacyjny, wykonany z anodyzowanego stopu aluminium, o wym 590x290x150 mm (dł.x szer.x wys.) z pokrywą perforowaną w kolorze srebrnym szt. 2 4. Odgryzacz kostny Stille, przegubowy, bocznie odgięty, szer części roboczej 6 mm, dł. 230 mm szt. 4 5. Odgryzacz kostny Marquardt, łamany, ze sprężyną, końcówka robocza zakrzywiona, dł. 200 mm szt. 4 6. Raspator LAMBOTTE, dł. 210 mm, szer. 15 mm szt. 5 7. Nożyczki preparycyjne Metzenbaum, zagięte, utwardzane, ostrza z wkładkami z węglików spiekanych, rękojeść w kolorze złotym, dł. 180 mm szt. 10 8. Łyżka ginekologiczna Schroeder, fig. 4, dł. 300 mm szt. 1 9. Nasadki do ostrzy jednorazowych nr 3 (dł.nasadki 16-17cm) szt. 10 10. Nasadki do ostrzy jednorazowych nr 4 (dł.nasadki 14-15cm) szt. 5 11. Kleszcze pean prosty (14cm - 5 1/2) szt. 12 12. Kleszcze pean zagięty (14cm - 5 1/2) szt. 10 13. Kleszcze Kocher (18cm - 7 1/8) szt. 15 14. Nożyczki chirurgiczne 0/T 14 cm koniec ostry-tępy (10,5cm - 4 1/8) szt. 5 15. Szczękorozwieracz szt. 5 16. Nożyczki z kulką 20cm szt. 10 17. Kleszczyki Magilla szt. 5 18. Językotrzymacz dla dorosłych szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33169000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa: Sondy typu Nabotoffa do ekstrypacji żył

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład zestawu wchodzi: - końcówka plastikowa giętka, - końcówka metalowa 3mmm, -cztery oliwki od 6 do 15mmm, - prowadnica elastyczna 1000mm, - uchwyt T komplet 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22    Nazwa: Kable

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kabel do jednorazowej elektrody neutralnej min 3 metry długości, kompatybilny z użytkowaną elektrokoagulacją typu SPECTRUM emed szt. 3 2. Wielorazowy uchwyt elektrody czynnej z kablem min 3 m długości kompatybilny z użytkowaną elektrokoagulacją typu SPECTRUM emed szt. 10 3. Bipolarna penseta z kablem min 3 m długości kompatybilna z użytkowaną elektrokoagulacją typu SPECTRUM emed szt. 1 4. Wielorazowe kleszczyki dł.23cm do bipolarnnego zamykania naczyń krwionośnych z zagiętą, gładką końcówką z kablem kompatybilnym z systemem rozpoznawania narzędzi 3 m szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23    Nazwa: Kable

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kabel do jednorazowej elektrody neutralnej min 3 metry długości, kompatybilny z posiadanym lancetronem typu Erbe VIO 300 szt. 6 2. Wielorazowy uchwyt elektrody czynnej z kablem min 3 m długości kompatybilny z posiadanym lancetronem typu Erbe VIO 300 szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24    Nazwa: Elektrody do koagulacji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektrody do koagulacji kompatybilne z lancetronem ERBE T-400C niedzielone szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin dostawy20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25    Nazwa: Kable

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kabel do jednorazowej elektrody neutralnej min 3 metry długości, kompatybilny z posiadanym lancetronem typu ForceTriad rok 2012 szt. 2 2. Wielorazowy uchwyt elektrody czynnej z kablem min 3 m długości kompatybilny z posiadanym lancetronem typu ForceTriad rok 2012 szt. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Ocena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26    Nazwa: Zestaw rur karbowanych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw rur karbowanych do aparatu do znieczulenia (Titus A R LM 0028 ROK1992 11/M-0085/92-KOMPATYBILNE DO OTWORU) szt. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27    Nazwa: Kable

