Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Ciężkowice: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej im. Stefanii Sempołowskiej w Ciężkowicach
Numer ogłoszenia: 495024 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Ciężkowicach , ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, tel. 14 6510040, faks 14 6511072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Stefanii Sempołowskiej w Ciężkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Stefanii Sempołowskiej w Ciężkowicach z podziałem na 6 części. Część nr 1 Różne produkty spożywcze, Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mleczarskie, Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne. Część nr 2 Drób i przetwory z drobiu Część nr 3 Mięso, produkty mięsne, wędliny Część nr 4 Ryby mrożone Część nr 5 Mrożonki - owoce, warzywa i podobne produkty Część nr 6 Ziemniaki, warzywa, owoce, Produkty rolnictwa i ogrodnictwa.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wielkości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.10.00.00-9, 15.22.10.00-3, 15.30.00.00-1, 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświdaczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Ciężkowicach
ul. Tysiąclecia 12
33-190 Ciężkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Szkoła Podstawowa w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12 33-190 Ciężkowice (sekretariat szkoły).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze, Produkty przemiału ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, Produkty mleczarskie, Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mąka pszenna 950kg 2 Cukier 830kg 3 Cukier puder -0,5 kg 110szt. 4 Koncentrat pomidorowy(0,9l) 200szt. 5 Bułka tarta - 0,5 kg 50szt. 6 Majonez kielecki-0,70 litra 50szt. 7 Majonez stołowy - 0,85 litra 50szt. 8 Sól 330kg 9 Makaron zacierka 0,25kg 120szt. 10 Makaron lubelski 0,4 kg 1250szt. 11 Makaron kokardki 0,25kg 180szt. 12 Makaron muszelki 0,25kg 250szt. 13 Makaron nitki 0,25kg 320szt. 14 Chleb krojony mieszany 650g 2700szt. 15 Chleb cały 1 kg 150szt. 16 Kasza wiejska 300kg 17 Mąka ziemniaczana -0,5kg 75szt. 18 Olej 0,9 litra 950szt. 19 Oliwka z oliwek 0,5 litra 10szt. 20 Ryż biały długoziarnisty 320kg 21 Pieprz mielony czarny - 50g 130szt. 22 Majeranek apettita 60szt. 23 Przyprawa kucharek - 200g 200szt. 24 Przyprawa w płynie maggi - 960g 100szt. 25 Ziele angielskie-15g 60szt. 26 Liść laurowy - 7g 60szt. 27 Sos pieczeniowy-30g 60szt. 28 Przyprawa do żurku-20g 60szt. 29 Czosnek granulowany - 20g 120szt. 30 Delikat do mięsa -75g 40szt. 31 Przyprawa do kurczaka Ziołopex-20g 60szt. 32 Kwasek cytrynowy - 50g 30szt. 33 Galaretka w proszku Gellwe-79g 150szt. 34 Przyprawa ziarenko smaku uniwersalne - 200g 130szt. 35 Żurek od Pióra - 0,5 litra 220szt. 36 Masło roślinne - 0,5 kg 520szt. 37 Keczup Roleski - 1 litr 100szt. 38 Koncentrat barszczu czerwonego Krakus -0,3 litra 120szt. 39 Ocet 10% - 0,5 litra 40szt. 40Ocet winny 6% - 0,5 litra 15szt. 41Cukier waniliowy - 32g 220szt. 42 Rosołki drobiowe knorr-60g 250szt. 43 Kminek mielony 20g 50szt. 44 Susz buraczany 100g 40szt. 45 Sos słodko-kwaśny -0,8l 100szt. 46 Batony Princessa 49g 450szt. 47 Herbata chariot granulowana-100g 120szt. 48 Drożdże 10kg 49 Śmietana 18% 400g 2700szt. 50 Twaróg tłusty krajanka Mlektar 350kg 51 Mleko folia 1,5% (0,9l) 450szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób i przetwory z drobiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filet z kurczaka 670kg 2 Udko z kurczaka 800kg 3 Kurczaki świeże 80kg 4 Porcje rosołowe 800kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso, produkty mięsne, wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Karkówka b/k 400kg 2 Łopatka b/k 300kg 3 Gulaszowe wołowe 400kg 4 Rosołowe wołowe 100kg 5 Mięso mielone wołowo-wieprzowe 900kg 6 Schab b/k 600kg 7 Boczek wędzony 40kg 8 Kiełbasa zwyczajna 550kg 9 Słonina 70kg 10 Smalec 120kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ryby mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kostka rybna z fileta panierowana 220kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mrożonki - owoce, warzywa i podobne produkty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Włoszczyzna krojona paski - mrożone 880 kg 2 Mieszanka marchewka z groszkiem - mrożone 50kg 3 Kalafior - mrożony 20kg 4 Pyzy ziemniaczane z mięsem mrożone 140kg 5 Truskawki mrożone 130kg 6 Mieszanka kompotowa mrożona 550kg 7 Pierogi z mięsem mrożone 240kg 8 Pierogi z serem i szpinakiem mrożone 300kg 9 Pierogi z truskawkami mrożone 100kg 10 Pierogi z serem mrożone 140kg 11 Uszka z grzybami mrożone 50kg 12 Uszka z mięsem mrożone 150kg 13 Kluski śląskie mrożone 300kg 14 Kopytka mrożone 350kg 15 Groszek zielony mrożony 25kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ziemniaki, warzywa i owoce, Produkty rolnictwa i ogrodnictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ziemniaki 8000kg 2 Marchewka 400kg 3 Cebula 350kg 4 Kapusta biała 1300kg 5 Kapusta czerwona 180kg 6 Kapusta pekińska 250szt 7 Sałata zielona 640szt 8 Buraki czerwone 45kg0 9 Ogórki szklarniowe 200kg 10 Ogórki gruntowe 100kg 11 Pietruszka liście pęczek 400szt 12 Koperek pęczek 400szt 13 Kapusta kwaszona 400kg 14 Pieczarki 150kg 15 Fasola Jasiek 280kg 16 Ogórki kwaszone-3kg 20szt 17 Cytryny 120kg 18 Jabłka 800kg 19 Kalafior świeży 120szt 20. Marmolada 0,9l 100szt 21. Chrzan tarty POLONAISE 200g 60szt 22. Ogórek konserwowy 0,9l 450szt 23. Jaja gat. I 8000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu.
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r.
- Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej w Uhowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.