eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług pocztowych dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Lublin: Świadczenie usług pocztowych dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 494984 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie , ul. Gabriela Narutowicza 56, 20-016 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 535 04 25, faks 81 535 04 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3us.is.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie: 1.1. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek oraz zwracania przesyłek do zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, zgodnie z przepisami określonymi w: 1.1.1. ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. nr 189, poz. 1159, z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy; 1.1.2. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. nr 749, z późn. zm.); 1.1.3. ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracjnego (Dz. U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071, z późn. zm.); 1.1.4. ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r. nr 43, poz. 296, z późn. zm.); 1.1.5. ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 1997 r. nr 89, poz. 555, z późn. zm.); 1.2. usług odbioru przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi z siedziby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie w celu ich nadania. 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia są usługami o charakterze niepriorytetowym, określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 2a ustawy Pzp. 1. Dane podane w kolumnie 2 - szacunkowa liczba przesyłek załącznika nr 2 do SIWZ odnoszące się do usługi pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek oraz zwracania przesyłek do zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek usług nie zostaną w pełni wykorzystane lub przekroczone do terminu zakończenia umowy. 1. Podział przesyłek na gabaryty oparty jest na następujących zasadach: 1.1. gabaryt A - gdy żaden z wymiarów nie przekracza: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm; 1.2. gabaryt B - gdy jeden z wymiarów przekracza: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. 2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług pocztowych na rzecz zamawiającego w zakresie: 2.1. przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych o wadze do 2.000 g: 2.1.1. zwykłych - przesyłek nierejestrowanych, niebędących przesyłkami najszybszej kategorii; 2.1.2. poleconych - przesyłek rejestrowanych, niebędących przesyłkami najszybszej kategorii; 2.1.3. poleconych z potwierdzeniem odbioru - przesyłek rejestrowanych, niebędących przesyłkami najszybszej kategorii, przyjętych za potwierdzeniem nadania i doręczonych za pokwitowaniem odbioru; 2.1.4. świadczenia przez wykonawcę usług komplementarnych (potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej) przewidzianych dla poszczególnych rodzajów przesyłek rejestrowanych, 2.2. zwrotu przesyłek rejestrowanych do zamawiającego po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy, 2.3. przyjmowania, przemieszczania, doręczania i zwrotów niedoręczonych paczek pocztowych o wadze do 10.000 g w obrocie krajowym i zagranicznym, 2.4. świadczenia usług odbioru ww. uporządkowanych przesyłek pocztowych oraz stosownej dokumentacji z siedziby zamawiającego i doręczenia lub zwrotu tych przesyłek do siedziby zamawiającego przez 5 dni roboczych w tygodniu. 3. Zasady dokonywania rozliczeń: 3.1. zamawiający zobowiązuje się do uiszczania należności w formie opłaty: 3.1.1. z góry, przy użyciu maszyny do frankowania - w przypadku usług określonych w punkcie 4.1 niniejszego rozdziału; 3.1.2. z dołu - w przypadku usług określonych w punktach 4.2-4.4 niniejszego rozdziału; 3.2. za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy; 1. Przesyłki nadawane przez zamawiającego dostarczane będą przez Operatora do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą. Paczki doręczane będą do krajów wskazanych w cenniku usług zagranicznych. 2. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę na stronie adresowej przesyłki. 3. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie lub odcisku pieczęci o treści ustalonej przez wykonawcę. Zamawiającemu przysługuje prawo do używania do tego celu własnego urządzenia frankującego w zależności od jego sprawności i stanu technicznego. 4. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje możliwości dołączania przez zamawiającego i wykonawcę, do opakowanych przesyłek przekazanych przez zamawiającego, jakichkolwiek przedmiotów wpływających na wagę przesyłki oraz cenę usługi. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z własnych wzorów druku potwierdzenia odbioru, po wcześniejszym zatwierdzeniu ich przez wykonawcę. 6. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym, układając je stroną adresową w tym samym kierunku. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu przesyłek poleconych i ułożone według kolejności wpisów do wykazu listów poleconych. Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo - wartościowego nadanych przesyłek. 7. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać w siedzibie zamawiającego przesyłki do doręczenia w godzinach 10.30 - 11.00. Przesyłki będą przygotowane przez zamawiającego do odbioru do godziny 10.15. Całkowita masa przesyłek przy jednorazowym odbiorze nie przekroczy 150 kg. Zamawiający poinformuje wykonawcę o przekroczeniu powyższej wartości co najmniej jeden dzień przed odbiorem. 8. Przesyłki muszą być nadane przez wykonawcę w dniu ich odbioru od zamawiającego. 1. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 2. Wykonawca zapewni oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych. 3. Wykonawca będzie doręczał do siedziby zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w ww. terminie wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny zwrotu. Doręczone lub zwrócone do zamawiającego potwierdzenie odbioru winno zawierać czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: 4.1. w dniu następnym, jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania. 5. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 6. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi zamawiający może zgłosić do wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 7. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 8. Do odpowiedzialności wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług pocztowych stosuje się odpowiednie przepisy Rozdziału 5 ustawy Prawo Pocztowe oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie powyższej ustawy. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania u adresatów terminowości dostarczania przesyłek. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawieszenia na czas określony usług odbioru przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi z siedziby Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie w celu ich nadania. Żądanie zawieszenia usługi powinno zostać zgłoszone w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej na co najmniej 2 dni robocze przed planowaną datą zawieszenia usługi. W takim przypadku wysokość opłaty za dany miesiąc kalendarzowy zostanie pomniejszona o ilość niezrealizowanych odbiorów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wykażą się uprawnieniami do wykonywania usług pocztowych objętych przedmiotem zamówienia: wykażą się posiadaniem aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe lub oświadczą, wraz ze wskazaniem podstawy prawnej, o ustawowym zwolnieniu z uzyskania powyższego zezwolenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykażą się należytym wykonaniem/wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi rozumianej jako jedno zamówienie/jedna umowa, obejmującej świadczenie usług pocztowych w zakresie: przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym wartość zamówienia zrealizowana w okresie jednego roku na rzecz jednego podmiotu nie moze być niższa niż 450 000,00 zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny dokument lub dokumenty pozwalające ustalić osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za świadczenie usług pocztowych wyłącznie po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w inny sposób określony w ustawie Prawo pocztowe i powiadomieniu niezwłocznie o tym fakcie zamawiającego. W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie trwania niniejszej umowy, wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT. 2. Ceny określone przez wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu. 3. Jeżeli w trakcie trwania niniejszej umowy wystąpi okoliczność mająca wpływ na wysokość rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą wynikających z przedmiotowej umowy, powodująca przysporzenie finansowe po stronie zamawiającego, okoliczność ta będzie miała zastosowanie w łączącym strony stosunku prawnym, mającym umocowanie w niniejszej umowie. Tym samym zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z opustów oferowanych przez wykonawcę w toku realizowanej umowy w sytuacji podpisania umów opustowych przez wykonawcę a jednostkę nadrzędną nad zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3us.is.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie 20-016 Lublin ul. Narutowicza 56 pok. 016.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie 20-016 Lublin ul. Narutowicza 56 pok. 016, sekreatariat pok. 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.