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do aparatu EKG (M-trace) MEDICAL, rok prod. 2011 szt. 2 2. Kabel pacjenta z odprowadzeniami Biolight CARDIO M9500 szt. 12 3. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do aparatu EKG ASPELdo aparatu AsCARD MR GREY dla dzieci i dla dorosłych rok prod. 2012 szt. 1 4. KLIPS (czujnik saturacji) do Novometrix Oxypleth typ 520 szt. 20 5. Klips czujnik saturacji na palec dla dorosłych wielokrotnego użytku, długość kabla powyżej 1metra, z możliwością oczyszczania detergentem i dezynfekcji, kompatybilny z monitorami CARDIO M 9500 firma PYRAMED (data produkcji 2011-2015) szt. 150 6. Czujnik saturacji (klips) na palec dla dorosłych wielokrotnego użytku, długość kabla powyżej 1metra, z możliwością oczyszczania detergentem i dezynfekcji, kompatybilny z monitorami Bene ViewT8, Bene ViewT5 firma MINDRAY rozm.uniwersalny. szt. 50 7. Czujnik saturacji (klips) na palec dla dorosłych wielokrotnego użytku, długość kabla powyżej 1metra, z możliwością oczyszczania detergentem i dezynfekcji, kompatybilny z monitorami firma Emtel TYPFX 3000MD szt. 100 8. Czujnik saturacji (klips) na palec dla dorosłych wielokrotnego użytku,długość kabla powyżej 1metra, z możliwością oczyszczenia detergentem i dezynfekcji,kompatybilny z monitorami firma MINDRAY Typ MC 1200 szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28    Nazwa: Zestawy odprowadzeń

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do elektrografu AsCARD MrGrey szt. 2 2. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do kardiomonitora CARDIO 9500 firma Biolight r.prod.2011 szt. 30 3. Czujnik saturacji SpO2, pulsoksymetr kompatybilny z kardiomonitorem CARDIO 9500 rok prod. 2011 szt. 60 4. Zestaw odprowadzeń do aparatu EKG kompatybilne z aparatem EKG M-TRACE rok prod. 2011 szt. 1 5. Czujnik saturacji, klips do pulsoksmetru OXYPLETH model 520AEPR firmy Novometrics szt. 4 6. Zestaw odprowadzeń do defibrylatora DefiMax bihasic szt. 2 7. Czujnik saturaji do pulsoksymetru ACCURRO na klips szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29    Nazwa: ZESTAW ODPROWADZEŃ DO ACCURO TYP CHARMCARE rok prod. 2016

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30    Nazwa: CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRU

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czujnik saturacji SpO2 przylepny, jednorazowy, kompatybilny z pulsoksymetrem NELLCOR typ NPB-295 szt. 800 2. Czujnik saturacji SpO2 dla wcześniaków i noworodków z opaską materiałowo gąbkową, kompatybilny z pulsoksymetrem NOVAMETRIX typ515C,typ520A szt. 800 3. Przedłużacz do SpO2 (kabel do monitora) kompatybilny z moniteorami Firmy Mindray Typ MEC1200. Benewiew T5, T8 szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31    Nazwa: OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU USG

