eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Puszczykowo: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego
Numer ogłoszenia: 494712 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów i Laboratoryjnego Systemu Informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań laboratoryjnych wraz dzierżawą analizatorów i dzierżawą Laboratoryjnego Systemu Informatycznego wraz z jego instalacją i wdrożeniem i włączeniem w szpitalny system informatyczny. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę odczynników do badań laboratoryjnych 2. Dzierżawę 3 analizatorów wraz z wyposażeniem: biochemia, immunochemia, analityka ogólna, o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 2. 3. Dzierżawę Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, zwanego dalej LSI zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2. 4. Serwis techniczny i aplikacyjny dla analizatorów oraz LSI. 5. Dostawę materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań. 6. Dostawę materiałów niezbędnych do rejestracji badań. 7. Instalację analizatorów oraz instalację i wdrożenie LSI, przeprowadzenie testów sprawności oraz przeszkolenie minimum 4 pracowników w zakresie właściwej obsługi analizatorów i LSI. 8. Włączenie LSI do szpitalnego systemu informatycznego - pełna integracja umożliwiająca : zlecanie badań laboratoryjnych z poziomu oddziału z eskulapa, odbieranie wyników badań laboratoryjnych w eskulapie, automatyczne przejście zleceń z eskulapa do LSI bez konieczności osobnej rejestracji; Analizatory zostaną dostarczone do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy. LSI zostanie dostarczony do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Włączenie LSI w szpitalny system informatyczny w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy Termin ważności odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań i materiałów niezbędnych do rejestracji badań nie będzie krótszy niż 4 miesiące od dnia dostarczenia Zamawiającemu. Wykonawca zapewni również: 1. W przypadku analizatora, który nie jest wolnostojący dodatkowe wyposażenie niezbędne do prawidłowej pracy analizatora, tj. stół o odpowiednich parametrach. 2. Osprzęt niezbędny do prawidłowego przygotowywania materiału do badań, tj. wirówkę laboratoryjną o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 2 oraz mikroskop do oglądania osadów moczu o parametrach nie gorszych niż określone w Załączniku nr 3 3. Prawidłowe warunki pracy dla analizatorów poprzez zainstalowanie klimatyzacji w pomieszczeniu o kubaturze 5,9x6,3m wysokość 2,90m dwa okna o wymiarach 2,2x1,7m. 4. Włączenie w system LSI analizatorów będących przedmiotem zamówienia, oraz analizatory wskazane przez Zamawiającego tj.: Sysmex KX 21N, Sysmex XS 1000, Coasys. Cobas b221. 5. Udział w międzynarodowej kontroli jakości w zakresie wykonywanych parametrów. 6. Wykonywanie badań podczas awarii analizatorów trwających dłużej niż 12 godzin na swój koszt we wskazanym przez siebie miejscu dotyczy badań z zakresu chemii klinicznej i immunologii. Wykonawca zapewni też transport do wskazanego miejsca i złoży oświadczenie, że badania są tam wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawa o Diagnostyce Laboratoryjnej Dz.U. z 2004, nr 144. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz z ofertą Wykonawcy; 3. Wykonawca zobowiązany jest do należytej staranności przy wykonaniu zamówienia. Z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy: 1. Karty charakterystyk substancji niebezpiecznych ujętych w wykazie MZiOS zawartych w odczynnikach dopuszczalny nośnik elektroniczny; 2. Metodyki oznaczeń w języku polskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 38.43.45.20 - Analizatory krwi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie odczynników do badań laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż: 200.000.00 zł każda każda dostawa w ramach odrębnej umowy;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) dokumentację zawierającą dane techniczne, parametry w języku polskim, które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ, np. katalogi, foldery, prospekty itp. 2) deklaracje zgodności wystawioną przez wytwórcę lub certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ).3). Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 6 62-041 Puszczykowo Dział Administracyjny faks: 61 89 84 094.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 6 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.