eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ODŚNIEŻANIU I WYWOZIE ŚNIEGU W CELU WYELIMINOWANIA ZAKŁÓCEŃ W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Piotrków Trybunalski: WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ODŚNIEŻANIU I WYWOZIE ŚNIEGU W CELU WYELIMINOWANIA ZAKŁÓCEŃ W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 49486 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39952 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ODŚNIEŻANIU I WYWOZIE ŚNIEGU W CELU WYELIMINOWANIA ZAKŁÓCEŃ W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zimowe utrzymanie dróg mające na celu prowadzenie działań zmierzających do zmniejszenia lub całkowitego wyeliminowania zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych czynnikami atmosferycznymi takimi jak: opady śniegu i marznącej mżawki, śliskości pośniegowej, gołoledzi itp. 2.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i w miarę potrzeb Zamawiającego, których częstotliwość i intensywność zależeć będzie od występujących warunków atmosferycznych na terenach objętych zamówieniem w okresie wykonywania usługi. 3.Usługi związane z odśnieżaniem i wywozem śniegu w celu wyeliminowania zakłóceń w ruchu drogowym będą rozpoczynane lub zawieszane na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od aktualnie występujących warunków pogodowych. 4.Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik Nr 2 do umowy. Zakres świadczenia usługi obejmuje: -odśnieżanie ulic według załączonych standardów zimowego utrzymania dróg, -usuwanie śniegu z nawierzchni ulic, stref płatnego parkowania, skrzyżowań, zatok i pętli autobusowych, parkingów, -utrzymanie drożności wpustów kanalizacji deszczowej, -zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie soli, mieszanki piasku z solą lub solanki do odlodzenia jezdni, -wywóz wraz z załadunkiem śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na odległość do 5 km w miejsce uzgodnione z MZDiK, -zakup i magazynowanie soli, -zakup i magazynowanie piasku, -przygotowanie mieszanki piasku z solą i magazynowanie mieszanki, -przygotowanie solanki do zwilżania wysypywanych materiałów, zakup i magazynowanie soli do sporządzania solanki, -zapewnienie pomieszczenia biurowego wraz z zapleczem socjalnym dla dyżurnych ze strony Wykonawcy oraz dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego nadzorującego zimowe utrzymanie dróg, -zapewnienie przez Wykonawcę samochodu dyspozytorskiego z kierowcą dla potrzeb dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego, -wyposażenie minimum 4 szt sprzętu zimowego (tj. 2 szt pługo-solarki i 2 szt pługo-piaskarki) w elementy systemu monitoringu nadzoru pracy tzw. GPS, -zapewnienie dyspozycyjności całodobowej pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonywanie usługi, -pełnienie całodobowych dyżurów na terenie bazy sprzętowej odbywać się będzie w godzinach od 15.00 do 7.00 w dni powszednie i całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy, które będą płatne przez Zamawiającego w przypadku jeśli wydał on pisemną decyzję zezwalającą na jego pełnienie przez Wykonawcę) Wymagania dotyczące zaplecza Wykonawcy: 1.Baza sprzętowa wraz z zapleczem socjalnym dla dyżurnego oraz dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego ma się znajdować na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego. 2.Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć posiadane jednostki transportowe (min. 4 szt tj. 2 szt pługo-solarki i 2 szt pługo-piaskarki) w nadajniki GPS oraz Zamawiającego w niezbędne oprogramowanie z kompletem map z uwzględnieniem miasta Piotrkowa Trybunalskiego do monitorowania pracy uruchamianego sprzętu. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia opłaty aktywacyjnej, opłat abonamentowych oraz opłat serwisowych związanych z w.w sprzętem monitorującym GPS. 3.Wykonawca wyposaży jednostki transportowe i dyżurnego w telefony komórkowe przy czym wykaz numerów telefonów znajdować się będzie u dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego). 4.Przed rozpoczęciem usługi Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa przedstawi Plan Pracy Zimowego Utrzymania Dróg, w którym zostaną opisane pomiary ładowności poszczególnych jednostek transportowych np.: piaskarki, solarki itp., maksymalna wydajność(czas) pracy 5.Wykonawca przed rozpoczęciem usługi musi zabezpieczyć miesięczny zapas materiałów uszorstniających i soli drogowej niezbędnych do realizacji usługi a ich stan uzupełniać sukcesywnie w trakcie wykonywania usługi. Rozliczenie usługi 1.Rozliczenie materiałów wykorzystywanych do wykonywania usługi będzie prowadzone według następujących jednostek obmiarowych: MATERIAŁ ROZLICZENIE ZA:20% MIESZANKA PIASKU I SOLI 1 T, 20% SOLANKA 1 M3, SÓL DROGOWA 1 T, PIASEK 1 T 2.Rozliczanie przebiegu jednostek transportowych realizowane będzie w kilometrach, na podstawie danych wynikających z dziennika prowadzonego przez dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego oraz na podstawie danych wynikających z kontroli GPS. 3.Rozliczenie zużycia materiału wykorzystanego do wykonania usługi będzie prowadzone na podstawie przyjętych w wycenie jednostek miary potwierdzonych przez dyżurnego obserwatora. 4.Rozliczenie pozostałych jednostek sprzętowych nie objętych kontrolą GPS zostanie ustalone na podstawie dziennika prowadzonego przez dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego w oparciu o ustalone jednostki obmiarowe. 5.Przebieg jednostek transportowych będzie rozliczany w kilometrach (km), a czas pracy pozostałych jednostek w maszyno-godzinach (mg). 6.Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie naliczane w kosztorysie powykonawczym za okres od 1 do 15 i od 16 do 31 każdego miesiąca. Kosztorys sporządza Wykonawca z zastosowaniem cen jednostkowych na podstawie zestawienia usług transportowych, sprzętowych, materiału i roboczogodziny stanowiących załącznik Nr 1 do umowy. UWAGA ! 1.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i w miarę potrzeb Zamawiającego, których częstotliwość i intensywność zależeć będzie od występujących warunków atmosferycznych na terenach objętych zamówieniem w okresie wykonywania usługi. 2.Usługi związane z odśnieżaniem i wywozem śniegu w celu wyeliminowania zakłóceń w ruchu drogowym będą rozpoczynane lub zawieszane na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od aktualnie występujących warunków pogodowych. 3.Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. W ramach w/w usługi wykonawca zobowiązany jest do: Uwzględnienia w cenie zamówienia kosztu przygotowania mieszanki piaskowo-solnej oraz solanki. Zalecenia organizacji usługi. Wykonawca zapewnia całodobową gotowość do świadczenia usług we wszystkie dni kalendarzowe Wykonawca ma być przygotowany sprzętowo i materiałowo do podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem dróg w takim stopniu, aby mógł być gotowy do jego użycia w ciągu 0,5 godziny sprzęt dyżurny, a w ciągu 1 godziny sprzęt pozostały, od chwili powzięcia decyzji o konieczności rozpoczęcia usługi na drodze. Ilość sprzętu jaki winien być podstawiony do prowadzenia dyżurów ustala na piśmie Dyrektor MZDiK w Piotrkowie Trybunalskim lub osoba przez niego upoważniona..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH PEUK S.A., UL. ROOSEVELTA 39, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373622,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233400

  • Oferta z najniższą ceną: 233400 / Oferta z najwyższą ceną: 233400

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.