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Osłonka na głowicę 200 szt. op. 15000 2. Papier do videoplintera (SONY)-110HG 110mmx18mm, wysoki błysk i kontrast szer.110mm,oryginalny,termoczuły do czarno białych videoprinterów firmySONY szt. 800
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32    Nazwa: ZESTAW SYMPHONY DO LAKTATORA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw osobisty do odciągania pokarmu kobiecego do laktatora SYMPHONY jednodniowego użytku lub 8 użyć, sterylny, z 5 letnim terminem gwarancji; obie daty nadrukowane na każdym pojedynczym opakowaniu, wykonany z polipropylenu nie zawierającego Bisphenolu A ani ftalanów. Membrana zintegrowana z drenem z nakrętką kompatybilną ze wszystkimi butlkami o standardowym gwincie, rozm. Lejka 24mm, 27mm, 30mm szt. 324 2. Butelki szpitalne jednokrotnego użytku typu REASY-50-USE dostępne w wersji 80ml. Czysta mikrobiologicznie, termin ważności 3 lata, wyk z polipropylenu nie zawiera Bisphenolu A i ftalanów. Skala co 10ml; odporna na ścieranie z nakrętką na gwint standardowy. szt. 520
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy 20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33    Nazwa: PASY DO UNIERUCHOMIENIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pasy do unieruchomienia pacjenta na nadgarstki i kostki z taśmą do ramy łóżka, odporne na uszkodzenia z wyściółką od wew. strony, wzmocnione na długości,elementy metalowe nie ulegające korozji, z mozliwością czyszczenia środkami chemicznymi szt. 10 2. Temblak na kończynę górną z pasem rozm. M, L szt. 50 3. Klin p/obrzękowy wymiary 48cmx38cmx25cm z pokrowcem PCV ,umożliwiający mycie i dezynfekcje szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34    Nazwa: WANIENKA DO MOCZENIA NARZĘDZI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wanienka do moczenia narzędzi z siatką do odsaczania narzędzi - 3l szt. 10 2. Wanienka do moczenia narzędzi z siatką do odsaczania narzędzi - 5l szt. 10 3. Wanienka do moczenia narzędzi z siatką do odsaczania narzędzi - 10l szt. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35    Nazwa: NARZĘDZIA CHIRURGICZNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kleszczyki naczyniowe Crile, proste, końcówka robocza ryflowana, dł.140mm szt. 2 2. Kleszczyki naczyniowe Crile, odgięte, końcówka robocza ryflowana, dł.140mm szt. 2 3. Kleszczyki naczyniowe typu Leriche, zakrzywione, dł. 150mm szt. 10 4. Kleszczyki naczyniowe, bardzo delikatne, o najwyższej precyzji, bardzo lekkie, zakrzywione, końcówki robocze ryflowane, dł.całk.125mm szt. 5 5. Rozwieracz automatyczny tpu Weitlaner, tępy, ząbki 3x4, długość zęba16mm, dł.całkowita 130mm szt. 2 6. Nożyczki typu Iris standard, zagięte, dł.115mm szt. 10 7. Trzonki do ostrzy wymiennych, standard, figura nr 4 szt. 4 8. Kaniula prosta z oliwką Luer, 1,2x80mm szt. 5 9. Kaniula zagięta z oliwką Luer 1,8x80mm szt. 3 10. Tarcze do piły cięcia gipsu i do cięcia gipsu-średnica 65mm szt. 10 11. Kleszcze Wolf do zdejmowania gipsu dł.25cm szt. 1 12. Nożyczki do cięcia drutu 22cm szt. 1 13. Nożyczki do cięcia drutu 17cm szt. 1 14. Nożyczki z kulką 20cm szt. 2 15. Nożyczki do cięcia gipsu 37cm szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33169000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36    Nazwa: MANKIETY DO KARDIOMONITORÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mankiet NIBP wielokrotnego użytku rozm. 33-47cm, 1-żyłowy, dwuwarstwowy zmożliwością oczyszczenia detergentem i dezynfekcji, kompatybilny z monitorami Bene Viev, Mindray, MECI 200, Emtel, M 9500 (data produkcji 2011-2015). szt. 300 2. Mankiet NIBP wielokrotnego użytku rozm. 27,5-36cm, 1-żyłowy, dwuwarstwowy zmożliwością oczyszczenia detergentem i dezynfekcji, kompatybilny z monitorami Bene Viev, Mindray, MECI 200, Emtel, M 9500 (data produkcji 2011-2015). szt. 6 3. Mankiet NIBP wielokrotnego użytku rozm. 20,5-28cm, 1-żyłowy, dwuwarstwowy zmożliwością oczyszczenia detergentem i dezynfekcji, kompatybilny z monitorami Bene Viev, Mindray, MECI 200, Emtel, M 9500 (data produkcji 2011-2015). szt. 6 4. Jednorazowy mankiet NIBP dla noworodka o wymiarach 4,2x7,1;5,0x10,5;6,9x11,7cm kompatybilne z kardiomonitorem ECONET typ Compact 9 szt. 100 5. Mankiety do NIBP szer.25-35cm, pokryte powłoka umożliwiającą mycie i dezynfekcję do kardiomonitora CARDIO 9500 firmy Biolight rok prod. 2011 szt. 14 6. Wężyk NIBP (do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego) kompatybilny z monitorami: Firmy Emtel Typ FX3000 szt. 20 7. Wężyk NIBP (do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego) kompatybilny z monitorami: Firmy Mindray Typ MEC1200, Benewiew T5,T8 szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37    Nazwa: PRZEWODY DO MONITOROWANIA EKG

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kabel 5-odprowadzeniowy wielokrotnego użytku, długość kabla z odprowadzeniami ok.3,5metra, zmożliwością oczyszczenia detergentem i dezynfekcji, zakończony końcówką kompatybilną z monitorami Bene, Viev, Mindray, MECI 200, Emtel, M 9500 (data produkcji 2011-2015). Odprowadzenia kabla zbiorczego (zatrzask lub klamra-clip). szt. 300 2. Kabel EKG 3-odprowadzeniowe, 23x23mm, włókninowe z przewodem 50cm, miękka tkanina kompatybilne z kardiomonitorem Compact 9 szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38    Nazwa: DOZOWNIK DO TLENU

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dozownik do tlenu z wtykiem do szybkozłącza przystosowany do pojemników jednorazowych. szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33157810-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39    Nazwa: APARATY DO POMIARU CIŚNIENIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aparaty do pomiaru cisnienia krwi dla dorosłych, naramienne, mankiet z powłoką umożliwiającą mycie i dezynfekcje. szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38423100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40    Nazwa: Elektrody do fizjoterapii

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Elektrody do fizjoterapii silikonowo-węglowa o wymiarze 6x6cm posiadająca dwa gniazda zakończone wtykiem typu ''banan" 2 i 4mm szt. 32 2. Elektrody do fizjoterapii silikonowo-węglowa o wymiarze 10x7cm posiadająca 1 gniazdo zakończone wtykiem typu ''banan"4mm szt. 64 3. Pokrowiec wiskozowe do elektroterapii zabezpieczające pacjenta przed ewentualnymi poparzeniami w czasie wykonywania zabiegów fizykoterapii 10x12cm szt. 80 4. Podkładki pod elektrody vacum z gąbki do terapii podciśnieniowej o wym. 60mm op. 4 szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin płatności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41    Nazwa: OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pętla diatermiczna do polipektomii, wielorazowa (autoklawowana) na stałe połączona z rączką i osłonką z portem do płukania, owalna, śr. pętli 35mm, śr.oslonki 2,3mm ,długość 230cm szt. 15 2. Balon ekstrakcyjny, 3-kanałowy, progresywny, jednorazowy, 7Fr, śred. balonu 9-13-16mm, 3 różne strzykawki, z markerem Rtg, na prowadnik 0,035 cala, dł.200cm szt. 20 3. Sfinkterom łukowy, wielorazowy, na prowadnik 0,035cala, dwukanałowy z funkcjonalnością trójkanałowego (możliwość podania kontrastu podczas pracy z prowadnikiem), dł.cięciwy 25mm, końcówka dystalna temperowana ze śr. 2,2mm do 1,8mm. szt. 10 4. Prowadnica wielorazowego użytku 0,025cala, giętka końcówka 5mm, dł.400cm, pakowana w okrągłe, plastikowe opakowanie z portem do płukania. szt. 5 5. Kleszczyki wielorazowego użytku do biopsji, łyżeczki owalne z okienkiem, rękojeść z tworzywa sztucznego trwale połączona ze spiralą kleszczy za pomocą gumowego przegubu. Pełny szlif na odcinku 20cm od końca dystalnego, śr.2,5mm, dł. robocza 230cm szt. 15 6. Protezy plietylenowe, jednorazowe, proste śr. 10 Fr, dł. 15cm w opakowaniu sterylnym, wraz z protezą plastikowy pozycjoner ułatwiający wkładanie protezy do kanału roboczego. szt. 15 7. Pompka do balonów, zakres ciśnień 0-440 PSI, zawór trójdrożny z portami L-L szt. 2 8. Balon ciśnieniowy do poszerzania zwężeń: progresywny, trójstopniowy, jednorazowy, śr. cewnika 7 Fr, min. Kanał roboczy 2,8mm. Posiadający markery RTG na obu końcach balona oraz jeden marker RTG na dystalnym końcu osłonki. Współpracujący z prowadnikiem 0,035 dł. cewnika 200cm, dł. balona 30mm, średnice balonów: 1). 6mm; 7mm; 8mm 2). 8mm; 9mm; 10mm 3). 10mm; 11mm; 12mm 4). 12mm; 13,5mm; 15mm. Na cewniku umieszczona fluorescencyjna etykieta opisująca wartości ciśnień oraz zależne od nich średnice. szt. 3 9. Jednorazowy zestaw do opaskowania żylaków przełyku, 6-gumowy, wstępnie złożony (nić przewleczona przez teflonowy cewnik, nawinięta na szpulę), przedostatnia gumka odróżniająca się kolorem od pozostałych, część dystalna przeźroczysta, potwierdzeniem zrzucenia gumki jest jedno słyszalne kliknięcie, rękojeść wyposażona w port Luer z kapturkiem. szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42    Nazwa: OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowe elektrody do defibrylacji, kardiowersji oraz monitorowania, z warstwą żelu eliminującą ryzyko poparzeń, kompatybilne z defibrylatorem typu Lifepak20. Na elektrodach umieszczone proste instrukcje zapewniajace łatwość użycia szt. 50 2. Jednorazowa elektroda do defibrylacji, kardiowersji One Step CPR Complete kompatybilne z defibrylatorem ZOLL R Series ALS szt. 30 3. Czujnik do kapnografii kompatybilny z kardiomonitorami Firmy Emtel typ FX3000 szt. 20 4. Adapter kapnografii kompatybilny kardiomonitorami Firmy Emtel typ FX3000 szt. 10 5. Czujniki skórne do pomiaru temperatury ciała kompatybilne z kardiomonitorami Firmy Emtel typu FX 3000 szt. 20 6. Kable do EKG (do monitora) 3-żyłowy złącze zielono-pomarańczowe kompatybilny z kardiomonitorami Firmy Emtel Typ FX3000 szt. 15 7. Kabel do EKG (do monitora) -przewód z wtyczką do monitora trójodprowadzeniowy kompatybilny z moniteorami Firmy Mindray Typ MEC1200. Benewiew T5, T8 szt. 10 8. Przedłużacz do SpO2 (kabel do monitora) kompatybilny z kardiomonitorami Firmy Emtel typ FX 3000 szt. 15 9. Kabel przyłączeniowy IBP (do pomiarów inwazyjnych) kompatybilny z kardiomonitorami Firmy Emtel Typu FX 3000 szt. 20 10. Pułapka wodna do pomiaru kapnografii. szt. 20 11. Linia próbkująca do pomiaru kapnografii szt. 20 12. Jednorazowe elektrody pediatryczne do defibrylacji, kardiowersji oraz monitorowania, z warstwą żelu eliminującą ryzyko poparzeń, kompatybilne z defibrylatorem typu Lifepak20. Na elektrodach umieszczone proste instrukcje zapewniajace łatwość użycia szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 43    Nazwa: OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU EKG

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do aparatu EKG M-Trace min. 250cm szt. 10 2. Elektrody kończynowe do aparatu EKG op. 4 szt. 10 kompletów 3. Elektrody przyssawkowe do aparatu EKG op. 4 szt. 10 kompletów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 44    Nazwa: PODUSZKA MEDYCZNA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poduszka medyczna dla pacjenta. Tkanina zewnętrzna trwała, miękka w dotyku, wodoodporna i przepuszczalna do pary wodnej, łatwa w czyszczeniu przy użyciu standardowych środków stosowanych do mycia i dezynfekcji, niewidoczne zgrzewne szwy zapobiegające przedostawaniu się mikrobów do wewnątrz, wyposażona w filtr, który zapewnia oddychanie poduszki i zapobiega wnikaniu patogenów do środka, antyalergiczna. Wyrób medyczny kl.I. Bezpieczństwo wobec ognia: zgodne z normą PN-EN597-1. W kolorze niebieskim. szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39516120-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 45    Nazwa: OPRZYRZĄDOWANIE DO URZĄDZEŃ W PRACOWNI EKG

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do aparatu EKG Hellige EK-53 szt. 2 2. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do aparatu EKG Delta 3 Plus szt. 2 3. Kabel pacjenta z odpprowadzeniami do aparatu EKG Mr Blue szt. 2 4. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do rejestratora Aspect 702 szt. 4 5. Pokrowiec do rejestratora Aspect 702 szt. 6 6. Kabel pacjenta z odprowadzeniami do rejestratora Aspect 812 szt. 4 7. Pokrowiec do rejestratora Aspect 812 szt. 6 8. Spirety do spirometru Easy One TM szt. 300 9. Ustniki do spirometru Easy One TM szt. 300 10. Mankiet ciśnieniowy do rejestratora ABPM Holcard Cr-07, mały, szt. 2 11. Mankiet ciśnieniowy do rejestratora ABPM Holcard Cr-07, średni szt. 2 12. Mankiet ciśnieniowy do rejestratora ABPM Holcard Cr-07, duży szt. 2 13. Kabel pacjenta oraz pas do kabla do zestawu do próby wysiłkowej kompatybilne z aparatem Amedtec ECG pro CardioPart 12 szt. 2 14. Kabel pacjenta oraz pokrowiec do rejestratora do zestawu do rehabilitacji kardiologicznej kompatybilne z aparatem Full Vision Inc. TMX 425-bieżnia szt. 2 15. Kabel pacjenta oraz pokrowiec do rejestratora do zestawu do rehabilitacji kardiologicznej kompatybilne z rejestratorem SmartScript BT SN: 00204 Dr Gerarhard Schmidt GmbH-rejestrator pracy serca. szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin dostawy20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 46    Nazwa: Wózek na bieliznę

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wózek na bieliznę, jednoworkowy, łatwy w utrzymaniu czystości. Szkielet odporny na środki myjąco-dezynfekcyjne. Solidna konstrukcja, odporna na uszkodzenia szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 47    Nazwa: UBRANIA BARIEROWE OPERACYJNE - zgodne z normą: PN EN 13795

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ubrania barierowe operacyjne zielone w rozmiarze M szt. 40 2. Ubrania barierowe operacyjne zielone w rozmiarze L szt. 40 3. Ubrania barierowe operacyjne zielone w rozmiarze XL szt. 80 4. Ubrania barierowe operacyjne niebieskie w rozmiarze M szt. 20 5. Ubrania barierowe operacyjne niebieskie w rozmiarze L szt. 40 6. Ubrania barierowe operacyjne niebieskie w rozmiarze XL szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 48    Nazwa: SPRZĘT LARYNGOSKOPOWY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Łyżki do laryngoskopu, światłowodowe, wielorazowe, typu Macintosh, rozmiary: 0, 1, 2 ,3 ,4, 5 wymienny moduł światłowodu, kompatybilne z rękojeściami w standardzie ISO7376 (tzw. zielona specyfikacja). Wytrzymały zatrzask kulkowy zapewniający trwałe mocowanie w rękojeści. Wyraźne oznakowanie rozmiaru łyżki. Wykonane ze stali nierdzewnej. szt. 20 2. Rękojeść do laryngoskopu światłowodowa, zasilana bateryjnie, rozmiar standardowy. Rękojeść zgodnie z normą ISO7376 (zielona specyfikacja). Wielorazowa. szt. 6 3. Zestaw 3 łyżek światłowodowych (rozmiary 2, 3, 4) oraz rękojeść w pudełku z tworzywa. Łyżki typu Macintosh z zieloną specyfikacją. Zasilanie bateryjne, zestaw wielorazowy. szt. 5 4. Laryngoskop do trudnych intubacji - łyżka laryngoskopu typu Macintosh Flex TIP + z ruchomym końcem o regulowanym kącie nachylenia do 70°. Podczas intubacji za pomocą dźwigni można unieść nagłośnię i uwidocznić struny głosowe. Wykonane ze stali nierdzewnej, wielorazowe kompatybilne ze wszystkimi rękojeściami w standardzie ISO 7376. szt. 2 5. Worek samorozprężalny do wentylacji mechanicznej pacjenta dorosłego, o pojemności 16000ml z zaworem ciśnieniowym 60cm H2O, z rezerwuarem tlenowym o pojemności 25000ml, wykonany z PCV, przewód tlenowy dł. ok. 2m. Wielorazowy. szt. 12 6. Worek samorozprężalny do wentylacji mechanicznej pacjenta o pojemności 550ml z zaworem ciśnieniowym 40cm H2O, wykonany z PCV, wielorazowy przewód tlenowy ok 2m; rezerwuar tlenowy o poiemności 2500ml. szt. 1 7. Worek samorozprężalny do wentylacji mechanicznej pacjenta o pojemności 280 ml z zaworem ciśnieniowym 40cm H2O, wykonany z PCV, przewód tlenowy 2m, rezerwuar tlenowy o pojemności 600ml ( noworodki) szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres gwarancji/Termin ważności20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.